Flop/Top spelers

DeletedUser73696

Guest
Oh ja sorry, jij kwam hier toch roepen over dat ik gerend was? Niet dat ook maar iemand jou serieus neemt maar lijkt me dat dat onzin is. Ja jouw 'front' is echt evenwaardig aan andere spelers, topaccountje hoor Grommende Kittens woehoe.

Ik zag een bericht van jou ergens verschijnen, waar je beetje huilie huilie deed en aangaf te stoppen. Vond het wel grappig! Klopt, ik hoef ook niet nodig een bijzonder front. Als je ouder wordt heb je wel andere dingen aan je hoofd dan doelloos op C spammen om zoveel mogelijk edels te krijgen of 'S nachts je wekker zetten, om geen aanvallen te krijgen of aan te vallen.
 

DeletedUser4771

Guest
Ik zag een bericht van jou ergens verschijnen, waar je beetje huilie huilie deed en aangaf te stoppen. Vond het wel grappig! Klopt, ik hoef ook niet nodig een bijzonder front. Als je ouder wordt heb je wel andere dingen aan je hoofd dan doelloos op C spammen om zoveel mogelijk edels te krijgen of 'S nachts je wekker zetten, om geen aanvallen te krijgen of aan te vallen.
Dus je suggereerd dat je (eindelijk) ouder wordt Mikey!? Ik wilde al bijna de slingers ophangen. Ik laat ze alleen nog even in de kast gezien je nog steeds net zo inhoudsloos reageert als anders. Maar he, hou me vooral op de hoogte mocht je eindelijk dat moment bereiken. Lijkt me een mooi water brand momentje:oops:
 

DeletedUser72457

Guest
Wat heeft leeftijd nou weer met een front hebben te maken....? Moet ik nu stoppen? Kom maar Legitius... Ik zet ze wel leeg, want blijkbaar mag ik niet meer.
 

DeletedUser3435

Guest
Ik zag een bericht van jou ergens verschijnen, waar je beetje huilie huilie deed en aangaf te stoppen. Vond het wel grappig! Klopt, ik hoef ook niet nodig een bijzonder front. Als je ouder wordt heb je wel andere dingen aan je hoofd dan doelloos op C spammen om zoveel mogelijk edels te krijgen of 'S nachts je wekker zetten, om geen aanvallen te krijgen of aan te vallen.
Ja ik zag ergens een bericht van jou verschijnen dat je eindelijk doorhad dat je geen mooiboy bent en dat je geen hotels hebt.. Laten we nu maar stoppen met die onzin en plaats hier iets serieus of kruip terug onder die steen waar je vandaan komt. Ja tuurlijk heb jij andere dingen aan je hoofd, hotels managen kost best wel wat tijd heb ik gehoord.
 

DeletedUser72457

Guest
217c9e8e1665ade7f1a051669b38114b.png


Als de interns opraken... :oops:
 
Reactiescore
1.075
Als men de ligging van de dorpen bekijkt weet je wel beter :p
 

DeletedUser72457

Guest
Ondanks de ligging en het feit dat het mijn tegenstander is vind ik het niet echt de beste zet, maar goed:p. Snap het wel, er bleek meer nodig dan gedacht om door Swiper heen te komen. :D
 
Reactiescore
1.075
mwha, het waren vooral de looptijden die het 'm deden lijkt me, heb toch een aantal leuke dodgefouten oa gezien, wat zou dat dan brengen als de looptijden nog eens korter worden :p
 

DeletedUser72457

Guest
Pfoe, juh de 3-4 clears die we kwijt waren over 5 dagen deffen. Zwaar
 
Bovenaan