Forum Moderatie Wereld 45

DeletedUser74005

Guest
Hallo allemaal,

Ik zal deze wereld gaan modereren samen met nog iemand anders.

Voor de mensen, die mij nog niet kennen: ik ben Gijs, 18 jaar jong en ik woon in de buurt van Rotterdam. Mijn hobby's zijn hardlopen/fietsen en daarnaast doe ik al zo'n 7 jaar aan bowlen.

Jullie kennen de regels. Houd je daaraan en maak er daarnaast vooral een gezellige tijd van. Mocht je nog vragen, opmerkingen of leuke ideeën hebben met betrekking tot dit forum, kun je me altijd benaderen in een pm.

Tot slot hoop ik dat we een gezellige tijd tegemoet gaan en ik vooral niet te vaak hoef in te grijpen :p

Groeten,
Gijs
 

DeletedUser73803

Guest
Succes Gijs, heb in de wandelgangen gehoord dat dit weer een VF wereld ging worden.
 
Reactiescore
1.367
Hallo allemaal,

Ik zal deze wereld gaan modereren samen met nog iemand anders.

Voor de mensen, die mij nog niet kennen: ik ben Gijs, 18 jaar jong en ik woon in de buurt van Rotterdam. Mijn hobby's zijn hardlopen/fietsen en daarnaast doe ik al zo'n 7 jaar aan blowen.

Jullie kennen de regels. Houd je daaraan en maak er daarnaast vooral een gezellige tijd van. Mocht je nog vragen, opmerkingen of leuke ideeën hebben met betrekking tot dit forum, kun je me altijd benaderen in een pm.

Tot slot hoop ik dat we een gezellige tijd tegemoet gaan en ik vooral niet te vaak hoef in te grijpen :p

Groeten,
Gijs

Fixed
 

DeletedUser76206

Guest
Dit is een grap hopelijk??
Meen je toch niet, jij als mod,hier.

Joking, succes gewenst. Prima mod.
 

DeletedUser

Guest
Nog een wereld met Gijsje? Eeeeeej rustiiiiig man! Nene, lachen :D
 
Reactiescore
746
Wat is/was vf?

De vaste gebruikers van het vrije forum. Zet om de x aantal tijd het forum op het stelten met hun ingame prestaties hoe ze de wereld gaan winnen, om in de 2de maand compleet van de wereld verdwenen te zijn.

Ik denk dat deze beschrijving accurate is.
 
Bovenaan