Gebouwen "slaan"

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
mja, als je het bedoelt om als opslaan enzo = afgekeurd.

als je bedoelt zodat je niet 15 ergens op hoeft te klikken ,maar gewoon kunt selecteren dat je hem nar 15 wilt laten uitbouwen, dan ben ik het volledig met je eens. zou handig zijn ps: ik denk dat hij dit laatste bedoelt.
 

DeletedUser

Guest
mja, als je het bedoelt om als opslaan enzo = afgekeurd.

als je bedoelt zodat je niet 15 ergens op hoeft te klikken ,maar gewoon kunt selecteren dat je hem nar 15 wilt laten uitbouwen, dan ben ik het volledig met je eens. zou handig zijn ps: ik denk dat hij dit laatste bedoelt.

Ja ik bedoel dat laatste.. misschien niet duidelijk maar ben eenmaal niet zo goed in uitleggen helaas..

@ Slick, jij moet niet zeuren over luiheid want met wat voor scriptje onderhoud jij je dorpjes volgens eigen zeggen? :rolleyes:


En reactie op al die mensen die zeggen: teveel automatisering.. wat is daar mis mee? Stel je bent 2 Mio (zoals ik) of zelfs groter.. zou jij niet moe worden van 200 x ergens je schuilplaats 10x aan te moeten klikken (200x10=2000 kliks).. het spel draait altijd nog in mijn ogen om skills, dus dat je met getimede aanvallen een dorpje afneemt van een tegenstander.. en NIET om dorpen een beetje te onderhouden.. daar heb je Travian oid voor..

En als zogenaamde stoere klikkers dit voor luie mensen vind, zou dan een of andere luie scripter een scriptje kunnen schrijven hiervoor net als een troepenbouwer (of kan Slick zijnes even delen :))

Edit: die gebouwenbouwer/troepenbouwer is natuurlijk een ander dingetje dan gebouwen "slaan" maar beide gevallen vergemakkelijken mij het bouwen van een muur.. daar draait het voor mij eigenlijk om.
 

DeletedUser

Guest
Ja ik bedoel dat laatste.. misschien niet duidelijk maar ben eenmaal niet zo goed in uitleggen helaas..

@ Slick, jij moet niet zeuren over luiheid want met wat voor scriptje onderhoud jij je dorpjes volgens eigen zeggen? :rolleyes:


En reactie op al die mensen die zeggen: teveel automatisering.. wat is daar mis mee? Stel je bent 2 Mio (zoals ik) of zelfs groter.. zou jij niet moe worden van 200 x ergens je schuilplaats 10x aan te moeten klikken (200x10=2000 kliks).. het spel draait altijd nog in mijn ogen om skills, dus dat je met getimede aanvallen een dorpje afneemt van een tegenstander.. en NIET om dorpen een beetje te onderhouden.. daar heb je Travian oid voor..

En als zogenaamde stoere klikkers dit voor luie mensen vind, zou dan een of andere luie scripter een scriptje kunnen schrijven hiervoor net als een troepenbouwer (of kan Slick zijnes even delen :))
Dan kan slick meteen zijn 'ik word aangevallen, maar ik hoor nu een piepje' script delen! :D
Ik hou niet zo van automatisering, ik vind het klikken leuk!
 

DeletedUser

Guest
En als zogenaamde stoere klikkers dit voor luie mensen vind, zou dan een of andere luie scripter een scriptje kunnen schrijven hiervoor net als een troepenbouwer (of kan Slick zijnes even delen :))

Lol? Gebouwen is toch heel wat anders dan troepen imo zal wel aan mij liggen. Het enigste waar veel tijd in zit is grondstoffen balanceren in elk dorp en handelen op de markt de rest doe je in een paar minuten ook al heb je 2,5+ mil.

En spelers mogen best wel wat doen voor hun punten. Als alles simpel is is het ook geen uitdaging meer om een grote account te beheren.
 

DeletedUser

Guest
Lol? Gebouwen is toch heel wat anders dan troepen imo zal wel aan mij liggen. Het enigste waar veel tijd in zit is grondstoffen balanceren in elk dorp en handelen op de markt de rest doe je in een paar minuten ook al heb je 2,5+ mil.

En spelers mogen best wel wat doen voor hun punten. Als alles simpel is is het ook geen uitdaging meer om een grote account te beheren.

ik doelde op de troepenbouwr van blackcomb.. waar je bijv 10k 10k als standaard kan instellen en dan berekend hij hoeveel je van je grondstoffen in je dorp kunt maken (in verhouding geloofik) en dat dan voor gebouwen.. mja daar gaat dit topic eigenlijk niet over :p

Of het geen uitdaging meer is als je gebouwen kunt slaan betwijfel ik, want je zult dan nog steeds 200 keer op dat pijltje naar rechts moeten drukken om gebouwen te slaan.. nog steeds veel, alleen ietsjes minder klikken.

Maarja dat is mijn opinie, is aan de admins om te beslissen he ;)
 

DeletedUser

Guest
Hoe meer automatisering, hoe minder spelers, hoe meer grote spelers, hoe minder fun.
 

DeletedUser

Guest
Hoe meer automatisering, hoe minder spelers, hoe meer grote spelers, hoe minder fun.

Hoezo minder fun als er meer grote spelers zijn? Krijg je tenminste leuke gevechten, en zoals ik eerder zei DAAR draait het spel om, tribalWARS, niet tribalIKMOETVEELKLIKKENVOORMNDORPJES.. ik denk dat meer mensen stoppen door het vele onderhoud dan door de automatisering hoor.
 

