Gebouwen "slaan"

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Alleen PA!

Klein ideetje, maar misschien wel handig als je snel een muur oid wilt opbouwen..

Laat net als bij een PA voor munten (of gewoon bij pakketjes opslaan) een mogelijkheid bestaan om het aantal gebouwenlevels te selecteren die je in 1x wilt laten bouwen.

Dus bijv.

Je wilt 13 munten slaan.. je gaat naar "Munten slaan", selecteert je dorp en uit je dropdown kies je 13 munten slaan (of pakketjes, ligt aan de wereld). Dit principe alleen dan bij gebouwen..

Je wil je muur tot 15 laten opbouwen omdat hij net gesloopt is.. je klikt op het dorp down en selecteert 15.. mocht dit niet mogelijk zijn qua grondstoffen zie je daarin de max.



Afbeelding (is gewoon kopieren knippen plakken.. geen zin om er eigen tekst in te verwerken :rolleyes:)

muurdp0.jpg


Reacties zijn welkom.

Mvg,

CR.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Kondigt dat niet meer inactiviteit aan ? Zo kan ik met volle pakhuis zomaar eventjes een hoop gebouwen "slaan"...
 

DeletedUser

Guest
Tribal Wars wordt te gemakkelijk, hou toch op met dit soort ideeën.
 

DeletedUser2826

Guest
Believe it or not, maar ik vind dit helemaal geen slecht idee :p
Mede daarom dat hij nu ook hier staat ....

Ik vind het nogal lastig om steeds 10 (of meer keer) op hetzelfde knopje te drukken,
denk maar als je de muur hebt gesloopt bij een pas overgenomen dorpje en dergelijke ...
 

DeletedUser9096

Guest
nog een paar maanden en dan kan je dit spel spelen door gewoon je pc te laten aanstaan :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
voor, ik heb het ook veel voor..
nu nog goedgekeurd worden door de duitse server..
of moet dat niet?
 

DeletedUser

Guest
slecht idee straks we nog dorpen slaan.:rolleyes:
of blablabla.:D nou in ieder geval slecht idee teveel automatisering;)
 

DeletedUser

Guest
Kunnen we net zo goed een tool maken dat je meteen alle dorpen kunt laten uitbouwen naar jouw smaak... zoiets als de troepenbouwe die al bestaat...
Kom op zeg straks hoef ik niet eens meer te klikken en kan ik gewoon 1 min tw spelen en dan hoef ik 24 uur niks meer te doen...
 

DeletedUser5599

Guest
voor,lijkt me zeer handig
zeker zoals vandaag pas een dorp geedeld en direct muur opkrikken 7keer op het zelfde knopje klikken is ook niet echt zo leuk
 

DeletedUser1875

Guest
Stel je voor, iemand gebruikt een autoclicker, zo speel je dus 24/7 op de pc, en heb je binnen een week al je dorpen uitgebouwd.
 

DeletedUser

Guest
ik vind het een goed idee alleen bij het slaan van die pakketen moet die wel een wachttijd komen anders gaan ze niet investeren in het gebouw uitbouwen maar het slaan
 

DeletedUser

Guest
weer iets voor luie mensen

trouwens wat is er mis met 13 x klikken?
of baal je van de vraag van bouwkosten?

die kun je uitschakelen....


dus weer een noob functie extra
 

DeletedUser6918

Guest
als je meer als 20 van die "kleine brol dorpjes" hebt is dit echt wel handig.
 

DeletedUser

Guest
Dit zou me een hoop geklik besparen, waarmee ik alleen blij kan zijn.
Als je zo'n groep dorpen manueel moet afgaan... dat neemt tamelijk veel tijd in beslag, maar ja misschien moet je dan wel de bouwkosten wat duurder maken.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben het met Slick eens op dit vlak. Het maakt luie mensen nog luier en die paar keer klikken kan je binnen 10 seconden doen voor de muur.
 

DeletedUser

Guest
Mss enkel voor de muur... dan ben ik voor. anders niet !
 

DeletedUser

Guest
zou dan dat gebouw ineens op maximum daar staan ? of heeft het nog altijd dezelfde bouwtijd als dat je het nu 1per 1 klikt?

moest het er direct staan = direct afgekeurd want als je dan eens slecht timed en je 2vegen doen de muur weg en ineens staat er weer een lvl 20 muur is dat best wel balen...

en als het nog altijd dezelfde bouwtijd heeft vind ik het eigenlijk nog altijd stom... wat is een paar keer klikken nu, zelf al heb je 200dorpen valt het best nog mee
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan