Gebouwen "slaan"

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Alsof klikken moeilijk is xD
Het kost alleen minder tijd en is mischien handig voor mensen met veel dorpen en die een RL hebben :)
.


ALS JE EEN RL LEVEN WIL ... SPEEL DAN GVD GEEN TRIBALWARS

janken dat ze het niet halen, zeiken dat het te veel tijd kost ... en dan terug vallen van: "ja maar ik heb WEL een leven".

stelletje eikels ... waarom begin je dan aan een spelletje??

of ben jij er ook een die met schaken ziet dat hij aan het verliezen is en dan ineens iets in zijn "echte" leven iets anders even moet doen.
 

DeletedUser2929

Guest
dus jij wil zeggen dat jij geen leven hebt?


*oei, hoe praat je je hier nou uit*

Heeft ie niet, maar hij komt er gewoon voor uit en das nog altijd beter dan de ''ik heb een leven-smoes''. Ach ik heb ook een leven hoor, maar ja als ik tw niet haal dan doe ik het niet en verlies ik dat dorpje maar:D
 

DeletedUser3368

Guest
ALS JE EEN RL LEVEN WIL ... SPEEL DAN GVD GEEN TRIBALWARS

janken dat ze het niet halen, zeiken dat het te veel tijd kost ... en dan terug vallen van: "ja maar ik heb WEL een leven".

stelletje eikels ... waarom begin je dan aan een spelletje??

of ben jij er ook een die met schaken ziet dat hij aan het verliezen is en dan ineens iets in zijn "echte" leven iets anders even moet doen.

Slick is beetje opgefokt ^^
Maar inderdaad ik raak dat nietus en wellus spelletje een beetje zat. Wie wel een leven heeft en wie geen. Iedereen heeft een leven ook al speel je tw ;)

Even weer on-topic. Op zich is het geen slecht idee. Ik ben altijd al een beetje voor grote veranderingen en voor functies die het spel uitgebreid maken. Maar je moet geen standaard aantal instellen om hem terug op te bouwen. Zo kunnen de grote spelers met 10 mil heel makkelijk alles terug kopen omdat ze simpelweg meer dan 1000 pakketjes per dag slaan en een speler met 100.000 punten maar meer dan 10. Zien jullie het verschil al.
 

DeletedUser

Guest
ALS JE EEN RL LEVEN WIL ... SPEEL DAN GVD GEEN TRIBALWARS

janken dat ze het niet halen, zeiken dat het te veel tijd kost ... en dan terug vallen van: "ja maar ik heb WEL een leven".

stelletje eikels ... waarom begin je dan aan een spelletje??

of ben jij er ook een die met schaken ziet dat hij aan het verliezen is en dan ineens iets in zijn "echte" leven iets anders even moet doen.

Oeei, iemand heeft pijn aan zn tenen :D er bestaat ook nog iets als te lui zijn om 100 keer iets aan te klikken, en dat dagelijks doen.
 

DeletedUser

Guest
Believe it or not, maar ik vind dit helemaal geen slecht idee :p
Mede daarom dat hij nu ook hier staat ....

Ik vind het nogal lastig om steeds 10 (of meer keer) op hetzelfde knopje te drukken,
denk maar als je de muur hebt gesloopt bij een pas overgenomen dorpje en dergelijke ...

Nee, dit is juist handig, maar extra kosten moeten wel bijgerekend worden..
 

DeletedUser

Guest
Zeg ik dan ergens dat het niet moet zijn? Het hele idee berust enkel op een kleine veranderding wat de opdracht geven tot het bouwenvergemakkelijkt, niet het bouwen zelf dmv eventuele mindering in kosten ofzo
 

DeletedUser

Guest
technies gezien hé! Je hoef ook niet niet telkens 1 speer aan te klikken je kan direct 1k aanklikken. Waarom kan dat niet me gebouwen dan:eek:
 

DeletedUser

Guest
Vinden jullie het echt zo erg om tot 'MAX. 30 keer te klikken per dorp',
nee zelfs minder, want op het begin is dan je opslagplaats nog te klein,
nee nog minder, want verschijnlijk heb je ook op het begin die grondstoffen nog niet. :eek:
Voor grote speler raad ik dan aan 'steek wat meer moeite in het klikwerk' :D
Of zijn jullie hier ook al te lui voor. ;)
 

DeletedUser659

Guest
Kunnen we net zo goed een tool maken dat je meteen alle dorpen kunt laten uitbouwen naar jouw smaak... zoiets als de troepenbouwe die al bestaat...
Kom op zeg straks hoef ik niet eens meer te klikken en kan ik gewoon 1 min tw spelen en dan hoef ik 24 uur niks meer te doen...

