DeletedUser
Guest
Voor de rest probeer en probeer je mij maar onderuit te krijgen op af, probeer wat beter je best te doen, want dat doe je toch niet(hoop ik voor jouw)
Ik zal me maar niet afvragen waarom je niet op men post ingaat
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Voor de rest probeer en probeer je mij maar onderuit te krijgen op af, probeer wat beter je best te doen, want dat doe je toch niet(hoop ik voor jouw)
In ongeveer het begin van wereld 27 zat jij bijna te bedelen om in V. te komen, Castiel. heeft je toen de kans gegeven om in V. te komen.
Eenmaal je erin zat waren en paar kleine probleemjes in de stam en gelijk was jij de betweter die dacht dat die wist hoe hij de stam moest leiden, Aicar zei dat je niet zo moet zeuren en vervolgens ga je hem zitten uit te schelden voor alles en nog wat, je had niet eens het geduld om te wachten tot BaBa terug was.
Vervolgens ben je met wat andere noobs uit de stam gegaan waarna ik voor de lol een PM stuurde dat je op je bloeddruk moest letten, krijg ik als antwoord dat ik een kk noob ben die toch niet ver op W27 zou komen. Het ergste is dat je V. daarna met je vriendje lukas voor alles en nog wat ging uitmaken op het AF.
Je bent niks meer dan een ongeduldig type die als het een beetje warm onder de voeten hem gelijk flipt.
Ah, Remco is een prima jongen kwa mentaliteit(nu hoop ik geen haatpost te krijgen in mijn richting ivm. mijn mentaliteit). Niets op aan te merken, maar kan zeker nog wat leren.
Maar dat kan iedereen nog
Zorg maar eens voor een goeie mentaliteit als het wat slechter gaat. Want de grote man uithangen als alles goed gaat is simpel.
En wat is daar erg aan?
Hhahah, dat is echt remcoiiiii. Mooi beschreven.Op Classic1 was die ook altijd aan het slijmen tegen mij en mijn stam tot hij zei dat hij wereld 27 ging inmaken en NR1 ging worden. Toen ik zei dat hij faalden en zijn co's ook begon die ook ineens super hard te flippen. En sindsdien sta ik altijd negatief bij hem.
![]()
Hier hebben ze DownOnMe ook graag zo te zien xD
Op w18 forum was dat ook zo, hij is uiteindelijk weggegaanmaar ik mag hem ook wel, als hij nuttige dingen post
![]()
Maar ja dat is 999/1000 keer niet het geval haha![]()
Hoe weet je dat?
Ken je hem?
Ik lees al zijn posts helaas hier en dan is heel veel gewoon onzin of bullshit helaas![]()
Jouw posts zijn natuurlijk wel van een ontzettend hoog niveau wil je zeggen?![]()