Forum Moderatie Wereld 45

DeletedUser74005

Guest
Uhmm, goede vraag dit heeft met de moderatie van W45 te maken omdat... okee ik kan serieus niets bedenken dit valt me vies tegen van me zelf.
Maar goed, succes met je toetsweek.

Thnx :)

Oh, zag hier een paar nieuwe posts, hoopte stiekem gewoon dat Gijs zijn pensioen ging aankondigen.. Komt er nu nog gewoon een bij. :(

Ik ben al weg suffie, maar hier had je van mij een berisping voor gekregen. Ik ga nu Diego lief aankijken en vragen of hij je straf wilt geven!

Maar Diego... Het is wel een traditie om op de werelden, waar je modt, een awardlijstje in te vullen mbt de wereld. We verwachten dat dus ook van jou!
 

DeletedUser76153

Guest
Bedankt allemaal! :)

Ik zal zometeen een lijstje invullen gijs :D
 

DeletedUser72524

Guest
Hoi Diego, hoe sta jij tegenover het plaatsen van Gifjes?
 

DeletedUser65921

Guest
Oh, zag hier een paar nieuwe posts, hoopte stiekem gewoon dat Gijs zijn pensioen ging aankondigen.. Komt er nu nog gewoon een bij. :(

Krijg ik versterking om op jullie te baby-sitten.
En nu nog hopen dat hij liever is dan ik.
 

DeletedUser57985

Guest
Sander post hem want ik heb zoveel vertrouwen in jou dat ik een perfect passende GIF verwacht!
 

DeletedUser75778

Guest
Laten we gifs alsnog maar tot een minimum houden ;)
Gifs zijn echt niet nodig op je mening te geven, en zijn in 90% van de gevallen spam :)

Flauw hoor, je collega corrigeren in het openbaar!
 

DeletedUser70435

Guest
Hoi allemaal,

Vanaf vandaag kom ik hier modereren op dit forum! Voor degenen die mij niet kennen:

Ik ben Bram en woon in het gezellige Brabant. Ik hou van voetbal, games, buiten zijn en PSV!

Als jullie het hier gezellig houden en je aan de forumregels houden, heb je van mij geen last :). Hou het beleefd, hou het netjes, en dan komt het allemaal goed.

Bij vragen kan je me altijd PM'en ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27722

Guest
Hoi allemaal,

Vanaf vandaag kom ik hier modereren op dit forum! Voor degenen die mij niet kennen:

Ik ben Bram, 17 jaar en woon in het gezellige Brabant. Ik hou van voetbal, games, buiten zijn en PSV!

Als jullie het hier gezellig houden en je aan de forumregels houden, heb je van mij geen last :). Hou het beleefd, hou het netjes, en dan komt het allemaal goed.

Bij vragen kan je me altijd PM'en ;)

Veel succes! :)
 

DeletedUser5114

Guest
Hoi allemaal,

Vanaf vandaag kom ik hier modereren op dit forum! Voor degenen die mij niet kennen:

Ik ben Bram, 17 jaar en woon in het gezellige Brabant. Ik hou van voetbal, games, buiten zijn en PSV!

Als jullie het hier gezellig houden en je aan de forumregels houden, heb je van mij geen last :). Hou het beleefd, hou het netjes, en dan komt het allemaal goed.

Bij vragen kan je me altijd PM'en ;)


Succes :)
 

DeletedUser72524

Guest
Weer een 17 jarige aangenomen:p en een volstrekt onbekend iemand. Iets zegt me dat moderator wordem niet meer zo populair is.

Hoe dan ook succes Victorious.
 

DeletedUser70435

Guest
Dat iemand niet op het VF zit, wil niet zeggen dat hij bij de rest van de community ook onbekend is :)

Bedankt allen!
 
Bovenaan