Gallia <-> K 32

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Tsja eerlijk is eerlijk ... ik vind het gewoon slim gedaan.
En ik ga niet omdat jij "vijand" ben dat ontkennen, of iemand de credits misgunnen.

Maar genoeg hierover, want dat is off topic. Het is immers Gallia vs K 32. ;)

En ook genoeg over dat eeuwige gezeik over het Hacken. Want 1. je mag uberhaupt geen laster verspreiden.
en volgende de regels van de TW Fora mag je ook geen valse beschuldigingen plaatsen hier.
Noch het bespreken van Tickets. Wat met bovenstaande inmiddels wel is gebeurd.

Officieel zou hier allang door een moderator een slot op moeten komen.

Dus kom op mensen, laten we ons richten op het spel. En hier op de strijd tussen Gallia en K 32.

1: Jij vind accounts hacken slim gedaan, typisch een antwoord van een K 32 speler. wij vinden het spelbederf.
2: Dat jullie hacken is geen laster maar op waarheid berust.
3: Jij noemt het hackgedrag van K 32 gezeik, wij vinden het een serieus probleem.
4: Dat dit topic nog niet gesloten wordt is wederom een bewijs dat de moderators ook grote verdenkingen tegen K 32 hebben.
5: Zolang K 32 nog accounts ontvreemd is het onmogelijk je te richten op het spel.
6: Het hackgedrag van K 32 is jullie manier van strijden en niet die van ons.

Al met al nogmaals een oproep aan alle spelers uit K 32. Speel het spelletje eerlijk en stop anders. Je bederft niet alleen het spelplezier van andere spelers maar ook die van je eigen stamgenoten. Kappen dus.
 

DeletedUser

Guest
1: Jij vind accounts hacken slim gedaan, typisch een antwoord van een K 32 speler. wij vinden het spelbederf.
2: Dat jullie hacken is geen laster maar op waarheid berust.
3: Jij noemt het hackgedrag van K 32 gezeik, wij vinden het een serieus probleem.
4: Dat dit topic nog niet gesloten wordt is wederom een bewijs dat de moderators ook grote verdenkingen tegen K 32 hebben.
5: Zolang K 32 nog accounts ontvreemd is het onmogelijk je te richten op het spel.
6: Het hackgedrag van K 32 is jullie manier van strijden en niet die van ons.

Al met al nogmaals een oproep aan alle spelers uit K 32. Speel het spelletje eerlijk en stop anders. Je bederft niet alleen het spelplezier van andere spelers maar ook die van je eigen stamgenoten. Kappen dus.

...

nu heb jij dus het forum niet gelezen,

1. damien meld, dat hij het slim vind van beste evur, om ons forum te filmen... niet het 'hacken'.
2. het is niet bewezen, dus een speculatie, en dus laster... als jij iemand tegenkomt op straat, en je vindt dat die persoon zich verdacht gedraagd, en je noemt hem een crimineel, is het alsnog laster, want er is niks bewezen
3. zolang niks is bewezen, is het geen probleem... bewijs je eens ingame...
4. dat dit topic nog niet gesloten is, kan veel meer oorzaken hebben... jij denkt dat het komt omdat de moderators ook naar ons grote verdenkingen hebben...
5. zolang jij in je eigen wereldje leeft, waar K 32 accounts hackt, is het inderdaad erg moeilijk om je op het spel te richten.
6. er is niks bewezen, en dat is niet onze manier van strijden...

je geeft zelf nog een leuke tip aan mensen uit K 32, speel eerlijk, of stop anders... en als laatste: "kappen dus", is dat soms jou manier om dit spelletje te winnen? mensen met propaganda zo ver krijgen, dat ze stoppen, en jij hun barbarendorpen kan edellen, want... die dodgen niet, schuiven niet met def, enz. enz.

als je zo wilt winnen...

ook van mij nog een tip aan alle spelers van wereld 7, negeer peevee... of kijk of zijn argumenten wel kloppen...

mvg

PS, peevee, ben ik nu onvolwassen, of stel ik geen goede nederlandse zinnen op, of ben ik gehersenspoelt door de leiding van K 32, of is het nog iets anders? jij mag kiezen ;)...
 

DeletedUser

Guest
...

nu heb jij dus het forum niet gelezen,

1. damien meld, dat hij het slim vind van beste evur, om ons forum te filmen... niet het 'hacken'.
2. het is niet bewezen, dus een speculatie, en dus laster... als jij iemand tegenkomt op straat, en je vindt dat die persoon zich verdacht gedraagd, en je noemt hem een crimineel, is het alsnog laster, want er is niks bewezen
3. zolang niks is bewezen, is het geen probleem... bewijs je eens ingame...
4. dat dit topic nog niet gesloten is, kan veel meer oorzaken hebben... jij denkt dat het komt omdat de moderators ook naar ons grote verdenkingen hebben...
5. zolang jij in je eigen wereldje leeft, waar K 32 accounts hackt, is het inderdaad erg moeilijk om je op het spel te richten.
6. er is niks bewezen, en dat is niet onze manier van strijden...

je geeft zelf nog een leuke tip aan mensen uit K 32, speel eerlijk, of stop anders... en als laatste: "kappen dus", is dat soms jou manier om dit spelletje te winnen? mensen met propaganda zo ver krijgen, dat ze stoppen, en jij hun barbarendorpen kan edellen, want... die dodgen niet, schuiven niet met def, enz. enz.

als je zo wilt winnen...

ook van mij nog een tip aan alle spelers van wereld 7, negeer peevee... of kijk of zijn argumenten wel kloppen...

mvg

PS, peevee, ben ik nu onvolwassen, of stel ik geen goede nederlandse zinnen op, of ben ik gehersenspoelt door de leiding van K 32, of is het nog iets anders? jij mag kiezen ;)...

We zouden ons dolgraag met de oorlog bezighouden. Maar de lol is er inderdaad wel af hoor, daar kan je van op aan. Ik ben eens benieuwd hoe hard jullie zouden roepen als je in onze schoenen stond.
Zoals al eens is gemeld hebben wij een ICT-er bij ons leden. En die heeft vandaag gemeld dat er bij hem 2 inbraak-pogingen zijn geregistreerd, hij laat in het midden vanwaar het komt, want dat werd niet geregistreerd. Het kan ook zijn dat het helemaal niets met tw te maken heeft, maar goed, het gebeurd toch maar.

Iig, voor mijn part sluit de mod dit topic maar. Voor mijn part sluit hij ze allemaal maar. Ik heb het helemaal gehad met alles wat met K32 te maken heeft. Ik heb ook helemaal geen zin meer in een meeting, maar goed, ik ga nu toch maar, wie weet vind ik wel iemand waarmee een normale discussie mogelijk is, en ik hoop heel erg dat ik niet teveel K32 tegen het lijf loop.
 

DeletedUser

Guest
...

nu heb jij dus het forum niet gelezen,

1. damien meld, dat hij het slim vind van beste evur, om ons forum te filmen... niet het 'hacken'.
2. het is niet bewezen, dus een speculatie, en dus laster... als jij iemand tegenkomt op straat, en je vindt dat die persoon zich verdacht gedraagd, en je noemt hem een crimineel, is het alsnog laster, want er is niks bewezen
3. zolang niks is bewezen, is het geen probleem... bewijs je eens ingame...
4. dat dit topic nog niet gesloten is, kan veel meer oorzaken hebben... jij denkt dat het komt omdat de moderators ook naar ons grote verdenkingen hebben...
5. zolang jij in je eigen wereldje leeft, waar K 32 accounts hackt, is het inderdaad erg moeilijk om je op het spel te richten.
6. er is niks bewezen, en dat is niet onze manier van strijden...

je geeft zelf nog een leuke tip aan mensen uit K 32, speel eerlijk, of stop anders... en als laatste: "kappen dus", is dat soms jou manier om dit spelletje te winnen? mensen met propaganda zo ver krijgen, dat ze stoppen, en jij hun barbarendorpen kan edellen, want... die dodgen niet, schuiven niet met def, enz. enz.

als je zo wilt winnen...

ook van mij nog een tip aan alle spelers van wereld 7, negeer peevee... of kijk of zijn argumenten wel kloppen...

mvg

PS, peevee, ben ik nu onvolwassen, of stel ik geen goede nederlandse zinnen op, of ben ik gehersenspoelt door de leiding van K 32, of is het nog iets anders? jij mag kiezen ;)...

Onvolwassen kan ik het niet noemen, ook al probeer je de rollen nu wel op een kinderachtige manier om te draaien. Volgens jou is K 32 een schone stam en de rest speelt vals. ;) Ik trap er alleen helaas voor jou niet in en zoals je weet alle stammen rondom jullie heen ook niet. Vele stammen spugen jullie uit en zijn op hun hoede voor jullie hackgedrag. Dat ik dat allemaal heb bewerkstelligt is iets te veel eer voor mij hoor, dat hebben jullie namelijk allemaal zelf gedaan door jullie onsportieve gedrag.

Stel dat K 32 onschuldig is: Edwinus heeft 4 keer de kans gehad om geen vijandige vv aan te nemen. Dit heeft hij keer op keer toch gedaan. Dan is dat pure dommigheid geweest van Edwinus. Hier geloven wij niet in.

Je kunt het vergelijken met het volgende:

Als jij aangehouden wordt met een pondje heroine, dan kom je er de eerste keer misschien nog af met het excuus dat je dat net gevonden hebt in de bosjes en je op weg was naar het politiebureau om het af te geven bij de afdeling gevonden voorwerpen. Als je voor de vierde keer betrapt wordt met een pondje heroine dan gaat die vlieger echt niet meer op. Er is dan voldoende reden om je vast te zetten en je te berechten. Wedden om een pakje pudding (aardbei) dat je schuldig wordt bevonden? Dat kan immers zelfs een kleuter bedenken.
 

DeletedUser

Guest
Onvolwassen kan ik het niet noemen, ook al probeer je de rollen nu wel op een kinderachtige manier om te draaien. Volgens jou is K 32 een schone stam en de rest speelt vals. ;) Ik trap er alleen helaas voor jou niet in en zoals je weet alle stammen rondom jullie heen ook niet. Vele stammen spugen jullie uit en zijn op hun hoede voor jullie hackgedrag. Dat ik dat allemaal heb bewerkstelligt is iets te veel eer voor mij hoor, dat hebben jullie namelijk allemaal zelf gedaan door jullie onsportieve gedrag.

Stel dat K 32 onschuldig is: Edwinus heeft 4 keer de kans gehad om geen vijandige vv aan te nemen. Dit heeft hij keer op keer toch gedaan. Dan is dat pure dommigheid geweest van Edwinus. Hier geloven wij niet in.

Je kunt het vergelijken met het volgende:

Als jij aangehouden wordt met een pondje heroine, dan kom je er de eerste keer misschien nog af met het excuus dat je dat net gevonden hebt in de bosjes en je op weg was naar het politiebureau om het af te geven bij de afdeling gevonden voorwerpen. Als je voor de vierde keer betrapt wordt met een pondje heroine dan gaat die vlieger echt niet meer op. Er is dan voldoende reden om je vast te zetten en je te berechten. Wedden om een pakje pudding (aardbei) dat je schuldig wordt bevonden? Dat kan immers zelfs een kleuter bedenken.

Nu vermeld je weeral Edwinus. Wrm val je hem dan niet lastig als je het toch slechts enkel maar hebt over hem en zijn 4 vv's?!

Stop dan met telkens weer te zeggen dat 'we' hackstam zijn... je valt in herhaling man.
 

DeletedUser

Guest
Onvolwassen kan ik het niet noemen, ook al probeer je de rollen nu wel op een kinderachtige manier om te draaien. Volgens jou is K 32 een schone stam en de rest speelt vals. ;) Ik trap er alleen helaas voor jou niet in en zoals je weet alle stammen rondom jullie heen ook niet. Vele stammen spugen jullie uit en zijn op hun hoede voor jullie hackgedrag. Dat ik dat allemaal heb bewerkstelligt is iets te veel eer voor mij hoor, dat hebben jullie namelijk allemaal zelf gedaan door jullie onsportieve gedrag.

Stel dat K 32 onschuldig is: Edwinus heeft 4 keer de kans gehad om geen vijandige vv aan te nemen. Dit heeft hij keer op keer toch gedaan. Dan is dat pure dommigheid geweest van Edwinus. Hier geloven wij niet in.

