Fusie Discre~LU

DeletedUser

Guest
Voor de rest probeer en probeer je mij maar onderuit te krijgen op af, probeer wat beter je best te doen, want dat doe je toch niet(hoop ik voor jouw)

Ik zal me maar niet afvragen waarom je niet op men post ingaat
 

DeletedUser57186

Guest
In ongeveer het begin van wereld 27 zat jij bijna te bedelen om in V. te komen, Castiel. heeft je toen de kans gegeven om in V. te komen.
Eenmaal je erin zat waren en paar kleine probleemjes in de stam en gelijk was jij de betweter die dacht dat die wist hoe hij de stam moest leiden, Aicar zei dat je niet zo moet zeuren en vervolgens ga je hem zitten uit te schelden voor alles en nog wat, je had niet eens het geduld om te wachten tot BaBa terug was.

Vervolgens ben je met wat andere noobs uit de stam gegaan waarna ik voor de lol een PM stuurde dat je op je bloeddruk moest letten, krijg ik als antwoord dat ik een kk noob ben die toch niet ver op W27 zou komen. Het ergste is dat je V. daarna met je vriendje lukas voor alles en nog wat ging uitmaken op het AF.

Je bent niks meer dan een ongeduldig type die als het een beetje warm onder de voeten hem gelijk flipt.

Hhahah, dat is echt remcoiiiii. Mooi beschreven. :p Op Classic1 was die ook altijd aan het slijmen tegen mij en mijn stam tot hij zei dat hij wereld 27 ging inmaken en NR1 ging worden. Toen ik zei dat hij faalden en zijn co's ook begon die ook ineens super hard te flippen. En sindsdien sta ik altijd negatief bij hem. :D
 

DeletedUser

Guest
Ah, Remco is een prima jongen kwa mentaliteit(nu hoop ik geen haatpost te krijgen in mijn richting ivm. mijn mentaliteit). Niets op aan te merken, maar kan zeker nog wat leren.

Maar dat kan iedereen nog
 

DeletedUser57186

Guest
Ah, Remco is een prima jongen kwa mentaliteit(nu hoop ik geen haatpost te krijgen in mijn richting ivm. mijn mentaliteit). Niets op aan te merken, maar kan zeker nog wat leren.

Maar dat kan iedereen nog

Zorg maar eens voor een goeie mentaliteit als het wat slechter gaat. Want de grote man uithangen als alles goed gaat is simpel.
 

DeletedUser33734

Guest
Hhahah, dat is echt remcoiiiii. Mooi beschreven. :p Op Classic1 was die ook altijd aan het slijmen tegen mij en mijn stam tot hij zei dat hij wereld 27 ging inmaken en NR1 ging worden. Toen ik zei dat hij faalden en zijn co's ook begon die ook ineens super hard te flippen. En sindsdien sta ik altijd negatief bij hem. :D

Jij kan ook niet lezen he.
Kijk mijn reactie daarop, die nog eens door anderen bevestigd werd.
En die co`s waar ik het toen over had, zijn nooit op .Final gekomen in 27 (Sue Clearwater w13)

En nog maar te zwijgen over hoe jij zat te praten in dat msn gesprek..
 

DeletedUser61055

Guest
Op w18 forum was dat ook zo, hij is uiteindelijk weggegaan :p maar ik mag hem ook wel, als hij nuttige dingen post :D
 

DeletedUser

Guest
Vent heeft zo'n enorm ego dat hij er een strakke broekslang van krijgt als die er aan denkt haha

Juh, heel serieus...
Ga niet lopen zeiken op iemand anders als je zelf geen haar beter bent.

Besides, waarom meteen mijn posts erbij betrekken? De discussie ging over jou en jouw commentaar op DOM terwijl je zelf niks beters bent. Overigens ben ik er vrij zeker van dat dit weer een uit de lucht gegrepen bewering is en dat je helemaal geen kennis hebt genomen van mijn posts.
 

DeletedUser64081

Guest
Mijn kijk op DownOnMe:
Bewust onzinnige dingen posten om mensen op de kast te krijgen, en daarmee op zijn manier veel lol uit het spelletje halen.
Kort gezegd: Trollen.

Hij slaagt hier zeer goed in. Ik mag hem daarom ook wel, kan altijd hard lachen om zijn posts. Mensen die zich aan hem ergeren nemen het spel, en misschien de echte wereld ook wel, iets te serieus:p.

Mag je hem echt niet, dan kun je hem het beste pesten door gewoon niet op hem in te gaan, maarja, daar zijn jullie waarschijnlijk te dom voor:rolleyes:
 

DeletedUser56576

Guest
Hebben jullie de titel van het topic ook gelezen?

Fake-pro's pffft
 
Bovenaan