Flop/Top spelers

DeletedUser

Guest
En dit zeg je omdat ik je ingame geblockt heb nadat je kwam janken dat ik je (terecht) voor stabber uitmaakte op AF. Wat we allemaal kunnen teruglezen hoe dat ging in de eerste weken van het W50 AF. Ga ik in op gegeven bewijzen, is het nog niet goed. Ironisch.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Met Anne proberen een discussie te voeren heeft geen nut hoor.. Gaat toch niet in op gegeven bewijzen rn draait het verhaal weer bij. Je zou bijna zeggen dat die gozer(?) betaald krijgt per onzinnige post.
Als jij hier zelf niet de ironie van in ziet weet ik het ook niet meer.
 
Reactiescore
1.015
Ze gaan allebei niet in op bewijzen, case closed. Nu allemaal verder aan jullie pikkie trekken.
 

DeletedUser

Guest
Ze gaan allebei niet in op bewijzen, case closed. Nu allemaal verder aan jullie pikkie trekken.

Ach, wat is een bewijs hier nu waard. Die screen van Steff zegt nog steeds niets bijvoorbeeld. Ze kunnen hem daarna nog overtuigd hebben het wel te doen, en weet ik allemaal nog meer wat er omheen kan spelen. Enige bewijs dat je als lezer hier serieus kan nemen is het zien van een screen van een afspraak en wanneer deze geschonden is. Verder is alles toch uit altijd het verband getrokken als mensen 'bewijs' posten. Bij een stab actie is zo iets niet relevant, want een afspraak is een afspraak. Maar verder laat ik me niet beetnemen door 'bewijs.' Dus je mag dit inderdaad concluderen, wilde het nog wel even toelichten.
 

DeletedUser69389

Guest
muah, de aanval op LKO had een andere reden he. Is nooit serieus geprobeerd te edelen, maar het doel van de massa is wel bereikt.

Een actie die niet gericht is op het edelen is bij definitie al stupide. Of je moet een verklaarbare reden zoals jullie proberen te voeren, maar welke erg slecht onderbouwd wordt.

Want nu boeken we geen winst?:p Het zou dom en naïef zijn om zomaar met edels te gaan strooien zonder dat daar direct ruimte voor is. Als je dat doet op een wereld met duur herbouwen ga je echt niet ver komen. Hoe de rest ingevuld wordt gaan jullie wel zien. Ik zie nergens iemand zeggen dat we al klaar zijn:rolleyes:.


De 1ste massa werd georganiseerd door IAA. Grote hoeveelheden clears bij stamgenoten los peuteren en vervolgens zelf 4 dagen niet loggen. Je kent het verhaal, moeten we het echt weer over die prutser hebben:confused:. Maargoed als je je puntje wilt, die massa was idd om die reden gefaald.

2e massa was wel degelijk geslaagd. Namelijk voor de massa al besproken dat het doel was op La Kouch te remmen in het internwerk van een gestopte IAA. Dat is gewoon gelukt. Hoop IAA dorpen die nu van Calm zijn hadden anders een La kouch vlag hangen. Sowieso vind ik massa's afrekenen op alleen het aantal dorpen wat je pakt erg kort door de bocht. Massa's kunnen voor veel meer interessante doelen dienen:D.

En de overige massa´s? Ik tel wel meer acties hoor? 1e actie, 0 winst en verlies, 2e actie 1 dorp winst voor ons als tegenstander, vlak na de 3e actie account weggewerkt wat indirect tot Calm behoorde en bij de 4e kwamen die faalfakes met die vele edels die we naar de eeuwige TW jachtvelden hebben gebonjourd.

Nja geremd hebben jullie ons niet, maar het is leuk om te zien dat jullie zo goed zijn ingetrapt in mijn verhaal over de enorme edelvoorraad die La Kouchov op dat moment had. Uiteindelijk hebben wij wel meer kunnen pakken, doordat jullie eerst niet durfden te edelen en dat pas deden toen we het acc al voor de helft hadden genobled. Van hetgeen over was hebben wij nog steeds 1/3e kunnen edelen dus in hoeverre je het geslaagd kunt noemen waag ik te betwijfelen.

QUOTE="St. Jimmy, post: 6076886, member: 44367"]Daar valt inderdaad wel wat voor te zeggen. We gaan zien hoe deze massa uitpakt.

Maar over de massa op LKO toendertijd, het resultaat wat we op oog hadden was broodnodig. Als het zo door bleef gaan, had LKO het grootste deel van IAA geedeld, en had Stekskes een ondeffbaar front. Het belangrijkste resultaat is dat Stekskes gewoon een prima frontje heeft en dat twee andere spelers een deel van dat front hebben overgenomen dat ook prima deffbaar is. LKO ligt nu tegen 4 spelers van Calm aan in plaats van 2, dus als je het in dag opzicht bekijkt was het een succes. Zeker als je de kanttekening meeneemt dat Stekskes in die tijd niet actief genoeg was om zelfs zijn huidige front aan te kunnen.

Bovendien hadden we geen vv van IAA he, ze deffden niet, weigerden vv af te geven, wat moet je dan?[/QUOTE]
Geen vv, wel vv. Goede titel voor een soap, want hierover lopen de beweringen en de bewijslast alle kanten uit. Eerste deel bovenstaand, maar in hoeverre het cluster van Stekses nu niet onhoudbaar is vraag ik mij af. De logica van het feit dat Tony Tony en Vito moesten jumpen ontbreekt bij mij ook, want beide accounts beschikten al over front waarbij zeer zeker het eerste account een zeer groot front had en heeft. Maargoed het is jullie keuze om te ontkennen dat er een nap is met Calm of in elk geval een samenwerking vanuit Bibbox met een aantal accounts van jullie. Want het is wel opvallend dat twee accounts die juist enorm de dupe zouden zijn/zijn van de nap met bibbox opeens jumpen.

Hoezo is het een succes als er 4 accounts tegen ons liggen in plaats van 2? Zo veel angst?


Waar haal je dit vandaan? Steff heeft zelfs gisteren nog gezegd dat IAA niet onder vv stond van Calm, en dat klopt. Meneer Patrick was hier namelijk te arrogant voor. Hij had eerst een grote bek, over dat ze LKOK wel aan zouden kunnen. Vervolgens bij de eerste de beste aanval gaan hij en heel zijn team runnen. Daarna was het enige wat hij kon een grote bek opzetten tegen Calm, hoezeer wij ook probeerden de vv te krijgen; het mocht niet baten.

Het is wel een beetje kansloze poging om zo de leiding van Calm proberen zwart te maken, of de leden of weet ik wat het nut is van die opmerking van je.

Het was gewoon een massa op LKO die in zijn doel is geslaagd. Een goed verdedigbaar front creëren voor Stekskes & de rest van Calm. Wat jullie ook proberen te lullen over dat we geen dorp hebben geedeld is onzin. Er zijn maar een paar pogingen tot edelen geweest, van Naevius die keek of hij met een paar edels een prikje uit kon delen. Daarvoor stond het front gewoon te zwaar gestackt, en was er nog teveel mobiele deff aanwezig. Ook niet gek als dat niet het doel is van de massa.

Steff kan zoveel zeggen, maar jullie komen als stam echter bij lange na niet meer overtuigend over. Dat Patrick arrogant was klopt en ook dat hij een groot ego had en dat dat vermoedelijk op termijn ook de ondergang heeft ingeluid voor Calm maakt het des te vervelender voor jullie.

Je wilt zeggen dat de Calm leiding het netjes heeft gespeeld toen Niek en ik in gesprek waren over een gemeenschappelijke samenwerking tegen Karma? Iets met eerst een weekend lang overleggen waarna op maandag en dinsdag continue wordt gezegd dat alles er goed uitziet en dat het heel raar moet lopen wil de zaak nog afketsen en de frontspelers akkoord zijn. Tot het moment dat op dinsdag op woensdagnacht er opeens incomings door Calm worden gestuurd, zelfs door diegene waar wij mee in gesprek waren en die dan doodleuk pas om half 8 ind e ochtend zegt dat de samenwerking niet door gaat en dat hij de spelers die al eerder hebben aangevallen zal aanspreken op het feit dat dat niet netjes is. Maar even later toch doodleuk zonder blikken of blozen verkondigd dat hijzelf de actie heeft gepland en gestuurd en maar eerst wilde gaan slapen alvorens hij het ging melden aan ons. Dit terwijl dus op dinsdag nogmaals was bevestigd werd over hetgeen maandag ook al gemeld was, dat de GAP zo goed als geregeld was en de details alleen nog besproken dienden te worden, maar dat daar geen rare dingen uit zouden komen. Dus inhoeverre is de leiding van Calm niet nalatig geweest?
 
Reactiescore
1.075
je moet zowel mij als Calm heus niet uitleggen dat 3/4e van de massa's gepland worden met als doel om te edelen, echter zijn er ook andere tactieken om je tegenstander te breken, te verzwakken en af te leiden en daar hoeft niet perse in de eerste massa voor geedeld te worden.

Er is ondertussen al door iedereen in Calm gezegd dat er NOOIT een vv van iaa geweest is, dus geen idee waarom je nu komt verkondigen dat we zeggen dat we wel de vv hebben gehad. Ik weet dat je nog steeds mad bent omdat we jullie 'GAP' hebben afgewezen, en ja dat zou ik nog steeds doen. Dat jullie nu een samenwerking met Karma hebben zegt alles over de sterkte, of eerder zwakte en instabiliteit van Rhei.

Het feit dat je weer onzin komt verkopen ivm met Bibbox maakt me verder ook niet uit aangezien je er weinig tot niets vanaf weet blijkbaar, dat jullie een samenwerking met Karma nodig hebben om een noobstam als Bibbox te proberen wegwerken is ook veelzeggend, ondanks jullie het blijven ontkennen is het wel erg duidelijk dat de samenwerking er is.
 
Reactiescore
510
Rhei heeft voor zover ik weer geen banden met Karma, geen idee hoe je daar op komt.
 
Reactiescore
1.075
Het wil toch best opvallen dat sinds de laatste massa op Rank 1, 2 weken geleden, er geen enkele schermutseling tussen Karma en Rhei. is geweest en ze beide plots op dezelfde dag de focus op Bibbox leggen.o_O:confused:
 

DeletedUser69389

Guest
je moet zowel mij als Calm heus niet uitleggen dat 3/4e van de massa's gepland worden met als doel om te edelen, echter zijn er ook andere tactieken om je tegenstander te breken, te verzwakken en af te leiden en daar hoeft niet perse in de eerste massa voor geedeld te worden.

Er is ondertussen al door iedereen in Calm gezegd dat er NOOIT een vv van iaa geweest is, dus geen idee waarom je nu komt verkondigen dat we zeggen dat we wel de vv hebben gehad. Ik weet dat je nog steeds mad bent omdat we jullie 'GAP' hebben afgewezen, en ja dat zou ik nog steeds doen. Dat jullie nu een samenwerking met Karma hebben zegt alles over de sterkte, of eerder zwakte en instabiliteit van Rhei.

Het feit dat je weer onzin komt verkopen ivm met Bibbox maakt me verder ook niet uit aangezien je er weinig tot niets vanaf weet blijkbaar, dat jullie een samenwerking met Karma nodig hebben om een noobstam als Bibbox te proberen wegwerken is ook veelzeggend, ondanks jullie het blijven ontkennen is het wel erg duidelijk dat de samenwerking er is.


Pilletjes weer een keer niet ingenomen? Want je lijkt een beetje te ijlen.

Niet? Moet ik bijvoorbeeld de chat tussen jou, Niek en mij er bijvoorbeeld even bijhalen? Of je loog in een gesprek waarin we hadden beloofd eerlijk te wezen, maar dat is dan ook weer een mooi bewijs van hoe je bent als leider. We zijn niet boos op het feit dat de GAP is afgewezen, maar meer de manier waarop. Dat je daar niet op ingaat is veelzeggend.

Dan betreffende je non-argument over een mogelijke samenwerking tussen Karma en Rhei. Waarom zouden we dat uberhaupt overwegen? Dat er onderling nog niet al te veel schermutselingen hebben plaatsgevonden betekend niet dat wij met elkaar samenwerken. Afgezien van Rank 1, 2meter5 en dan nu sinds dit weekend Magic was en is er weinig front. Echter heeft Karma afgelopen weekend nog een aantal dorpjes aan ons verloren en waren wij bezig op hun internslet The Talisman. Hoe zou overigens Rank 1 ook anders aan zijn recente ODD stijging komen als er een samenwerking zou bestaan tussen Karma en Rhei.?

Het gezamenlijk aanvallen op Bibbox is en was pure toeval.

Maar als we het dan hebben over Calm en Bibbox. Hoezo valt Calm Bibbox niet meer aan? Laten jullie juist de frontspelers met Bibbox opeens jumpen richting LKO? Jullie reageren namelijk altijd behoorlijk als door een slang gebeten wanneer dit ter sprake komt....
 

DeletedUser76151

Guest
Het wil toch best opvallen dat sinds de laatste massa op Rank 1, 2 weken geleden, er geen enkele schermutseling tussen Karma en Rhei. is geweest en ze beide plots op dezelfde dag de focus op Bibbox leggen.o_O:confused:

Rank 1 heeft er de laatste 2 dagen gewoon 2m ODD bijgekregen. Je wilt zeker beweren dat dit door een aanval van 2meter5 komt? Daarnaast is er een paar dagen geleden gewoon nog een dorp geedeld van Disconnected..
 
Reactiescore
1.075
Ben ik dan degene die ijlt terwijl jij net zegt dat Karma dorpen heeft verloren aan Rhei. :D

de laatste 2 weken zijn er geen dorpswisselingen geweest op een overedel van rank 1 op disconnected die net een dorp had geedeld van talisman, hoe het zit met talisman heb ik geen flauw benul van,maar het enige wat ik ervan weet is dat het een ex stamgenoot is van jullie nieuwste stamleden (grommende tijgers, urban, gizmo,..)

Verder mag je wat mij betreft best de screens posten, maar net zoals Anne al heeft gezegd zullen de screens wel deels gemanipuleerd worden zodat het in jullie voordeel pleit.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Uiteraard hebben we een BG tussen karma&rhei. Wij van karma streven naar een beleid waarin we 50% van onze accounts helemaal vastleggen. Nice!
 

DeletedUser76151

Guest
Ben ik dan degene die ijlt terwijl jij net zegt dat Karma dorpen heeft verloren aan Rhei. :D

de laatste 2 weken zijn er geen dorpswisselingen geweest op een overedel van rank 1 op disconnected die net een dorp had geedeld van talisman, hoe het zit met talisman heb ik geen flauw benul van,maar het enige wat ik ervan weet is dat het een ex stamgenoot is van jullie nieuwste stamleden (grommende tijgers, urban, gizmo,..)

Verder mag je wat mij betreft best de screens posten, maar net zoals Anne al heeft gezegd zullen de screens wel deels gemanipuleerd worden zodat het in jullie voordeel pleit.

Talisman stond en staat onder vv van Karma en is door desbetreffende stam geinternd. Tot zover je eerste punt dus.
Over je tweede punt: Heb vrij weinig behoefte om hier def screens te gaan posten van Rank 1. Waarom zou ik? Als jij denkt dat er een NAP/BG is tussen Karma en Rhei, prima! Toont overigens wel aan hoe delusional je bent
 

DeletedUser69389

Guest
Ben ik dan degene die ijlt terwijl jij net zegt dat Karma dorpen heeft verloren aan Rhei. :D

de laatste 2 weken zijn er geen dorpswisselingen geweest op een overedel van rank 1 op disconnected die net een dorp had geedeld van talisman, hoe het zit met talisman heb ik geen flauw benul van,maar het enige wat ik ervan weet is dat het een ex stamgenoot is van jullie nieuwste stamleden (grommende tijgers, urban, gizmo,..)

Verder mag je wat mij betreft best de screens posten, maar net zoals Anne al heeft gezegd zullen de screens wel deels gemanipuleerd worden zodat het in jullie voordeel pleit.

Tsja dat jij er geen benul van hebt zegt veel over hoe goed jij deze wereld volgt.... Daarmee kunnen we jouw mening over de diplomatieke verhoudingen op deze wereld per definitie al niet meer serieus nemen...
 
Bovenaan