DAT lijkt me een prachtig idee:D
 

DeletedUser

Guest
Vinden jullie het echt zo erg om tot 'MAX. 30 keer te klikken per dorp',
nee zelfs minder, want op het begin is dan je opslagplaats nog te klein,
nee nog minder, want verschijnlijk heb je ook op het begin die grondstoffen nog niet. :eek:
Voor grote speler raad ik dan aan 'steek wat meer moeite in het klikwerk' :D
Of zijn jullie hier ook al te lui voor. ;)

Ik heb nou een vv en dat is me een ramp... Ik moet minstens 2 keer per dag zijn 21 dorpen minstens 2 keer langs voor gebouwen, tech levels en soldaten. Ik heb een indeling moeten maken van aanvals- en verdedigingsdorpen, want het waren allemaal mixdorpen. Ondertussen moet ik ook nog m'n eigen account bijhouden. En op het forum zitten. Kost minstens een uur per dag. Vind ik niet erg. Als je TW goed wilt spelen moet je er gewoon tijd in steken. Als je dat niet kunt opbrengen moet je maar wat anders gaan doen.
 

DeletedUser3115

Guest
En als we nu eens een extensie in Firefox of een script in Greasemonkey ontwierpen om NIKS meer te hoeven doen ? Gewoon de pc opzetten en ondertussen 100 percent een RL leiden :)
Waarom spelen we dan nog in feite hé ?
 

DeletedUser15401

Guest
En als we nu eens een extensie in Firefox of een script in Greasemonkey ontwierpen om NIKS meer te hoeven doen ? Gewoon de pc opzetten en ondertussen 100 percent een RL leiden :)
Waarom spelen we dan nog in feite hé ?

Inderdaad, hier gaat spel toch om? ofniet dan..
 

DeletedUser7072

Guest
ALS JE EEN RL LEVEN WIL ... SPEEL DAN GVD GEEN TRIBALWARS

janken dat ze het niet halen, zeiken dat het te veel tijd kost ... en dan terug vallen van: "ja maar ik heb WEL een leven".

stelletje eikels ... waarom begin je dan aan een spelletje??

of ben jij er ook een die met schaken ziet dat hij aan het verliezen is en dan ineens iets in zijn "echte" leven iets anders even moet doen.

Zeg nou zelf TW is bedoeld als strategie spel. Als je weet welke gebouwen je wilt uitbouwen is dit een handige functie. Je moet dan alsnog evengoed tactisch nadenken welke gebouwen je het beste kunt uitbouwen.


stelletje eikels ... waarom begin je dan aan een spelletje??

Je dict jezelf nu door te zeggen. ps gebruik je ook nooit de functie max aantal goudmunten slaan dat is ook luiheid zou je kunnen zeggen en dit is van hetzelfde genre ;)
 

DeletedUser

Guest
ut lijkt mij ook wel handig maar dan moet je het wel alleen bij pa doen ofso en langere wachtijden bv
 

DeletedUser

Guest
Idee

Nee, ik vind het maar niets. Ben je iemand aan het overnemen, is de muur 0. En ineens is hij lvl 20..

BoRiNg!
_______________________________________

Hmm, even een verlaten dorpje van 300 (!!!) punten overnemen. Dan kan ik hem vanavond wel volledig uitgebouwd hebben met veel GS.. Is niet realistisch!
 

DeletedUser

Guest
ben je dom of ben je gewoon niet zo snugger?

HET BOUWEN ZELF GAAT NIET SNELLER.

omigot.

sorry voor mijn uitbarsting, maar soms..
 

DeletedUser1665

Guest
Het wordt gewoon opgestapeld hoe vind je die ?
Het maakt de luie mensen alleen luier dus ik zeg nee :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan