Flop/Top spelers

Reactiescore
1.075
zo snel kom je niet van ons af hoor :eek:
 

DeletedUser4771

Guest
Uch, ja pijnlijk. Blijft nog steeds een minimaal verlies, dat valt niet te ontkennen. Had, stiekem, meer verwacht vanuit jullie! Ronde twee? :cool:

Ik had stiekem ook wat meer verwacht. Helaas bleek niet iedereens agenda het hier mee eens te zijn. Was denk ook wel te zien aan menig opgezette aanval in dezelfde seconde waar vervolgens geen edels bij kwamen:oops:. Ach, volgens mij hebben we redelijk wat mobiele def gesloopt. Klaar maken voor rondje 2. Hopen dat we de uitvoering wat strakker kunnen doen:rolleyes:.
 

DeletedUser72457

Guest
Ik had stiekem ook wat meer verwacht. Helaas bleek niet iedereens agenda het hier mee eens te zijn. Was denk ook wel te zien aan menig opgezette aanval in dezelfde seconde waar vervolgens geen edels bij kwamen:oops:. Ach, volgens mij hebben we redelijk wat mobiele def gesloopt. Klaar maken voor rondje 2. Hopen dat we de uitvoering wat strakker kunnen doen:rolleyes:.
Als ik snel kijk is zo goed als alles wat gesloopt is, gelopen op een stack die niet geleverd is door Swiper. Zo erg aangetast is onze defence niet, mobiel is sowieso gedodged. Ik liet mijn farm toch zien?! :D:p
 

DeletedUser49913

Guest
217c9e8e1665ade7f1a051669b38114b.png

Als de interns opraken... :oops:

Je eigen stam al eens bekeken op twstats :p? Overigens vind ik het wel een beetje edelverspilling al die 3k dorpjes :confused:
 

DeletedUser73904

Guest
Niks te klagen, als ik namens mn co mag spreken :D

Enkel een treintje gesnipet wat iets minder was, maar verder gaat t naar behoren
 
Reactiescore
1.075
Hey Steffie, hoe gaat het met deze?

fier zijn dat je een eerste wave overleefd hebt met 700k vvdd maar wel 600k ODA :D heel lekker gedeffed ja, vergeet niet te zeggen dat je deffed op lage techs en muur 0 waardoor soms 2 deffs met 1 clear werden weggebashed. :D
 

DeletedUser61134

Guest
Eindresultaat enzo..

Wel jammer dat Rhei. niks zegt over hun verliezen.
Kan zo niet plaaggeesten (ww)
 
Bovenaan