Fusie Discre~LU

DeletedUser

Guest
Beste fora gebruikers van W27

Nu de wereld al een tijdje aan het draaien is, stammen zijn gevallen en er zijn nieuwe stammen onstaan.
Vandaag/Morgen zal er een fusie plaats vinden tussen Discre en LU.

Wat vinden jullie daarvan?

Waarom een nieuw onderwerp openen? Omdat Discre voor vele de topstam van w27 was. De stam die het ging maken.
Nu ben ik hier om jullie te zeggen dat ze hebben gefaalt. Deze fusie is niet meer dan een stam die snakt naar een laatste adem.

Lu heeft veel punten voor het aantal spelers ze hebben. Maar of ze er werkelijk wat van kunnen. :rolleyes:
Om maar te zwijgen hoe behulpzaam de spelers aan elkaar zijn.

Of hoe makkelijk ik 2 massa's kon deffen van LU. Yeah yeah discre goes noobstyle.

Laat jullie maar horen
 

DeletedUser

Guest
We zwijgen over de tactische zetten van randomrawr die 15 clears doodloopt en stuk of 20 edels?
 

DeletedUser

Guest
De helft in zen openingspost klopt al niet, haha

We zwijgen over de tactische zetten van randomrawr die 15 clears doodloopt en stuk of 20 edels?

Als je erover zwijgt, waarom herhaal je het dan telkens?:confused:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser52179

Guest
Yammie, wie ben jij om iemand naab te noemen? Je bent zelf een naab :p


Jij bent zelfs zo naab, dat zelfs robin jou naab mag noemen!
 
Reactiescore
2.303

DeletedUser

Guest
Beste fora gebruikers van W27

Nu de wereld al een tijdje aan het draaien is, stammen zijn gevallen en er zijn nieuwe stammen onstaan.
Vandaag/Morgen zal er een fusie plaats vinden tussen Discre en LU.

Wat vinden jullie daarvan?

Waarom een nieuw onderwerp openen? Omdat Discre voor vele de topstam van w27 was. De stam die het ging maken.
Nu ben ik hier om jullie te zeggen dat ze hebben gefaalt. Deze fusie is niet meer dan een stam die snakt naar een laatste adem.

Lu heeft veel punten voor het aantal spelers ze hebben. Maar of ze er werkelijk wat van kunnen. :rolleyes:
Om maar te zwijgen hoe behulpzaam de spelers aan elkaar zijn.

Of hoe makkelijk ik 2 massa's kon deffen van LU. Yeah yeah discre goes noobstyle.

Laat jullie maar horen


jij noemt het een massa ik farmen :rolleyes:
 
Reactiescore
2.303

DeletedUser52179

Guest
ja doe ik altijd :D



reet-super-retard.JPG
 
Bovenaan