Flop/Top spelers

DeletedUser

Guest
ik heb zelfs voor amokro meer rescpect als voor jullie , omdat ik weet dat hij echt wel wat klaar gespeeld heeft en een speler is waar je niet zo maar overheen loopt.
jullie 2 naja stelt niet zo heel veel voor he qua echte skills:)
 

DeletedUser

Guest
Dat je het niet snapt zegt dan ook weer heel veel.. Maar goed, laat het maar voor wat het is ja. Oh nee hoor, ik noem mensen noob als ze enorm assertief zijn en zichzelf geweldig vinden zonder ooit 'bewezen' te hebben dat ze effectief iets kunnen. Maakt het dat hilarisch ja? Vind je het dan ook hilarisch dat ik talloze kerel ben aangesproken voor jullie bende ongeregeld? Ik verkies dan mijn zogenaamde 'noobs' 100x in plaats van een stam met zo een figuren. Zij hebben niet eens serieus deelgenomen aan die massa, dus je poging om hen in diskrediet te brengen is wel heel wanhopig. Zie je het niet zitten of wat is er aan de hand? Bovendien ben jij wel de laatste die hier zijn huilbrief moet komen neerpennen aangezien je nauwelijks tot niet te bekennen bent op Rank 1, of zo lieten je medespelers het toch blijken.

Ik dreig niet met de VV te pakken, het is vrij normaal dat je afwisselt en de VV zou nemen. Dat jullie dat niet deden in Nada zegt dan weer genoeg over jullie. Ik heb vertrouwen in de spelers van Karma hoor, bovendien ben jij er ook niet gerust op want anders kwam je jezelf hier niet zo aanstellen. Heb je nog eens ingelogged en opeens gezien dat Karma wat nieuwe spelers had? Haha. :D Het waren nuttige recruits voor Karma, heeft niks met Rank 1 te maken.. Zo belangrijk zijn jullie nog lang niet hoor. Bovendien ben jij totaaal niet op de hoogte van de situatie ivm sommige van onze accounts en onze edelrichtingen dus ik zou gewoon terug onder je steen kruipen en inactief worden, dat siert je beter.

ik hoor hier alleen geblaat van een lama en naja zoveel goeds hebben die vaak niet te vertellen he;)

weet je wat het grootste punt is 1 op 1 zal jij het nooit winnen van amokro of mij en dat is gewoon wat het is, dus snap niet echt waarom je zon grote mond hebt dat past gewoon niet.
 

DeletedUser

Guest
ik hoor hier alleen geblaat van een lama en naja zoveel goeds hebben die vaak niet te vertellen he;)

weet je wat het grootste punt is 1 op 1 zal jij het nooit winnen van amokro of mij en dat is gewoon wat het is, dus snap niet echt waarom je zon grote mond hebt dat past gewoon niet.
Het spel noemt dan ook TRIBALwars eh. ;)
 

DeletedUser61161

Guest
ik heb zelfs voor amokro meer rescpect als voor jullie , omdat ik weet dat hij echt wel wat klaar gespeeld heeft en een speler is waar je niet zo maar overheen loopt.
jullie 2 naja stelt niet zo heel veel voor he qua echte skills:)

Ik rek Amokro easy dus ik ben koning? of...?

ik hoor hier alleen geblaat van een lama en naja zoveel goeds hebben die vaak niet te vertellen he;)

Pas maar op, hij spuugt je helemaal onder :(
 

DeletedUser73195

Guest
ik heb zelfs voor amokro meer rescpect als voor jullie , omdat ik weet dat hij echt wel wat klaar gespeeld heeft en een speler is waar je niet zo maar overheen loopt.
jullie 2 naja stelt niet zo heel veel voor he qua echte skills:)
Goh hé, op het moment dat je in de recentere werelden niet enkel start met een grote mond tegen jan en alleman over je eerder geleverde prestaties en hetgeen allemaal wel niet zal volgen op de wereld in kwestie, en daarop stopt voordat je überhaupt een front gevormd hebt: dan kun je dit wel blijven herhalen; echter zal je toch ver in de achting dalen van menig speler.. Bedoel ik verder niks verkeerd over je vorige prestaties of wat dan ook, maar ik merk een patroon op en het begint me wat te irriteren.
 

DeletedUser

Guest
Goh hé, op het moment dat je in de recentere werelden niet enkel start met een grote mond tegen jan en alleman over je eerder geleverde prestaties en hetgeen allemaal wel niet zal volgen op de wereld in kwestie, en daarop stopt voordat je überhaupt een front gevormd hebt: dan kun je dit wel blijven herhalen; echter zal je toch ver in de achting dalen van menig speler.. Bedoel ik verder niks verkeerd over je vorige prestaties of wat dan ook, maar ik merk een patroon op en het begint me wat te irriteren.
ik ben hier nog steeds toch;)
ik ga nergens heen hoor het bevalt me nog steeds en het is trouwens niet tegen jan en alleman he ik kies ze wel specifiek uit wie ik echt niet mag wie ik denk dat zeker geen topspeler waardig is.

zijn echt maar een paar spelers en das een groepje die denken dat ze nu de man zijn al heeft krepox dat al veel langer , waar ik echt niet over kan. en voor de rest heb ik best wel veel respect voor spelers vergeet dat niet waan me zeker geen god hier op tw .nl

ik val jou ook niet aan al weet ik echt niet waar je speelt of wat dan ook.

maar we gaan nu zeker wel een front vormen met bepaalde spelers en ik denk dat onze oda wel genoeg zegt over ons

ik ben gewoon absoluut geen mikeeeeeee fan of een krepox fan vindt ze gewoon ondermaats kan er weinig meer van maken


mikeeeeeee3 is echt een kneus zijn niet mijn woorden ,maar wel van een stamgenoot
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Davey jij ook toch!

Dutchdrag0n topspeler!
 
Bovenaan