DeletedUser

Guest
Hoezo minder fun als er meer grote spelers zijn? Krijg je tenminste leuke gevechten, en zoals ik eerder zei DAAR draait het spel om, tribalWARS, niet tribalIKMOETVEELKLIKKENVOORMNDORPJES.. ik denk dat meer mensen stoppen door het vele onderhoud dan door de automatisering hoor.

Je meot niet beginnen over onderhoud hoor. Gaat hier over automatisering. Wat is er erg aan een paar keer klikken? Als je het neit aan kan van die paar keer meer, stop dan.
 

DeletedUser

Guest
Je meot niet beginnen over onderhoud hoor. Gaat hier over automatisering. Wat is er erg aan een paar keer klikken? Als je het neit aan kan van die paar keer meer, stop dan.

onderhoud en automatisering gaan nauw samen.. dat is toch het bezwaar? dat onderhoud te makkelijk word DOOR automatisering..?

Wat er erg is aan een paar keer klikken, misschien dat je als je 1000 dorpjes hebt die zwaar onder vuur liggen dat je dan wat beters te doen hebt om 1000 x 20 keertjes te gaan klikken om je muur op te gaan bouwen.. en dan ook nog dodgen backtimen etc. etc.
 

DeletedUser

Guest
Believe it or not, maar ik vind dit helemaal geen slecht idee :p
Mede daarom dat hij nu ook hier staat ....

Ik vind het nogal lastig om steeds 10 (of meer keer) op hetzelfde knopje te drukken,
denk maar als je de muur hebt gesloopt bij een pas overgenomen dorpje en dergelijke ...

Precies het zelfde wilde ik ook zeggen. voorbeeldje, Je neemt een dorp over. EN ja je moest het clearen, en wat zit er bijv. in clear? Rammen, muurtje is weg...
Je neemt dorp over, en wat gaan we dan met de muur doen? klopt weer opbouwen, het is irritant om dan teveel te tikken. En eigelijk zelfde als met goudmunten, waarom is die optie er als je PA hebt? omdat we te lui zijn om alle dorpen langs te gaan om munten te slaan.

Dit moet er komen!

ps: moet er dan niet zo forumule bij komen aangezien er st eeds meet % extra moet betaalt worden? eerste 25% dan 50%;) en ga maar zo door.

Je meot niet beginnen over onderhoud hoor. Gaat hier over automatisering. Wat is er erg aan een paar keer klikken? Als je het neit aan kan van die paar keer meer, stop dan.

Klein vraagje? hoeveel dorpen heb jij? En heb jij PA?:p
 

DeletedUser

Guest
onderhoud en automatisering gaan nauw samen.. dat is toch het bezwaar? dat onderhoud te makkelijk word DOOR automatisering..?

Wat er erg is aan een paar keer klikken, misschien dat je als je 1000 dorpjes hebt die zwaar onder vuur liggen dat je dan wat beters te doen hebt om 1000 x 20 keertjes te gaan klikken om je muur op te gaan bouwen.. en dan ook nog dodgen backtimen etc. etc.

Lol? Gebouwen is toch heel wat anders dan troepen imo zal wel aan mij liggen. Het enigste waar veel tijd in zit is grondstoffen balanceren in elk dorp en handelen op de markt de rest doe je in een paar minuten ook al heb je 2,5+ mil.

En spelers mogen best wel wat doen voor hun punten. Als alles simpel is is het ook geen uitdaging meer om een grote account te beheren.

Moet je jezelf maar organiseren. Met deze automatisering wordt het oonmogelijk om de grote spelers nog te verslaan. Dus hou op met die domme ideeën.
 

DeletedUser

Guest
Neenee, jij snapt het niet. grote spelers versla je niet met KLIKKEN maar met TIMEN (ja dat is ook klikken maar op een andere manier).. en met clears natuurlijk, maar niet met dorpen te onderhouden.. zoals hierboven gezegd: je hebt niet voor niks de mogelijkheid bij een PA om munten in eens te slaan..

Desnoods voer je het alleen bij PA in.
 

DeletedUser

Guest
Dit bespaard je echt veel tijd, kijk maar als je bv. later 100 dorpjes op een dag hebt geedeld doe je er veel minder lang over..:D
 

DeletedUser

Guest
je moet dit wel alleen voor PA doen, anders word het spel een beetje raar (omdat je maar 2 bouwopdrachten kan, als je dan opeens dezelfde rechten krijgt als iemand met PA word je niet echt beloond voor het kopen van PA)
 

DeletedUser

Guest
je moet dit wel alleen voor PA doen, anders word het spel een beetje raar (omdat je maar 2 bouwopdrachten kan, als je dan opeens dezelfde rechten krijgt als iemand met PA word je niet echt beloond voor het kopen van PA)

Nee want het gaat alleen om het meervoudig bouwen van gebouwen in 1 klik.. niet om een geheel PA pakket, maar ik denk wel dat dit meer geschikt is voor een PA functie dan voor algemeen ja.
 

DeletedUser

Guest
Ik volg Slick zijn mening, het spel is nu al VEEL TE gemakkelijk spelen!
Als je dan nog van die "noob"-functies toevoegt kan de kleinste kleuter/baby top tien staan in zijn wereld!:D
 

DeletedUser

Guest
ik heb geen pa maar van mij mag dit voor alleen pa worden

alhoewel het gewoon voor iedereen handig zal zijn
 

DeletedUser

Guest
Als je al moe bent van een paar klikjes te doen, gaat het toch al ver tegenwoordig in de maatschappij...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan