Gallia <-> K 32

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser23042

Guest
Ze mogen van mij aanvallen, dan is het weer wat spannender in het spel:)
Maar ze sturen toch meer als de helft fake`s, en maar een paar spelers kunnen mij edelen, gewoon goed opletten wie mij aanvalt:).
 

DeletedUser35251

Guest
Ik weet niet wat jy van K 32 vindt?, ik weet niet eens wie je bent, wanneer je in -IMM- hebt gezeten, dan weet je wat het verschil is;),
En nee, ik ben niet woudstra, ik ben milannisty/Sjoerd.
Ik zeg niet dat K 32 een slechte stam is, integendeel, maar wanneer je een spelletje speelt, en je hebt geen plezier meer, dan moet toch iets anders doen??.
Daarom ben ik eruit gegaan, en ja nu zitten alle spelers van K 32 te lullen tegen mij; yes weer edelvoer. Maar ik zal eerst wel even gaan afwachten wat er gaat gebeuren;).

Whaha milan jonge xD Doe je ogen open en kijk me handtekening :p Je weet waarom ik dit zeg, geheugen even opfrissen? Msn weet je nu wat ik bedoel of moet ik logboek sturen? :D
 

DeletedUser35251

Guest
Lol mooizow :p Als je op jouw leeftijd al vergeetachtig word is dat niet goed :p Maarja ben benieuwd naar wat K 32 bij jou wil maken
 

DeletedUser23042

Guest
Haha ja dat is zeker niet best!.
En ja ik zal afwachten wat er gaat gebeuren xD.
Ik denk niet dat ze niks van zich af laten weten, eerst doen ze helemaal niks totdat iemand een plan heeft dat iedereen aanvalt en dat leden gaan edelen, ik zal wel gaan afwachten, en het zal grappig gaan worden!:'
 

DeletedUser

Guest
Als je zo graag weg wilde had je dat ook kunnen doen zonder al deze poespas. Gewoon knopje " stam verlaten" ... Waar hebben je andere leden het aan te danken dat je een ander het forum gaat laten zien? (Dat die het filmt, vind ik alleen maar geniaal... zou ik niet opgekomen zijn. maar dat terzijde.)

Als je puur en alleen weg wilde ivm wat spanning en actie, was overlopen naar TRAM genoeg geweest.
 

DeletedUser23042

Guest
Het zou kunnen, maar ze zei voor de grap: mag ik jou vv en dan krijg je die van mij en dat liet ik natuurlijk door.
Maar wanneer je alles leest, of je informeert Edwinus, dan weet je het hele verhaal gelijk.
 

DeletedUser35251

Guest
(Dat die het filmt, vind ik alleen maar geniaal... zou ik niet opgekomen zijn. maar dat terzijde.)

Dankje Dankje mooi compliment :p

Het zou kunnen, maar ze zei voor de grap: mag ik jou vv en dan krijg je die van mij en dat liet ik natuurlijk door.
Maar wanneer je alles leest, of je informeert Edwinus, dan weet je het hele verhaal gelijk.

Ja klopt. Alleen was het geen grap maar meende ik het. :p
 

DeletedUser

Guest
ik snap niet waarom er steeds word gezegd dat k 32 een hackstam is
moest edwinus of eender wie deze dingen doen zou hij dan geen straf krijgen
dus denk gewoon eens 2keer na voor jullie domme dingen posten
 

DeletedUser

Guest
Hoe stom kan je zijn om weer zo'n banale en ongefundeerde post te zetten na al hetgeen hierboven is gezegd...

No offence hoor, maar lees toch eerst eens alles vooraleer je weer zo'n dooddoener post. Dit moet uit gepluisd worden en niet in een doofpot gestoken worden. Dus hou op met je medeplichtig te maken met gelijk wie dan ook die hier mee te maken heeft.
 

DeletedUser

Guest
Het zou kunnen, maar ze zei voor de grap: mag ik jou vv en dan krijg je die van mij en dat liet ik natuurlijk door.
Maar wanneer je alles leest, of je informeert Edwinus, dan weet je het hele verhaal gelijk.

Bevalt het je wat in +TRAM+ :rolleyes:
 

DeletedUser35251

Guest
Tuurlijk bevalt het hem in TRAM ;) En nu niet jaloers worden he :p
 

DeletedUser20611

Guest
ik snap niet waarom er steeds word gezegd dat k 32 een hackstam is
moest edwinus of eender wie deze dingen doen zou hij dan geen straf krijgen
dus denk gewoon eens 2keer na voor jullie domme dingen posten
Door het gebruik van Proxyserver is de dader niet op te sporen.
Dus probeer geen commentaar te geven zonder dat je er iets van weet.
 

DeletedUser

Guest
Dankje Dankje mooi compliment :p

Tsja eerlijk is eerlijk ... ik vind het gewoon slim gedaan.
En ik ga niet omdat jij "vijand" ben dat ontkennen, of iemand de credits misgunnen.

Maar genoeg hierover, want dat is off topic. Het is immers Gallia vs K 32. ;)

En ook genoeg over dat eeuwige gezeik over het Hacken. Want 1. je mag uberhaupt geen laster verspreiden.
en volgende de regels van de TW Fora mag je ook geen valse beschuldigingen plaatsen hier.
Noch het bespreken van Tickets. Wat met bovenstaande inmiddels wel is gebeurd.

Officieel zou hier allang door een moderator een slot op moeten komen.

Dus kom op mensen, laten we ons richten op het spel. En hier op de strijd tussen Gallia en K 32.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan