Gallia <-> K 32

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Omdat ik beide partijen graag een podium gun, en graag gewoon weer met plezier het AF wil lezen, hier een topic voor deze beide stammen.
En dan hoop ik dat alle andere topics nu verschoont blijven van onnozel gebrabbel, over wie er onnozel aan het brabbelen is in die regio ;)
 

DeletedUser

Guest
Nja, gallia is noob, ze kunnen nie deffen.
verliezen dorpen bij de vleet, zijn zwak, hebben een te groot gedacht van zichzelf, enzoverderenzovoort.
kortom
Gallia will go down, Peevee, we zullen je wel krijgen.
:D
 

DeletedUser23702

Guest
Dit is weer net zo'n onzin topic als degenen waar we nu zitten te kloten.
We schieten er geen *** mee op.

Het is enkel moddergegooi over en weer.

K32 is noob, hackt, kan niet aanvallen, heeft het verstand van een pinda, zijn kleine kinderen, snappen het spel niet, massastam etc. etc. etc.

gallia heeft zichzelf hoog in de bol, kan niet def'fen, zijn arrogant etc. etc. etc.

afijn, iedereen weet dit al, niks nieuws....
en wat schieten we er mee op? een ban op het forum en beetje ruzie.

knap hoor, wat zijn we toch volwassen :eek:
 

DeletedUser

Guest
Groot voordeel is dat andere mensen er nu makkelijker voor kunnen kiezen om het te negeren.
En dat hopelijk de andere topics weer boeiend worden, tenminste als iedereen er daar ook echt mee ophoudt.
En anders moet we ze samen maar weer in hun hok(of stal ;) ) terug sturen.
 

DeletedUser16443

Guest
Ach meestal kopieert Peevee zijn posts toch 24 keer, in elk topic 1 keer, zodat iedereen zijn 'belangrijke' post kan lezen ^^

het topic is hiervoor, dus nog maar eens wat statistiekjes tussen beide stammen afgelopen week:

Side 1:
Tribes: K 32
Players:

Side 2:
Tribes: Gallia
Players:

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 713
Kant 2: 189
Verschil: 524

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 157
Kant 2: 1
Verschil: 156

image.php


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 6,744,468
Kant 2: 1,815,497
Verschil: 4,928,971

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,487,676
Kant 2: 9,753
Verschil: 1,477,923

image.php
 

DeletedUser

Guest
Dit is weer net zo'n onzin topic als degenen waar we nu zitten te kloten.
We schieten er geen *** mee op.

Het is enkel moddergegooi over en weer.

K32 is noob, hackt, kan niet aanvallen, heeft het verstand van een pinda, zijn kleine kinderen, snappen het spel niet, massastam etc. etc. etc.

gallia heeft zichzelf hoog in de bol, kan niet def'fen, zijn arrogant etc. etc. etc.

afijn, iedereen weet dit al, niks nieuws....
en wat schieten we er mee op? een ban op het forum en beetje ruzie.

knap hoor, wat zijn we toch volwassen :eek:

Mooi gesproken Hanneman, eindelijk eens een inhoudelijk fatsoenlijke post vanuit K32 zonder leugens, beledigingen, statistieken die de waarheid verhullen etc. etc. en dat zeg ik niet alleen omdat ik het in deze roerend met je eens ben. Het was mij namelijk al eerder opgevallen dat jij je niet meer in de kinderachtige discussies hebt gemengd. Heel volwassen. Je hebt bij mij in ieder geval weer een heleboel respect teruggewonnen. Jou uiteenzetting is dan ook exact de reden waarom hier vanuit Gallia nog niet gereageerd werd en dat zal ook zo blijven. Het respect onderling is helaas verdwenen en dat is geen goede basis voor een normale en gezonde discussie. Als meerdere spelers jou voorbeeld volgen dan is er wellicht in de toekomst weer een normale discussie mogelijk. Tot die tijd is het vanuit Gallia gezien betreffende K32 over en sluiten hier. Dit is dan ook voor dit topic een eenmalig bericht vanuit Gallia.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Mooi gesproken Hanneman, eindelijk eens een inhoudelijk fatsoenlijke post vanuit K32 zonder leugens, beledigingen, statistieken die de waarheid verhullen etc. etc. en dat zeg ik niet alleen omdat ik het in deze roerend met je eens ben. Het was mij namelijk al eerder opgevallen dat jij je niet meer in de kinderachtige discussies hebt gemengd. Heel volwassen. Je hebt bij mij in ieder geval weer een heleboel respect teruggewonnen. Jou uiteenzetting is dan ook exact de reden waarom hier vanuit Gallia nog niet gereageerd werd en dat zal ook zo blijven. Het respect onderling is helaas verdwenen en dat is geen goede basis voor een normale en gezonde discussie. Als meerdere spelers jou voorbeeld volgen dan is er wellicht in de toekomst weer een normale discussie mogelijk. Tot die tijd is het vanuit Gallia gezien betreffende K32 over en sluiten hier. Dit is dan ook voor dit topic een eenmalig bericht vanuit Gallia.

nja, je kan niet erom heen kijken he, om die onnoemloze verliezen die gallia lijdt:rolleyes:
lekker staaltje defwerk
of zou het kunnen zijn dat k 32 toch wel degelijk wat kracht kan geven.
komaan, organiseer jullie ipv op je hoge stoel te staan kijken hoe je stamgenoten worden ge-edeld.
Peevee, ipv van steeds zo hoogachtend te doen, doe dan es wat tegen ons, komaan, we wachten erop.
Je hebt hier steeds de hoogste dunk van je zelf.
nja, maak hem maar es waar.

oh ja, vergeten, je praat niet meer tegen mij omdat je je niet verlaagt tot mijn niveau.
nja, just show us some deeds.:cool:
 

DeletedUser

Guest
nja, je kan niet erom heen kijken he, om die onnoemloze verliezen die gallia lijdt:rolleyes:
lekker staaltje defwerk
of zou het kunnen zijn dat k 32 toch wel degelijk wat kracht kan geven.
komaan, organiseer jullie ipv op je hoge stoel te staan kijken hoe je stamgenoten worden ge-edeld.
Peevee, ipv van steeds zo hoogachtend te doen, doe dan es wat tegen ons, komaan, we wachten erop.
Je hebt hier steeds de hoogste dunk van je zelf.
nja, maak hem maar es waar.

oh ja, vergeten, je praat niet meer tegen mij omdat je je niet verlaagt tot mijn niveau.
nja, just show us some deeds.:cool:

Goed, de allerlaatste bijdrage dan en daarna hoor je mij hier niet meer. Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om hier weer het vuurtje op te stoken maar wellicht kan de leiding van K32 jou en een aantal spelers terechtzetten. Jou gedrag hieronder is typerend voor een aantal K32-spelers. In jou respectloze mededelingen naar walk en andere spelers toe hebben wij geen zin meer, laat staan dat wij hier een discussie willen voeren.

Voor de duidelijkheid, hieronder staat de volledige mededelingenstoom met careless die op het account van William Walace speelt. Jij vindt jezelf wel niveau hebben zeg je net. Dat zegt ons genoeg over het niveau. Tegen dit soort spelers, en je bent niet de enige uit K32, is geen kruit gewassen en heeft een discussie geen enkele zin. De spelers uit Gallia hopen dat de neutrale lezer dit waarschijnlijk wel kan begrijpen. Wij bieden dan ook onze excuses aan de neutrale lezer die nu helaas verstoken moeten blijven van nieuws maar het is even niet anders.

Wiliam Walace op 15.06. om 18:32 uur
he, hoe gaat ie ginds nog;-)
ff nieuwtje, new player, dus ik zou men os al gaan regelen, die nieuwe kan namelijk mooi timen.

Wiliam Walace op 15.06. om 19:06 uur
?
stilte?:eek:

Wiliam Walace op 15.06. om 19:15 uur
spreken mag ook ze...
Noob.

Wiliam Walace op 15.06. om 20:10 uur
stil?
noobie, wat zal je doen als ik dorpen edel?
want geef toe, de timing is bijlange nog nie perfect...

Wiliam Walace op 15.06. om 20:17 uur
je hebt men faketrein gedood:'(
ik vind je niet meer leuk:'(

Wiliam Walace op 15.06. om 20:42 uur
edel dood:'(
ik begin steeds meer haat tegen je te voelen hoor!!
ik zou oppassen want ik zal anders door tw heen op je kop plassen ze:(

Wiliam Walace op 15.06. om 20:48 uur
noep!!!

Wiliam Walace op 15.06. om 20:56 uur
ik vind je niet leuk!:'(

Wiliam Walace op 15.06. om 20:56 uur
ik ga het zeggen tegen je mamma:(

Wiliam Walace op 15.06. om 21:28 uur
mooi gepaktXD
nja, kan wel nog veel beter eh..
helft komt erdoor.

Wiliam Walace op 15.06. om 22:30 uur
nog steeds stil? :(
kga je in je poepe pakn wi!!!

Wiliam Walace op 16.06. om 00:44 uur
je bent officieel de meest en grootste noob

Wiliam Walace op 16.06. om 17:23 uur
I'm back noobielol

Wiliam Walace op 16.06. om 17:23 uur
gaan we weer doorgaan naabje?

Wiliam Walace op 16.06. om 19:07 uur
tag ze;-)
mooi snipen eh:D

Wiliam Walace op 16.06. om 23:03 uur
ben je er?
mag ik je in je poeppie pakken.?

Wiliam Walace op 16.06. om 23:09 uur
zo stil, vindke nie leukz e:(
ik haat je echt:(
wat haat ik je toch, jij pestjongen zijn, ik mamma halen, ze trekt vast en zeker aan je oren.
 