Je kunt het vergelijken met het volgende:

Als jij aangehouden wordt met een pondje heroine, dan kom je er de eerste keer misschien nog af met het excuus dat je dat net gevonden hebt in de bosjes en je op weg was naar het politiebureau om het af te geven bij de afdeling gevonden voorwerpen. Als je voor de vierde keer betrapt wordt met een pondje heroine dan gaat die vlieger echt niet meer op. Er is dan voldoende reden om je vast te zetten en je te berechten. Wedden om een pakje pudding (aardbei) dat je schuldig wordt bevonden? Dat kan immers zelfs een kleuter bedenken.

jij wint je pakje pudding ;)

ik zeg nergens, dat de rest valsspeelt, ik weet niet waar je dat uit haalt...
onvolwassen, en kinderachtig, dat is toch ongeveer hetzelfde?
en die stammen om ons heen, dat zijn een paar ja-knikkers van jou...
(of tenminste, waren)
waar we ook oorlog mee hebben ;) dus natuurlijk pakken ze alle propaganda tegen ons aan met beide handen, want als 2 mensen bij jou komen om je met iets te overtuigen in plaats van 1, en als die 2 mensen ook nog eens uit 2 stammen komen, dan kan je veel verder komen, dan als je alleen komt...
 

DeletedUser

Guest
jij wint je pakje pudding ;)

We zijn er eindelijk. Nu jij ook vindt dat ik het pakje pudding win, dan zijn we het volledig eens met elkaar. Dan concludeer je net als ons ook, dat de stam K 32 waar jij deel van uit maakt, zich overtuigend bewezen schuldig heeft gemaakt aan het oneigenlijk toe eigenen van andermans accounts. ;) Als je er nu nog voor zorgt dat je je medeleden zover krijgt dat ze stoppen met dit gedrag dan heb je heel veel spelers blij gemaakt.
 

DeletedUser

Guest
Minder wenen, meer ownen in-game aub.

K32 is 50%+ vv, Gallia val eens aan en doe wat supportjes voor ongeldige VV's en dubbele logins..dan ga je pownage stats krijgen :p

Kusje.
 

DeletedUser

Guest
Minder wenen, meer ownen in-game aub.

K32 is 50%+ vv, Gallia val eens aan en doe wat supportjes voor ongeldige VV's en dubbele logins..dan ga je pownage stats krijgen :p

Kusje.

In het eerste geef ik je volledig gelijk en het tweede wil ik eigenlijk niet. Andere spelers aangeven op dubbele accounts is de K 32 stijl en niet onze stijl. Ik weet dat je waarschijnlijk gelijk zult hebben want bijv. Hanneman is daardoor al eens een account kwijt geraakt, ervaring voldoende dus. Ik wil alleen het spelletje zo niet spelen. Waarschijnlijk kun je dat ook begrijpen.
 

DeletedUser

Guest
zeker te begrijpen, maar soms moet je vals spel gewoon vals aanpakken en je daar niet aan storen
 

DeletedUser23702

Guest
Minder wenen, meer ownen in-game aub.

K32 is 50%+ vv, Gallia val eens aan en doe wat supportjes voor ongeldige VV's en dubbele logins..dan ga je pownage stats krijgen :p

Kusje.

puh... we hacken ze wel in de pan :) ^^
bovendien, het is geen 50%... het is maar 33% :( ;)

Even serieus, zolang er geen direct bewijs is, blijven het beschuldigingen.

@peevee, het rechtsysteem in nederland is ook zo krom als een hoepel... het komt vaak genoeg (te vaak) voor dat ze iemand veroordelen, terwijl het niet klopt

of dat iemand wordt vrijgesproken waar wel degelijk bewijsmateriaal tegen is.
Het verhaal met de pakjes heroine gaat dus maar deels op! (maar, er zit een kern van waarheid in ja!)

Dat edwinus de vv heeft, tja... toeval bestaat niet zeggen ze, dus zal het een reden hebben, misschien is het wel omdat hij stamleiding is? en zich normaal veel met vv's bezig houdt? Er zijn meer redenen waarom hij de vv (telkens) kan hebben.
Ik geloof ook niet dat er op wat voor manier is gehackt... zou beetje erg dom zijn om een (RL) straf uit te lokken voor een spelletje nietwaar?

Tja, ik heb er van geleerd :)
En het is ook niet mijn stijl, weet wel hoe vervelend het was, en, hoe lullig, zal dus ook niet zomaar iemand aangeven :)

Maar kortom totdat het tw-team niks heeft geconstateerd, is er "niks" gebeurd. Op het moment dat wel blijkt dat er is gehackt (wat ik dus niet verwacht) zal ik de eerste zijn om mijn excuses te geven, en het spel te verlaten :)
 

DeletedUser20611

Guest
Het is inderdaad niet leuk meer met K 32.
Werd net een mooie oorlog K 32 vs. Gallia en InS vs. +TDC+.
Sommige speler zijn gewoon bang om K32 aantevallen.

Toen ik overlaatst discutie had met edwinus kwam het ook wel in me op dat als hij me mondeling niet aan kan hij misschien gaat hacken of mensen gaat laten hacken.
 

DeletedUser12828

Guest
Ik wil niet veel zeggen maar naar eigen doen in K32 als co van iemand. Heb ik toen bij walk volle dorpen aangetroffen.

Tevens het feit dat als jullie de vv van bij edwinus zouden krijgen dat jullie ook alles leeg zouden halen. Je kan nu wel zeggen van :

"Nee dat zouden we noooooooooooit doen:rolleyes:".

Maar nu weten we wel dat we volgens heel het w7 forum : "Hack 32" heten. Jezelf herhalen en steeds oude koeien uit de sloot halen wordt ook stom.

Als wij niks kunnen laat het dan ook in stats zien. Ja, jullie kunnen nu stoppen met TW en geen slechte naam overhouden omdat jullie de community achter jullie hebben. Maar dat jullie niet kunnen tegen je verlies blijkt nu al steeds herhaald te worden door o.a. Peevee. Dat word niet indirect gezegd maar dat kan je er wel uit opmaken uit dat gezever van jullie.

Zelf wacht ik net zoals windwalker op een offensief van jullie. Ookal denk ik dat er weinig soeps gebeurd. Nu kunnen wij in k32 zeggen dat we snoep stelen van een baby die zich niet kan verweren (alias Gallia/Weners). Eigenlijk is dit zelfs nog makkelijker:rolleyes:.

Nu een stukje dat we al tijden moeten herhalen voor enkele personen hier
Er word NIET gehacked. Net zoals dat stuk propaganda dat in het TWw stond gepubliceerd door mijn collega. Ik zou menen dat ie partijdig is, sorry dat it zo moet aankomen Joel.
 

DeletedUser

Guest
Jullie kletsen maar lekker om de brei heen. Jullie proberen zo'n groot rookgordijn op te zetten zodat het eeuwig mistig blijft. Gelukkig zijn de meeste spelers geen domme gansjes en scheiden ze de hoofdzaken wel van de randzaken. Inhoudelijk is de enige die behoorlijk reageert Hanneman. Ook al is het een nogal zwak weerwoord maar dat weet hij zelf ook wel. Hij probeert het in ieder geval wel en dat siert hem.

K 32 is en blijft een Hackstam. Hoeveel mist jullie ook optrekken. Aan jullie reacties te zien zullen jullie er helaas ook niet mee op gaan houden. Er staat niet voor niets een topic over Hackstam K 32 op jullie interne forum. Probeer dit maar niet tegen te spreken want iedereen heeft dat immers in het filmpje kunnen zien.
 

DeletedUser12828

Guest
Jullie kletsen maar lekker om de brei heen. Jullie proberen zo'n groot rookgordijn op te zetten zodat het eeuwig mistig blijft. Gelukkig zijn de meeste spelers geen domme gansjes en scheiden ze de hoofdzaken wel van de randzaken. Inhoudelijk is de enige die behoorlijk reageert Hanneman. Ook al is het een nogal zwak weerwoord maar dat weet hij zelf ook wel. Hij probeert het in ieder geval wel en dat siert hem.

K 32 is en blijft een Hackstam. Hoeveel mist jullie ook optrekken. Aan jullie reacties te zien zullen jullie er helaas ook niet mee op gaan houden. Er staat niet voor niets een topic over Hackstam K 32 op jullie interne forum. Probeer dit maar niet tegen te spreken want iedereen heeft dat immers in het filmpje kunnen zien.

Ik neem even op het moment niet de moeite om dat filmpje te gaan kijken dus ik geloof wel op jou woord. Het enige wat mij en de stam opvalt dat we nooit een grote tegenaanval krijgen.

Verder is en blijft Gallia een ween stam. Hoeveel zever,herhalen en oude koeien jullie uit de sloot vissen. Kom met indirect of uit wat je uit een tekst opgemaakte bewijzen betreft die 4 vv's hadden binnen een half jaar tijd verkregen. Als jullie nou die vv's van ons krijgen van bijv. Timmeh zouden jullie er dan niet mee rotzooien en de buren met het account aanvallen?
 

DeletedUser

Guest
grappig peevee... knap van je, dat je steeds als wij goede argumenten gebruiken, je meld dat we het omdraaien en dat we rookgordijnen ophalen...
maar nee... zie je zelf niet in, dat er maar een paar ja-knikkers over zijn, en de meeste hier het gewoon grappig vinden om verwarring te stichten, zodat jij je een beetje belachelijk loopt te maken?
kom met nieuwe argumenten... want deze kennen we al;)

en kom met een offensief, K 32 gaat steeds verder jullie gebied in... en een tegenaanval zit er voorlopig niet in zeker, waardoor kwam dat ookal weer, owja, jullie waren in jullie eigen propaganda gaan geloven, waardoor jullie het spelletje niet meer zo leuk vinden...:eek:

mvg
 

DeletedUser

Guest
en kom met een offensief, K 32 gaat steeds verder jullie gebied in... en een tegenaanval zit er voorlopig niet in zeker, waardoor kwam dat ookal weer, owja, jullie waren in jullie eigen propaganda gaan geloven, waardoor jullie het spelletje niet meer zo leuk vinden...:eek:

mvg

Heb je de wereldkaart al eens gezien? :confused:
Waar zit jij eigenlijk stoer over te doen...als deze oorlog spannend zou zijn, dan is dat in ieder geval niet de verdienste van K32.
 

DeletedUser

Guest
gwn slim zijn

1: geen pwde op de computer
2: niets accepteren van anderen via msn of wat dan ook
3: zorg dat de meest actieve speler de acc op naam heeft(voor het geval dat je gehacked bent kun je de acc nog terug halen via e-mail en het aantonen)

dit is wel meer dan genoeg denk ik
 

DeletedUser

Guest
Heb je de wereldkaart al eens gezien? :confused:
Waar zit jij eigenlijk stoer over te doen...als deze oorlog spannend zou zijn, dan is dat in ieder geval niet de verdienste van K32.

ik heb de wereldkaart al eens gezien ;)
en als jij hem in de gaten hebt gehouden, dan zie je dat K32 al aardige stukken van gallia af heeft gehaalt, (net zoals gallia bij ons gedaan heeft...)
 

DeletedUser

Guest
Ik wil niet veel zeggen maar naar eigen doen in K32 als co van iemand. Heb ik toen bij walk volle dorpen aangetroffen.

Tevens het feit dat als jullie de vv van bij edwinus zouden krijgen dat jullie ook alles leeg zouden halen. Je kan nu wel zeggen van :



Maar nu weten we wel dat we volgens heel het w7 forum : "Hack 32" heten. Jezelf herhalen en steeds oude koeien uit de sloot halen wordt ook stom.

Als wij niks kunnen laat het dan ook in stats zien. Ja, jullie kunnen nu stoppen met TW en geen slechte naam overhouden omdat jullie de community achter jullie hebben. Maar dat jullie niet kunnen tegen je verlies blijkt nu al steeds herhaald te worden door o.a. Peevee. Dat word niet indirect gezegd maar dat kan je er wel uit opmaken uit dat gezever van jullie.

Zelf wacht ik net zoals windwalker op een offensief van jullie. Ookal denk ik dat er weinig soeps gebeurd. Nu kunnen wij in k32 zeggen dat we snoep stelen van een baby die zich niet kan verweren (alias Gallia/Weners). Eigenlijk is dit zelfs nog makkelijker:rolleyes:.

Nu een stukje dat we al tijden moeten herhalen voor enkele personen hier
Er word NIET gehacked. Net zoals dat stuk propaganda dat in het TWw stond gepubliceerd door mijn collega. Ik zou menen dat ie partijdig is, sorry dat it zo moet aankomen Joel.



Wat een totaal wazige uiteenzetting...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan