Forum Moderatie Wereld 45

Reactiescore
1.015
Denk dat de naam op zich wel redelijk bekend is, afgezonderd van de persoon die erachter zit. Wat Sander bedoelt, kan hij enkel zeggen natuurlijk.

Maar s6 Victorious.
 

DeletedUser72524

Guest
Dat iemand niet op het VF zit, wil niet zeggen dat hij bij de rest van de community ook onbekend is :)

Bedankt allen!

Er zijn twee forum-mods aangenomen. Mod 1 (dat ben jij) is volgens de bepaalde reglementen te jong om te moderatoren en mod 2 (die swagfag van een mayonaise) heeft een handtal forumposts toen hij werd aangesteld en heeft nog maar net het AF ontdekt. Dan is de conclusie snel gemaakt dat het zijn van een forummod niet meer zo populair is, omdat TW met de laatste 3 forum-mods, moderators aannemen die vroeger geen voldoende profiel zouden hebben. Natuurlijk zegt dit niet over hun skills, want ze kunnen best het tegendeel bewijzen.
 

DeletedUser70435

Guest
Er zijn twee forum-mods aangenomen. Mod 1 (dat ben jij) is volgens de bepaalde reglementen te jong om te moderatoren en mod 2 (die swagfag van een mayonaise) heeft een handtal forumposts toen hij werd aangesteld en heeft nog maar net het AF ontdekt. Dan is de conclusie snel gemaakt dat het zijn van een forummod niet meer zo populair is, omdat TW met de laatste 3 forum-mods, moderators aannemen die vroeger geen voldoende profiel zouden hebben. Natuurlijk zegt dit niet over hun skills, want ze kunnen best het tegendeel bewijzen.

Het enige dat je over me weet is mijn leeftijd waar je me direct in zoveel mogelijk topics op afkraakt. Wat is precies je probleem? Misschien kunnen we erover praten, stuur me gerust een PM!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72524

Guest
Het enige dat je over me weet is mijn leeftijd waar je me direct in zoveel mogelijk topics op afkraakt. Wat is precies je probleem? Misschien kunnen we erover praten, stuur me gerust een PM!

Last van selectiviteit? Volgens mij heb ik je nooit afgekraakt vanwege je leeftijd, sterker nog ik heb je alleen afgekraakt omdat je een discussie over drank sloot. Rest van de keren kraakte ik de CoMa's meer af dat ze of hun communicatieprofiel moeten veranderen of aan hun eigen communicatieprofiel moeten houden.
 

DeletedUser70435

Guest
Goed, de CoMa's dan. Als je kritiek hebt kun je ze beter een PM sturen dan in meerdere topics het onderwerp aanhalen ;)
 

DeletedUser72524

Guest
Goed, de CoMa's dan. Als je kritiek hebt kun je ze beter een PM sturen dan in meerdere topics het onderwerp aanhalen ;)

Waar is jouw aanname op gebaseerd dat het beter is? Het verleden heeft bewezen dat dit effectiever is en dat het alleen laten horen via PM verspilde moeite is.
 

DeletedUser59942

Guest
Weer een 17 jarige aangenomen:p en een volstrekt onbekend iemand. Iets zegt me dat moderator wordem niet meer zo populair is.

Hoe dan ook succes Victorious.

Probeer in het vervolg eens enkel die laatste zin er neer te zetten.

Het feit dat jij hem toevallig niet kent is volkomen irrelevant voor zijn aanstelling.
Ook zegt het weinig over de populariteit van forum moderator worden.

Waar is jouw aanname op gebaseerd dat het beter is? Het verleden heeft bewezen dat dit effectiever is en dat het alleen laten horen via PM verspilde moeite is.

Op het feit dat de meeste AF bezoekers waarschijnlijk geen interesse hebben in het lezen van jouw kritiek over de mods.
 

DeletedUser72524

Guest
Probeer in het vervolg eens enkel die laatste zin er neer te zetten.

Het feit dat jij hem toevallig niet kent is volkomen irrelevant voor zijn aanstelling.
Ook zegt het weinig over de populariteit van forum moderator worden.

Op het feit dat de meeste AF bezoekers waarschijnlijk geen interesse hebben in het lezen van jouw kritiek over de mods.

Ik had het over swaghetti yolonaise die onbekend was (victorious was de minderjarige). En dan lees je het niet hé, gezien de ophef die er vandaag elders was over de 2 nieuwe aanwinsten was er blijkbaar wel genoeg interesse in het lezen of uiten van kritiek.
 

DeletedUser74005

Guest
Probeer in het vervolg eens enkel die laatste zin er neer te zetten.

Het feit dat jij hem toevallig niet kent is volkomen irrelevant voor zijn aanstelling.
Ook zegt het weinig over de populariteit van forum moderator worden.



Op het feit dat de meeste AF bezoekers waarschijnlijk geen interesse hebben in het lezen van jouw kritiek over de mods.

Wow je leeft nog :eek: lang niet gezien man!
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Leeftijd is slechts een getal, succes en welkom victorious! ;)
 
Bovenaan