DeletedUser12828

Guest
Goed, de allerlaatste bijdrage dan en daarna hoor je mij hier niet meer. Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om hier weer het vuurtje op te stoken maar wellicht kan de leiding van K32 jou en een aantal spelers terechtzetten. Jou gedrag hieronder is typerend voor een aantal K32-spelers. In jou respectloze mededelingen naar walk en andere spelers toe hebben wij geen zin meer, laat staan dat wij hier een discussie willen voeren.

Voor de duidelijkheid, hieronder staat de volledige mededelingenstoom met careless die op het account van William Walace speelt. Jij vindt jezelf wel niveau hebben zeg je net. Dat zegt ons genoeg over het niveau. Tegen dit soort spelers, en je bent niet de enige uit K32, is geen kruit gewassen en heeft een discussie geen enkele zin. De spelers uit Gallia hopen dat de neutrale lezer dit waarschijnlijk wel kan begrijpen. Wij bieden dan ook onze excuses aan de neutrale lezer die nu helaas verstoken moeten blijven van nieuws maar het is even niet anders.

Ben ik blij dat ik jullie niet onder spam. Ookal kan je wel netjes iets terugzeggen :)
 

DeletedUser

Guest
Goed, de allerlaatste bijdrage dan en daarna hoor je mij hier niet meer. Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om hier weer het vuurtje op te stoken maar wellicht kan de leiding van K32 jou en een aantal spelers terechtzetten. Jou gedrag hieronder is typerend voor een aantal K32-spelers. In jou respectloze mededelingen naar walk en andere spelers toe hebben wij geen zin meer, laat staan dat wij hier een discussie willen voeren.

Voor de duidelijkheid, hieronder staat de volledige mededelingenstoom met careless die op het account van William Walace speelt. Jij vindt jezelf wel niveau hebben zeg je net. Dat zegt ons genoeg over het niveau. Tegen dit soort spelers, en je bent niet de enige uit K32, is geen kruit gewassen en heeft een discussie geen enkele zin. De spelers uit Gallia hopen dat de neutrale lezer dit waarschijnlijk wel kan begrijpen. Wij bieden dan ook onze excuses aan de neutrale lezer die nu helaas verstoken moeten blijven van nieuws maar het is even niet anders.

peevee, ik weet niet of je het beseft, maar ik heb veel nut gehaald uit die pms.
en nu heeft walk me geblokked:(
kan ik hem niet meer uitlachen:D
nja, als ik geheel losgaxD

btw, je hebt de helft nog nie getoond:(

maar idd Peevee.
ik heb geen niveau.
tsja, ik zit nog maar 3 dagen op het acc., wat wil je

Dorp Punten Oude eigenaar Nieuwe eigenaar Datum/Tijd
gallia (242|288) K22 9,804 walk [Gallia] Wiliam Walace [K 32] 17th June 2009 - 16:00:28
Lege dorpen zijn interns (231|286) K22 9,608 walk [Gallia] Wiliam Walace [K 32] 17th June 2009 - 14:54:10
interntijdxD (222|286) K22 9,515 walk [Gallia] Wiliam Walace [K 32] 17th June 2009 - 00:20:12
en hier nog 1tje erbij (230|287) K22 9,608 walk [Gallia] Wiliam Walace [K 32] 16th June 2009 - 22:25:32
Nice skills walk (221|287) K22 9,686 walk [Gallia] Wiliam Walace [K 32] 16th June 2009 - 22:18:03
Another one down, too bad gallia (242|290) K22 9,834 walk [Gallia] Wiliam Walace [K 32] 16th June 2009 - 21:48:31
K 32 rules here (241|291) K22 9,739 walk [Gallia] Wiliam Walace [K 32] 16th June 2009 - 21:01:25
Gaat makkelijk (224|282) K22 9,694 walk [Gallia] Wiliam Walace [K 32] 16th June 2009 - 20:21:31
ownt by noobs nr. 5 (223|281) K22 9,589 walk [Gallia] Wiliam Walace [K 32] 16th June 2009 - 01:47:06
werkelijk teleurgesteld walk... (223|282) K22 9,759 walk [Gallia] Wiliam Walace [K 32] 16th June 2009 - 00:49:33
3e, gaat niet goed walk (222|283) K22 9,763 walk [Gallia] Wiliam Walace [K 32] 15th June 2009 - 23:14:37
Numero 2 walk, ownt by noobs (223|279) K22 9,739 walk [Gallia] Wiliam Walace [K 32] 15th June 2009 - 22:47:47
walk, new player:D (221|288) K22 9,792 walk [Gallia] Wiliam Walace [K 32] 15th June 2009 - 20:19:44

nja, nie zo slecht, en ze blijven maar komen.
dan moet ik toch wel enige skills bevatten.
en niveau, lees men post aub.
and show me.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan