Geblokkeerde aanvraag

DeletedUser76151

Guest
Op de een of andere rare manier krijg ik de laatste 2 dagen het volgende schermpje te zien als ik meer dan 5 tabbladen op met 1c:
72ae8dcd29f25d61de7ea3d4297da91a.png


Enig idee hoe ik dit kan voorkomen? want aanvallen sturen met telkens 5tabbladen tegelijk ipv 25/50 schiet niet op :p

Reactie Community Management hier
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69459

Guest
Ik heb vandaag wat aanvallen eruitgestuurd en als 1command is aangepast, lijkt het me zeker te doen. Hoe groot de invloed op het deffen is, weet ik nog niet.
 

DeletedUser75858

Guest
Ik heb vandaag wat aanvallen eruitgestuurd en als 1command is aangepast, lijkt het me zeker te doen. Hoe groot de invloed op het deffen is, weet ik nog niet.

Uhmmmm .... PDP tagt maar 5 inc per x, tijdje terug deed ik er 1000 in 1 klik. kortom, fantastische update!
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Het commentaar op het blokkeren van meer dan vijf acties per seconde is volgens mij iets overdreven. In beginsel is dit iets wat het spel ten goede komt, want er worden inderdaad sommige scripts onderuit gehaald die vrij ver gaan. Ik heb er geen enkele moeite mee als de snelheid waarmee iemand aanvallen kan versturen iets afneemt, want de verdediger blijft nog altijd een veel grotere investering moeten doen. Als de aanvaller van een groot account niet een uurtje extra aan een goede massa wil besteden dan zul je snel ontdekken wat voor speler dat is zodra die zelf onder vuur komt te liggen.

Wel had de update ruim van te voren aangekondigd kunnen worden. Er is op .nl geen enkel openbaar script wat niet perfect kan werken met deze spelaanpassing, de huidige onrustige situatie had dus gewoon voorkomen kunnen worden als scripts van te voren aangepast hadden kunnen worden.

Voor nu kan een niet goed werkend script het beste in het topic van dat script gemeld worden, een update zal dan door de maker of een andere scripter ongetwijfeld wel volgen.

Samengevat denk ik dat de update goed is, helaas de manier waarop die uitgerold is niet.
Overigens zeg ik dit als scripter en een beetje als speler, maar totaal niet als mod.

Grappg om te lezen dat op een paar na alleen het tw team de voordelen hier van inzit.

Hoe zou dat nu komen??? :confused:
 
Reactiescore
1.094
Heeft wel voordeel hoor, ben sterk van mening dat de aanvalsscripts toch echt een stuk gematigder hadden gemogen.
Maar aan de andere kant worden grote getale aanvallen sturen op oude werelden niet gefaciliteerd door tw, wat eigenlijk wel zou moeten.
En de manier waarop dit is ingevoerd, zoals Tuam al aangeeft, is gewoon ronduit belachelijk. Dat heeft ook invloed (gehad) op niet-aanvalsscripts zoals PDP en dat is wel vrij vervelend.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Ik wacht nu op de PP functie die toestaat dat het limiet van 5 serveraanvragen verhoogt naar 25 aanvragen.

Slechts 200 PP per maand mensen!
 

DeletedUser17472

Guest
Grappg om te lezen dat op een paar na alleen het tw team de voordelen hier van inzit.

Hoe zou dat nu komen??? :confused:

Het team heeft zich hier niet echt laten horen hoor. Tuam en ik hebben ons hier duidelijk persoonlijk, dus als speler en Tuam als speler en scripter, uitgesproken, niet als zijnde team.

Mijn mening over het gebruik van scripts was al langer duidelijk. Logisch dus dat ik deze update omarm.
 

DeletedUser

Guest
Apart om te zien dat nog steeds het TW teM word aangevallen. Update is vanuit inoogames
Zowel Duckje als Poo komen met uitgebreide posts oven hoe en wat.
Eveals dat scripts herschreven mogen worden (Waar TW team) ook al een topic voor heeft gemaakt.

Dat lezen jullie amper en lopen straks kans op global ban ook nog!
Dan zijn de rapen ook weer gaar, maar als jullie niet lezen en wat tijd erin steken.

In algemeen lijkt het me een goede update.
Servers sneller, gelijke kansen weer voor iedereen! As it should be!
 

DeletedUser17472

Guest
Apart om te zien dat nog steeds het TW teM word aangevallen. Update is vanuit inoogames
Zowel Duckje als Poo komen met uitgebreide posts oven hoe en wat.
Eveals dat scripts herschreven mogen worden (Waar TW team) ook al een topic voor heeft gemaakt.

Dat lezen jullie amper en lopen straks kans op global ban ook nog!
Dan zijn de rapen ook weer gaar, maar als jullie niet lezen en wat tijd erin steken.

In algemeen lijkt het me een goede update.
Servers sneller, gelijke kansen weer voor iedereen! As it should be!

Ach, selectief lezen is ook gemakkelijker. Maar thnx, jij begrijpt me in ieder geval een beetje.

We zullen zien hoe het gaat lopen. Ik denk dat ze zich veel meer zorgen maken dan dat ze hoeven te doen. Het is een stap in de goede richting, maar de macht van de scripters is nog steeds groter.
 

DeletedUser69389

Guest
Apart om te zien dat nog steeds het TW teM word aangevallen. Update is vanuit inoogames
Zowel Duckje als Poo komen met uitgebreide posts oven hoe en wat.
Eveals dat scripts herschreven mogen worden (Waar TW team) ook al een topic voor heeft gemaakt.

Dat lezen jullie amper en lopen straks kans op global ban ook nog!
Dan zijn de rapen ook weer gaar, maar als jullie niet lezen en wat tijd erin steken.

In algemeen lijkt het me een goede update.
Servers sneller, gelijke kansen weer voor iedereen! As it should be!

Wat veel mensen volgens mij steekt is het feit de manier waarop. TW team had gewoon van te voren moeten vertellen dat dit stond te gebeuren zodat de community hiervan op de hoogte was en zijn scripts al kon aanpassen. Pas als er commentaar komt dan pas komt er een statement.
 

DeletedUser73739

Guest
Ik moet zeggen dat ik me mateloos stoor aan deze verandering...
Ik gebruik maar 1 tab, en krijg echt regelmatig de melding dat ik te veel acties doe, ja hoe dan? Werk je met 1 tab, en ben je normaal aan het klikken, krijg je die *****melding alsnog -rolt met ogen-
Het is in het begin niet zo vervelend, maar het wordt heel irritant als je steeds weer die banner ziet, mag best wel even wat aan gedaan worden.
Als ik nou met 50 tabs bezig was in TW, en ik heel veel van het spel vroeg, allemaal prima, maar nu zit ik met 1 browser, en het actiefste dat ik doe is farmen..
 
Reactiescore
133
Ik moet zeggen dat ik me mateloos stoor aan deze verandering...
Ik gebruik maar 1 tab, en krijg echt regelmatig de melding dat ik te veel acties doe, ja hoe dan? Werk je met 1 tab, en ben je normaal aan het klikken, krijg je die *****melding alsnog -rolt met ogen-
Het is in het begin niet zo vervelend, maar het wordt heel irritant als je steeds weer die banner ziet, mag best wel even wat aan gedaan worden.
Als ik nou met 50 tabs bezig was in TW, en ik heel veel van het spel vroeg, allemaal prima, maar nu zit ik met 1 browser, en het actiefste dat ik doe is farmen..

Kun je wat duidelijker beschrijven waar je die melding dan krijgt en of je ook scripts aan hebt staan?

Er zijn bijvoorbeeld scripts die vanaf een bepaalde pagina (hoofdgebouw bijvoorbeeld) informatie ophalen, soms veel informatie. Als één script van zes pagina's info haalt zul je zeker die melding krijgen. Maar twee scripts die elk drie pagina's bezoeken zorgen er ook voor.
Als je echter zonder scripts aan het farmen bent en die melding krijgt moet er nog eens naar die melding gekeken worden. Maar als je farmt met een script zal er in het script is het zeer waarschijnlijk dat je die melding niet zal krijgen wanneer je zonder dat script gaat farmen.
 

DeletedUser73739

Guest
Hey Tuam,

Ik heb standaard Sangu en TBR aan staan, ik krijg deze melding vrij regelmatig als ik spelers farm, en dan in het bevelenscherm ben, ligt dat dat aan een van mijn scripts?
 
Reactiescore
133
Hoi Revenant Warrior
Het zou kunnen inderdaad. In elk geval Sangu haalt info van andere pagina's, TBR doet dat zo uit m'n hoofd niet. Je kan het eenvoudig uitproberen door een tijdje te spelen terwijl je scripts uitgeschakeld zijn.
 
Reactiescore
1.367
ik heb met 10 verschillende scripts open geen enkel probleem
 
Reactiescore
2.490
ik heb met 10 verschillende scripts open geen enkel probleem

Is natuurlijk afhankelijk van wat je script doet ;) Niet alle scripts voeren aanvragen in de achtergrond uit.
 
Reactiescore
1.367
Is natuurlijk afhankelijk van wat je script doet ;) Niet alle scripts voeren aanvragen in de achtergrond uit.

Mhh, ik had een screenshotje geplaatst van welke scripts, meeste zijn wel bekent en doen zeer zeker achtergrond werk enkelen zijn nog in de maak
En dan heb ik vrijwel alles getest wat ik kon, aanvallen, mezelf deffen, farmen

f3a7bb2b505c9c79dd24e56a45956b6e.jpg
 
Bovenaan