Gebouwen "slaan"

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik volg Slick zijn mening, het spel is nu al VEEL TE gemakkelijk spelen!
Als je dan nog van die "noob"-functies toevoegt kan de kleinste kleuter/baby top tien staan in zijn wereld!:D

Hoezo zou het makkelijker worden voor een kleuter.. volgens mij is blind klikken makkelijker dan een dropdown openen en daarin een selectie te maken :rolleyes:

En wat is er erg aan kleine kinderen in de top 10..? Zolang ze het goed doen is dat toch niet erg?
 

DeletedUser

Guest
bij premium kan het wel.. ik bedoel dan kan je zoizo al heel veel achter elkaar door doen...
 

DeletedUser

Guest
Iedereen kan toch klikken of niet?

TW moet toch geen uren klikwerk in beslag nemen, het is toch meer dan dat?
Als je over de honderd dorpen hebt moet je al genoeg tijd steken in het controleren van je troepen etc.

Maar doe het anders alleen voor mensen met P.A. en zorg ervoor dat de bouwkosten wat hoger zijn als je zoiets doet.
 

DeletedUser5692

Guest
Ik vind dat het wel mag als je PA hebt want 15x klikken is ook vermoeiend als je dat bij 50 dorpen moet doen
 

DeletedUser

Guest
Believe it or not, maar ik vind dit helemaal geen slecht idee :p
Mede daarom dat hij nu ook hier staat ....

Ik vind het nogal lastig om steeds 10 (of meer keer) op hetzelfde knopje te drukken,
denk maar als je de muur hebt gesloopt bij een pas overgenomen dorpje en dergelijke ...

idd akkoord
laat het alleen doorgaan voor de betalers, beetje rechtvaardig lijkt me? ;)
 

DeletedUser

Guest
Hoezo minder fun als er meer grote spelers zijn? Krijg je tenminste leuke gevechten, en zoals ik eerder zei DAAR draait het spel om, tribalWARS, niet tribalIKMOETVEELKLIKKENVOORMNDORPJES.. ik denk dat meer mensen stoppen door het vele onderhoud dan door de automatisering hoor.

Als jouw idee er komt kap ik met TW.
Serieus, waarvoor speel je dan nog.

Mss zijn wars wel belangrijker, maar ik neem heus niet elke
dag een dorp over hoor..
 

DeletedUser

Guest
ik neem er elke dag (minstens) 2 over...

het is natuurlijk wel erg lui, maar ik vindt dat tw niet om alleen maar klikken draait, en dat je om actief te zijn elke dag een paar uur alleen maar moet klikken...

ik ben voor al vindt ik het wel erg lui van mezelf
 

DeletedUser

Guest
Er zijn al genoeg opties voor luiaards vind ik. En zo kun je ook zonder Premium meer dan 2 gebouwen in de wachtrij zetten.

Ik ben dus tegen.
 

DeletedUser

Guest
Als jouw idee er komt kap ik met TW.
Serieus, waarvoor speel je dan nog.

Mss zijn wars wel belangrijker, maar ik neem heus niet elke
dag een dorp over hoor..

Ik speel zowieso niet om 10000 kliks per dag te maken, maar om ELKE dag een dorp over te nemen, helaas gebeurd dat niet elke dag maar vrijwel elke dag neem ik er 1tje over..

En misschien moet er anders een optie bij komen die dat dropdown menutje weglaat; voor mensen die niet lui zijn (naar eigen zeggen) zodat ze lekker kunnen klikken..

En dat het alleen voor PA is..
 

DeletedUser15151

Guest
ja

lijkt me wel handige maar als het wordt ingevoerd moet dat wel bij de dingen waren je honderden keren per klikt
 

DeletedUser

Guest
Believe it or not, maar ik vind dit helemaal geen slecht idee :p
Mede daarom dat hij nu ook hier staat ....

Ik vind het nogal lastig om steeds 10 (of meer keer) op hetzelfde knopje te drukken,
denk maar als je de muur hebt gesloopt bij een pas overgenomen dorpje en dergelijke ...

Idd, ik word er ook gek van als ik een muur wil opbouwen en er staat 10 keer dat het extra gs kost, dat weet ik na 1x ook wel!
 

DeletedUser2826

Guest
Instellingen > Instellingen,
om die waarschuwing uit te schakelen.
Maar daar gaat het hier niet om...
 

DeletedUser

Guest
Goed idee voor Premiumgebruikers (maar wel met extra kosten dus)
Zeker de pasovergenomen dorpen die amper muur hebben kun je wel allen gaan aanklikken maar het is inderdaad handig als je groot acc heb en snel muren wilt opbouwen
 

DeletedUser

Guest
haha, ik vind het ook niet nodig

je klikt 1x op je gebouw dat je wilt bouwen, en drukt daarna 20x op enter en dan heb je 20x je muur opgebouwd ;)

1 probleem daarbij, na de 1ste 3 gebouwen moet je ff pauzeren, (dat zijn de "gratis"(zonder extra kosten) gebouwen) en dan 1x op gebouw klikken en weer 16x op enter :p

liever lui dan moe, zonder extra tools (iedereen heeft een toetsenbord xD)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan