Geblokkeerde aanvraag

DeletedUser76151

Guest
Op de een of andere rare manier krijg ik de laatste 2 dagen het volgende schermpje te zien als ik meer dan 5 tabbladen op met 1c:
72ae8dcd29f25d61de7ea3d4297da91a.png


Enig idee hoe ik dit kan voorkomen? want aanvallen sturen met telkens 5tabbladen tegelijk ipv 25/50 schiet niet op :p

Reactie Community Management hier
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser70435

Guest
Zou het even in het topic van 1Command plaatsen, dan ga je waarschijnlijk sneller door de juiste personen geholpen worden :)!
 

DeletedUser71298

Guest
Dus wanneer ik 3000 aanvallen moet versturen dan kan ik steeds maar 5 tabs tegelijk openen?
Vinden jullie dat zelf ook niet behoorlijk zinloos?
 

DeletedUser68252

Guest
Wauw wat een slechte doorvoering. Dit is wel echt funest he voor de mid / late game. Lekker 1000x tabs gaan openen lmao. De slechste update van het jaar titel kunnen we bij deze ook weer uitreiken.
 

DeletedUser67517

Guest
Dit is een zeer kwalijke ontwikkeling. Heel het aspect en charme van de mid/late game naar de knoppen.
Zo'n ingrijpende verandering en gewoon niets van te voren gecommuniceerd of een request voor feedback. Triest.
 

DeletedUser

Guest
Toch wel triestig dit..
Het is nog nooit een probleem geweest en nu ineens maar 5 tabs per keer
Als je dan 1000den clears moet beginnen sturen, veel plezier maar dat zie ik toch niemeer zitten hahah
Trouwens, is dit voor ATLIJD? Of gaan jullie dit probleem oplossen?
 
Reactiescore
1.094
Niet dat ik het veel gebruik of eerder gezegd bijna nooit. Maar hoe ga je dit verantwoorden naar de werelden in de late game fase?
Dat is toch ronduit belachelijk?

Wanneer wordt dan aanvallen versturen voor 'grote' accounts gefaciliteerd?
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
TW-Team. Serieus? 5 tabs per keer?

Kom op. Maak dit aub 25. Dit slaat werkelijk helemaal nergens op. Hoe wil je lategame spelen nog ooit stimuleren als je maximaal 5 tabs kunt openen?

Please.. Maak dit 25. 25 is nog steeds erg weinig maar nog steeds een redelijk aantal om met enige snelheid te kunnen sturen.

Ik heb hier gewoon geen woorden voor. Dit is de meest slechte update ooit.
 

DeletedUser68252

Guest
TW-Team. Serieus? 5 tabs per keer?

Kom op. Maak dit aub 25. Dit slaat werkelijk helemaal nergens op. Hoe wil je lategame spelen nog ooit stimuleren als je maximaal 5 tabs kunt openen?

Please.. Maak dit 25. 25 is nog steeds erg weinig maar nog steeds een redelijk aantal om met enige snelheid te kunnen sturen.

Ik heb hier gewoon geen woorden voor. Dit is de meest slechte update ooit.

Ik zou het gewoon open laten, 25 tabs per x of 100 tabs per x, of 500 tabs per x. Maakt niet echt een super verschil, dan kan iedereen gewoon aan de hand van zijn laadtijd op zijn pc bepalen voor zichzelf wat voor diegene het snelst stuurt.
 

DeletedUser

Guest
Als je nooit aanvallen stuurt dan weet je het ook niet. :D

Zal ik vast 6 planken zagen ?
Kunnen we TW er in leggen.
 

DeletedUser

Guest
En dat vind jij als mod en beheerder van een 180 mil account, gewoon een prima zaak?

jaa indd... er zijn nog genoeg oude werelden met grote acc's die dagenlijks veel moeten sturen.
voor w48 is deze update geen probleem hé, maar denk ook eens een keer aan de oudere werelden? Danku!
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Als je nooit aanvallen stuurt dan weet je het ook niet. :D

Zal ik vast 6 planken zagen ?
Kunnen we TW er in leggen.

Dit is zo accuraat.

Oké mensen. TW geeft schijnbaar geen hol meer om zichzelf. Allemaal worden we verplicht naar TW2.

Doeidoei!

Nee hoor, maar goed, moet me er ook maar bij neerleggen (jammer genoeg) :mad:

Neerleggen? Ik stel voor dat je dit topic eens voorlegt bij het TW-Team.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Lekker tactische update aan het eind van de vragenperiode.

Wederom weer een dikke faal van het Coma.
 
Bovenaan