Flop/Top spelers

DeletedUser73696

Guest
ik hoor hier alleen geblaat van een lama en naja zoveel goeds hebben die vaak niet te vertellen he;)

weet je wat het grootste punt is 1 op 1 zal jij het nooit winnen van amokro of mij en dat is gewoon wat het is, dus snap niet echt waarom je zon grote mond hebt dat past gewoon niet.

Zullen we het nog over Rawberry hebben die 1 op 1 is weggespeeld, noobje.
 

DeletedUser3435

Guest
ik hoor hier alleen geblaat van een lama en naja zoveel goeds hebben die vaak niet te vertellen he;)

weet je wat het grootste punt is 1 op 1 zal jij het nooit winnen van amokro of mij en dat is gewoon wat het is, dus snap niet echt waarom je zon grote mond hebt dat past gewoon niet.
Hahaha Vito toch.. Arme Amokro dat je hem met jezelf vergelijkt, ik denk dat jij veruit de grootste imbeciel van heel TW bent. Misschien zelfs de grootste in de geschiedenis van dit AF. :D Maar hey, je bent echt een zware speler.. Heb je op W42 al bewezen en ik wacht nu tot je mijn moraalbreker wordt en dan kan je dat weer bewijzen!
 
Reactiescore
1.075
ik denk dat jij veruit de grootste imbeciel van heel TW bent. Misschien zelfs de grootste in de geschiedenis van dit AF. :D

Die hebben we al gevonden in de vorm van Krepox.
 

DeletedUser

Guest
giphy.gif

Krepox heeft gelijk :eek:
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Als het een kunst is dan zou ik hem eerder voor top nomineren. Verder is het zeer zwak om met je anoniem noob account je frustraties hier uit te gooien omdat jij niet 1e staat.
 

DeletedUser73486

Guest
Als het een kunst is dan zou ik hem eerder voor top nomineren. Verder is het zeer zwak om met je anoniem noob account je frustraties hier uit te gooien omdat jij niet 1e staat.

Zoek eerst even op wie ik ben voor een reactie te plaatsen.

En wat vind jij top aan internen???? Elk dier kan dat.
 

DeletedUser

Guest
Als het een kunst is dan zou ik hem eerder voor top nomineren. Verder is het zeer zwak om met je anoniem noob account je frustraties hier uit te gooien omdat jij niet 1e staat.
Dat is maar tijdelijk. :D
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Zoek eerst even op wie ik ben voor een reactie te plaatsen.

En wat vind jij top aan internen???? Elk dier kan dat.

En hoe moet ik dat dan opzoeken ventje. Je Af naam zit niet op W50, je hebt geen handtekening en met je 10 Af posts gok ik dat niemand je kent. Hier gaan doen alsof je 'een grote speler' bent of wat die 'zoek eens op wie ik ben' dan ook betekend...

Als elk dier kan internen, leg eens uit waarom jij er niet eens in slaagde een barbarendorp te edelen?
8ae916d8e6d7340054b88b90507532a3.png
 
Bovenaan