Fusie Discre~LU

DeletedUser

Guest
Quote maar eens waar jij goede argumenten geeft dat ik zou falen.

In ongeveer het begin van wereld 27 zat jij bijna te bedelen om in V. te komen, Castiel. heeft je toen de kans gegeven om in V. te komen.
Eenmaal je erin zat waren en paar kleine probleemjes in de stam en gelijk was jij de betweter die dacht dat die wist hoe hij de stam moest leiden, Aicar zei dat je niet zo moet zeuren en vervolgens ga je hem zitten uit te schelden voor alles en nog wat, je had niet eens het geduld om te wachten tot BaBa terug was.

Vervolgens ben je met wat andere noobs uit de stam gegaan waarna ik voor de lol een PM stuurde dat je op je bloeddruk moest letten, krijg ik als antwoord dat ik een kk noob ben die toch niet ver op W27 zou komen. Het ergste is dat je V. daarna met je vriendje lukas voor alles en nog wat ging uitmaken op het AF.

Je bent niks meer dan een ongeduldig type die als het een beetje warm onder de voeten hem gelijk flipt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser33734

Guest
In ongeveer het begin van wereld 27 zat jij bijna te bedelen om in V. te komen, Castiel. heeft je toen de kans gegeven om in V. te komen.
Eenmaal je erin zat waren en paar kleine probleemjes in de stam en gelijk was jij de betweter die dacht dat die wist hoe hij de stam moest leiden, Aicar zei dat je niet zo moet zeuren en vervolgens ga je hem zitten uit te schelden voor alles en nog wat, je had niet eens het geduld om te wachten tot BaBa terug was.

Vervolgens ben je met wat andere noobs uit de stam gegaan waarna ik voor de lol een PM stuurde dat je op je bloeddruk moest letten, krijg ik als antwoord dat ik een kk noob ben die toch niet ver op W27 zou komen. Het ergste is dat je V. daarna met je vriendje lukas voor alles en nog wat ging uitmaken op het AF.

Je bent niks meer dan een ongeduldig type die als het een beetje warm onder de voeten hem gelijk flipt.

Tjah, gisteren doelde je op mijn acc, omdat ik ook verantwoordelijk was voor wat Lukas deed.
Nu doel je overal op mij persoonlijk, terwijl ikzelf nog nooit in V. gezeten heb.
Lukas nam de uitnodiging aan, en Lukas ging er weer uit.

Je zegt dat ik jou uitschold?
Met een zeer ernstige ziekte nog wel.
Zeker niet waar!

Ik heb jullie zwart gemaakt op het AF?
Ook zeker weten niet waar, zoek maar een bewijs waar ik letterlijk V. zwart maak.

Je zegt dat IK een ongeduldig type ben, waar baseer je dat op?
Of doel je weer op Lukas.

Ik heb mij bijna altijd buiten V. gelaten, zowel op AF als ingame na dit voorval.
Heb wel een gesprek via msn gehad met Castiel, ongeveer 3 uur nadat het gebeurd was.
Zeer triest dat je alles op mij persoonlijk refereert.
Had ik ook niet verwacht, zeker niet omdat je mij van een aantal zeer ernstige dingen beschuldigd.
 

DeletedUser

Guest
@ Full Version,

Ik kan het verhaal van RemcoII wel beamen voor zover ik het mij juist herinner.
Destijds was het voornamelijk Lukas die online was en hij ook degene die hier zo aan het roepen was.

In tegenstelling tot Lukas is Remco rustiger heb ik al gemerkt. En in de discussies die we al gehad hebben heeft hij nooit gescholden met ziektes, hij vindt het zelf ook belachelijk.
Of hij destijds mee aan het roepen was hier op het AF met anti-V zever kan ik niet bevestigen, noch uitsluiten aangezien ik zo'n dingen nooit onthoud, dat kan Castiel wel beamen ;) (Het heeft te maken met een gebrek aan interesse in zo'n zaken...)
Maar dat kan je perfect nakijken door een maandje of 2 terug te gaan op het forum.

Het account Final Meltdown was destijds wel een pest inderdaad, maar de speler die daarvoor verantwoordelijk is die speelt er niet meer ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik kan mij ook heugen dat Lukas de heethoofd was en destijds V. verliet.
 

DeletedUser

Guest
In ongeveer het begin van wereld 27 zat jij bijna te bedelen om in V. te komen, Castiel. heeft je toen de kans gegeven om in V. te komen.
Eenmaal je erin zat waren en paar kleine probleemjes in de stam en gelijk was jij de betweter die dacht dat die wist hoe hij de stam moest leiden, Aicar zei dat je niet zo moet zeuren en vervolgens ga je hem zitten uit te schelden voor alles en nog wat, je had niet eens het geduld om te wachten tot BaBa terug was.

Vervolgens ben je met wat andere noobs uit de stam gegaan waarna ik voor de lol een PM stuurde dat je op je bloeddruk moest letten, krijg ik als antwoord dat ik een kk noob ben die toch niet ver op W27 zou komen. Het ergste is dat je V. daarna met je vriendje lukas voor alles en nog wat ging uitmaken op het AF.

Je bent niks meer dan een ongeduldig type die als het een beetje warm onder de voeten hem gelijk flipt.

Wie ben jij om iemand noob te noemen als je je laat internen?
 

Deleted User - 1959223

Guest
Dan heb jij zeker de ogen in die dikke reet van je zitten aangezien hij geen eens ge-internt wordt :eek: beetje jammer

FAALL:rolleyes:

Het is ook faal dat je begint over uiterlijke kenmerken van de fokke hij kan er ook niet aan doen hij heeft gewoon zware botten
 

DeletedUser30187

Guest
Het is ook faal dat je begint over uiterlijke kenmerken van de fokke hij kan er ook niet aan doen hij heeft gewoon zware botten

Daar hoef ik niet voor te worden aangesproken aangezien dit mijn probleem helaas niet is.
Vind het zeer jammer voor hem maar als die gewoon de waarheid op tafel legt inplaats van met modder loopt te gooien had ik deze bewoording gewoon niet hoeven gebruiken
 

DeletedUser

Guest
Wie ben jij om iemand noob te noemen als je je laat internen?

Haha, ik had 2 keuzes me te laten internen of op delete te gaan.

Er zit geen nut in om op delete te gaan terwijl je naast je stamleden ligt.

Ik heb al een keer uitgelegd waarom ik geen andere spelers op mijn account wil.
 

DeletedUser30187

Guest
Haha, ik had 2 keuzes me te laten internen of op delete te gaan.

Er zit geen nut in om op delete te gaan terwijl je naast je stamleden ligt.

Ik heb al een keer uitgelegd waarom ik geen andere spelers op mijn account wil.

Denk dat je hem dat wel 1000x kan vertellen maar dat soort mensen zien maar één ding en dat is naar hoe hun er naar kijken en hoe anderen naar dit soort dingen kijken daar kijken ze niet naar omdat ze het denkvermogen hier niet voor hebben.

Internen heeft zo zijn voordelen als je gewoon een echt leven naast dit spel hebt :)
 

Deleted User - 1959223

Guest
Internen heeft zo zijn voordelen als je gewoon een echt leven naast dit spel hebt :)

Kom nou niet af met een leven hebben in dit spel... iedereen die in de top staat zal vast wel een leven hebben...

Afkomen met hij heeft geen leven is gewoon een faalargument
 

DeletedUser30187

Guest
Kom nou niet af met een leven hebben in dit spel... iedereen die in de top staat zal vast wel een leven hebben...

Afkomen met hij heeft geen leven is gewoon een faalargument

Ja zeker ik zeg ook niet dat als je niet internt dat je geen leven hebt dat zeg ik zeker niet.
Alleen de één heeft het drukker dan de ander en daar zit het verschil in.

Mensen die dit al jaren spelen hebben zelf vast al gemerkt dat toen ze begonnen dat te hartstikke veel tijd hadden maar naarmate je ouder wordt dat dit steeds minder wordt omdat je ja een drukker leven krijgt en TW staat neem ik aan niet bij iedereen op nummer 1

Dus ik ga hier niet beargumenteren dat iemand hier geen leven heeft;)
 

DeletedUser

Guest
Dan heb jij zeker de ogen in die dikke reet van je zitten aangezien hij geen eens ge-internt wordt :eek: beetje jammer

FAALL:rolleyes:

Och, ben blij dat er weer zo'n zielig figuurtje op af is gekomen, was weer lang geleden dat iemand zo dwaze post bijeen schreef. Proficiat je zou denken dat je het erom deed.

Denk dat je hem dat wel 1000x kan vertellen maar dat soort mensen zien maar één ding en dat is naar hoe hun er naar kijken en hoe anderen naar dit soort dingen kijken daar kijken ze niet naar omdat ze het denkvermogen hier niet voor hebben.

Internen heeft zo zijn voordelen als je gewoon een echt leven naast dit spel hebt :)

Als jij geen leven hebt als je niet gaan internen vertelt dat wel genoeg wat voor een noobie jij bent ea ;)
 

DeletedUser30187

Guest
Och, ben blij dat er weer zo'n zielig figuurtje op af is gekomen, was weer lang geleden dat iemand zo dwaze post bijeen schreef. Proficiat je zou denken dat je het erom deed.



Als jij geen leven hebt als je niet gaan internen vertelt dat wel genoeg wat voor een noobie jij bent ea ;)


Als eerst zal ik wel er bij moeten meegeven dat ik iets verkeerd gelezen heb dus ja dat is misschien dan vrij noobie van mij.
Maar wat hebben jullie toch met dat woord zeg echt waar :p

Iedereen die maar een grote bek levert of die iemand ff terug in de hoek schopt waar die vandaan komt wordt noob genoemd.
Dus ja dat is mensen bekritiseren terwijl je eigenlijk niet eens weet over wie en wat je het hebt. Wist dat hier mensen zonder verstand liepen maar ja jij slaat echt alles weer met dit soort argumenten neer.

Verder als je gewoon net als ik beter had gelezen heb ik hierin gezegd dat zeker iedereen die tw speelt wel een leven heeft maar ja jij bent zeker ook zo scheel :D
 

DeletedUser

Guest
Als eerst zal ik wel er bij moeten meegeven dat ik iets verkeerd gelezen heb dus ja dat is misschien dan vrij noobie van mij.
Maar wat hebben jullie toch met dat woord zeg echt waar :p

Iedereen die maar een grote bek levert of die iemand ff terug in de hoek schopt waar die vandaan komt wordt noob genoemd.
Dus ja dat is mensen bekritiseren terwijl je eigenlijk niet eens weet over wie en wat je het hebt. Wist dat hier mensen zonder verstand liepen maar ja jij slaat echt alles weer met dit soort argumenten neer.

Verder als je gewoon net als ik beter had gelezen heb ik hierin gezegd dat zeker iedereen die tw speelt wel een leven heeft maar ja jij bent zeker ook zo scheel :D

Dus jouw argumentatie is oordelen over iemand zijn RL terwijl je hem helemaal niet kent. Sterk man, heel sterk.
Dus als ik even kortzichtig ben, en oordeel over jouw manier van posten, en jouw volg in jouw tunnelvision ben jij eigenlijk gewoon een randdebiel?
 

DeletedUser

Guest
Internen en laten internen zijn dingen die jij ind niet schuwt.

Alsnog kan je er toch niet over oordelen of dat nu noob of pro is?
Oordelen over noob/pro doe je over daden, misschien is deze daad weer slecht in jou ogen maar in zijn ogen was het de best mogelijke keuze.

Een volledig subjectieve post dus die eigenlijk op niets slaat, De Fokke, in het vervolg leg je beter echte feiten vast of geef je een goeie argumentatie voor er een discussie komt die nutteloos is. Maarja, daar geil jij wel op, niet?
 

DeletedUser

Guest
Internen heeft zo zijn voordelen als je gewoon een echt leven naast dit spel hebt :)

Alsnog kan je er toch niet over oordelen of dat nu noob of pro is?
Oordelen over noob/pro doe je over daden, misschien is deze daad weer slecht in jou ogen maar in zijn ogen was het de best mogelijke keuze.

Een volledig subjectieve post dus die eigenlijk op niets slaat, De Fokke, in het vervolg leg je beter echte feiten vast of geef je een goeie argumentatie voor er een discussie komt die nutteloos is. Maarja, daar geil jij wel op, niet?

.... Als je dat zegt ben je gewoon noob, ik kan op 1 uur online te zijn verspreid over 1 dag perfect een massa uitvoeren.

Voor de rest probeer en probeer je mij maar onderuit te krijgen op af, probeer wat beter je best te doen, want dat doe je toch niet(hoop ik voor jouw)
 
Bovenaan