Gebouwen "slaan"

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
ik ben voor (heb ik al wel eens gezegd maja);)
:
het klikken is wel lastig als je 100+ dorpen hebt
maar ik vindt dat er geen spraken is van automatisering dan.
het spel wordt zo makkelijker en aangenamer om te spelen;)

Maar het spel is al VEEL te gemakkelijk
 

DeletedUser

Guest
En hoe ervaren ben jij om te zeggen dat het al te makkelijk is?

Als je in K4 zit misschien ja..
 

DeletedUser

Guest
Ik ben ervaren genoeg, en vind je Tribal Wars dan moeilijk spelen?
 

DeletedUser

Guest
Positieve punten:
School, he bah, alweer tijd verspild :(, dan neit meer! je zet welk level je wilt, gaat naar school, komt terug en je bent al heel wat verder!

Vakantiemode: zo moet degene die je helpt verder trainen, minder tijd spenderen aan dat account!


Negatieve punten:
Te geautomatiseerd, zo kan je lekker lui maar 1 keer in de week on komen om alles naar maximum level te krijgen

Hacks: mensen gaan weer hacks zoeken en speeds verandeen, lekker makkelijk, nog minder tijd nodig!


Ik hou alles vij de 2 belangrijkste, anders word het wat uitgebreid
 

DeletedUser7072

Guest
Ik ben ervaren genoeg, en vind je Tribal Wars dan moeilijk spelen?

Alsof klikken moeilijk is xD
Het kost alleen minder tijd en is mischien handig voor mensen met veel dorpen en die een RL hebben :)


Daar gaat het niet om en de conclusie 'Dan hoef je maar 1 week on te komen' is volstrekt belachelijk je moet nog steeds nieuwe dorpjes edelen en aanvallen timen of dodgen.
 

DeletedUser

Guest
Het idee maakt het er voor in-actievelingen (nog) makkelijker op
 

DeletedUser

Guest
Het idee maakt het er voor in-actievelingen (nog) makkelijker op

Wat boeit dat.. dan maken ze toch veel gebouwen? Is alleen beter voor de actieven die ze edelen, gezien ik de inactieven niet zomaar blackcombs troepenbouwer zie gebruiken..
 

DeletedUser

Guest
Voor, niet iedereen is zo enorm tw verslaafd als sommige hier ^^
 

DeletedUser13998

Guest
echt goed

dit is echt wel een goed idee want altijd op het knopje duwen is niet leuk maar het moet wel in alle werelden zijn
 

DeletedUser

Guest
dit is echt wel een goed idee want altijd op het knopje duwen is niet leuk maar het moet wel in alle werelden zijn

Verklaar toch eens ook als je het een goed idee vindt! Met voor of tegen te zeggen, schiet een idee-topic ook niet veel op e.
 

DeletedUser

Guest
Misschien dat je mijn indruk op dit idee kunt omhoog voeren, door te kunnen zeggen dat dit met PA kan ingevoerdt worden en dat je dan kan zeggen van, -->Gebouwen slaan inschakels<-- en -->gebouwen slaan uitschakelen<--
 

DeletedUser

Guest
zoals ik deed :)


die domme spamtopics, en die ideeen die al 1001x waren ingestuurd, dacht het niet.

Negatieve punten:
Te geautomatiseerd, zo kan je lekker lui maar 1 keer in de week on komen om alles naar maximum level te krijgen

Hacks: mensen gaan weer hacks zoeken en speeds verandeen, lekker makkelijk, nog minder tijd nodig!

Ja, daar heb je gelijk, je kijkt een keer, wacht een week, je komt weer online en je dorpen zijn weg...ja, je hebt helemaal gelijkdus niet
 

DeletedUser5599

Guest
um enige reactie van een mod..
zou handig zijn als het er komt..
 

DeletedUser

Guest
die domme spamtopics, en die ideeen die al 1001x waren ingestuurd, dacht het niet.



Ja, daar heb je gelijk, je kijkt een keer, wacht een week, je komt weer online en je dorpen zijn weg...ja, je hebt helemaal gelijkdus niet

als je een week niet online komt ben je gewoon dom:eek: geen stam ook die je dan nog wil hebben, slaat nergens op dat argument. Voor mensen met een druk leven en weinig tijd om alles aan te klikken is dit heel handig.
 

DeletedUser11316

Guest
Met veel dorpen komt veel verantwoordelijkheid en dus ook meer klikken en het is om geduld uit te oefenen wanneer iets klaar is.En voor de mensen die het niet weten er bestaat bij PA zoiets van meerdere gebouwen uitbouwen alleen kost het meer.
 

DeletedUser

Guest
als je een week niet online komt ben je gewoon dom:eek: geen stam ook die je dan nog wil hebben, slaat nergens op dat argument. Voor mensen met een druk leven en weinig tijd om alles aan te klikken is dit heel handig.

i'm with above
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan