Flop/Top spelers

DeletedUser66265

Guest
Maandag heb ik men laatste herexamen. Kom maar met je kut vv account, toon ik wel wat ik kan.
Het is niet omdat je nog nooit iemand een vis hebt zien vangen, dat hij niet kan vissen.

Maar het is wel frappant dat een visser, die nog nooit een vis heeft gevangen, andere vissers bekritiseerd. Zeker als die andere vissers al talloze vissen hebben gevangen.
 

DeletedUser76153

Guest
Maar het is wel frappant dat een visser, die nog nooit een vis heeft gevangen, andere vissers bekritiseerd. Zeker als die andere vissers al talloze vissen hebben gevangen.
Dat is omdat de visser in kwestie te arrogant is naar mijn mening.
 

DeletedUser76153

Guest
Nog even inhakend, klopt misschien dat ik nog niks heb bereikt, maar als jaseytje mij kapot maakt zal je hier wel excuses horen van mij. Als hij zou verliezen, ga je dat in werkelijkheid nooit horen. Dan als het toch op forum komt, gaat hij zagen dat ik geluk heb gehad of dat er andere factoren meespeelden waardoor hij verloor.
 

DeletedUser67517

Guest
Maar het is wel frappant dat een visser, die nog nooit een vis heeft gevangen, andere vissers bekritiseerd. Zeker als die andere vissers al talloze vissen hebben gevangen.
Hij zegt ook niet dat ie geen vis heeft gevangen toch? Hij zegt alleen dat krepox hem nog geen vis heeft zien vangen.
Maar nu zegt hij dat hij zelf nog geen vis heeft gevangen.. Ok dan.
 

DeletedUser76153

Guest
Hij zegt ook niet dat ie geen vis heeft gevangen toch? Hij zegt alleen dat krepox hem nog geen vis heeft zien vangen.
Maar nu zegt hij dat hij zelf nog geen vis heeft gevangen.. Ok dan.

Naja wat hij verstaat onder bereiken in TW is een wereld uitspellen of iets dergelijks, een massa goed deffen... Je snapy het wel, ik ben niet iemand die graag werelden uitspeelt gewoonweg omdat ik de interesse verlies in het account. Zegt nog steeds niet over hoe ik deff/aanval.
 

DeletedUser67517

Guest
Jasey reageerde ook erg enthousiast toen ik in de w50 chat zei dat we uiteindelijk front zouden krijgen. Vervolgens recruit Karma (waar onder andere hij dus blijkbaar net leiding van was geworden) allemaal nubaccs om ons heen, waardoor het er toch iig op lijkt dat hij dit het liefst wel even uitsteld.
True, zou me niets verbazen wanneer Jasey opeens zijn mening bijsteld en Calm aanhaalt als BG:biggrin:
Al zou dat het dieptepunt zijn voor zo'n grote speler:biggrin:
 

DeletedUser69112

Guest
Naja wat hij verstaat onder bereiken in TW is een wereld uitspellen of iets dergelijks, een massa goed deffen... Je snapy het wel, ik ben niet iemand die graag werelden uitspeelt gewoonweg omdat ik de interesse verlies in het account. Zegt nog steeds niet over hoe ik deff/aanval.

Doorzettingsvermogen? Heb je ook nodig om vissen te vangen hoor !
 

DeletedUser66265

Guest
True, zou me niets verbazen wanneer Jasey opeens zijn mening bijsteld en Calm aanhaalt als BG:biggrin:
Al zou dat het dieptepunt zijn voor zo'n grote speler:biggrin:

Nou wil ik niet vervelend doen, maar is dat niet meer een actie voor jullie? Ik kan mij herinneren dat jullie met stokje sate in één stam gingen. Het account waar jullie een scheithekel aan hadden. Ik zie het dus eerder gebeuren dat snurk en calm plots een bg met elkaar hebben om wat veiliger te zitten. Of jullie elkaar haten of niet, dat maakt voor jullie niet uit. Als het maar voor extra punten of hulp zorgt.

Er is ondertussen wel genoeg geroddeld over krepox en karma. Misschien is het voor jullie tijd om eens in de spiegel te kijken in plaats van dergelijke waardeloze assumpties het forum op te gooien. Nu lijkt het er namelijk op dat jullie je eigen gedrag op krepox projecteren om hem vervolgens de grond ik te boren voor iets wat hij in de toekomst zou kunnen doen. Voor iets wat jullie dus al hebben gedaan. Mis ik ergens iets?
 

DeletedUser67517

Guest
Nou wil ik niet vervelend doen, maar is dat niet meer een actie voor jullie? Ik kan mij herinneren dat jullie met stokje sate in één stam gingen. Het account waar jullie een scheithekel aan hadden. Ik zie het dus eerder gebeuren dat snurk en calm plots een bg met elkaar hebben om wat veiliger te zitten. Of jullie elkaar haten of niet, dat maakt voor jullie niet uit. Als het maar voor extra punten of hulp zorgt.

Er is ondertussen wel genoeg geroddeld over krepox en karma. Misschien is het voor jullie tijd om eens in de spiegel te kijken in plaats van dergelijke waardeloze assumpties het forum op te gooien. Nu lijkt het er namelijk op dat jullie je eigen gedrag op krepox projecteren om hem vervolgens de grond ik te boren voor iets wat hij in de toekomst zou kunnen doen. Voor iets wat jullie dus al hebben gedaan. Mis ik ergens iets?
Wij hebben helemaal geen schijthekel aan het account Sate opzich. We hebben een schijthekel aan Rebecca. De enige reden dat we Nada gejoined waren, is ook omdat Rebecca niet in de stamchat zat. En ik vraag me af hoe wij extra punten of extra hulp hebben gekregen met het joinen van Nada. Het omgekeerde lijkt me meer op zijn plaats. In ieder geval wel in de vorm van hulp... Dus ik snap niet waar je assumpties vandaan komen, maar ze slaan kant noch wal
 
Reactiescore
7.942
Dus Rebecca zat wel in de stam, alleen zat ze niet op Skype, waardoor het plots wel een legitieme reden werd om te joinen? Lolololololol
 
Reactiescore
2.039
Uitstelt.. Dat ziet er echt wel heel lelijk uit voor iemand die zichzelf zo serieus neemt. :D Bovendien zijn het geen noobaccounts tot het tegendeel is bewezen toch? Moesten het zo een noobs zijn, waarom ben je dan zo gefrustreerd en/of val je ze niet aan? Dan zal ik met veel plezier de VV nemen hoor. We hebben Nada belachelijk hard klappen gegeven, laat het duidelijk zijn dat ik allesbehalve bang ben van Rank 1..

Die eerste regel is überhaupt al te vaag om op te reageren dus die zal ik laten voor wat het is. Zal vast weer zo'n rare one liner van je zijn. Geen noobaccs tot het tegendeel bewezen is vind ik wel een mooie overigens: ben jij niet degene die alles wat los en vast zit noob noemt, ondanks dat je verder niets van ze weet? Dat jij voor je recruits een uitzondering maakt maakt het wel vrij hilarisch, vooral vanuit ons oogpunt. Wij hebben immers hun 'kunde' al gezien na die gefaalde massa op ons.

Gefrustreerd? Niet vaak, enkel gefrustreerd dat ik niet wat meer vrije tijd heb om deze wereld actiever te bespelen. Vanuit ons acc hebben we namelijk best een leuke uitdaging gezien de ligging. Dat jij dan met vv pakken dreigt, mochten wij ze aanvallen, zegt eigenlijk al wel genoeg over je vertrouwen in die recruits. Als het geen noobs zijn zouden ze het toch ook gewoon zelf prima aankunnen denk je niet? De bewering 'ik ben niet bang van rank 1' is 1 ding, de ingame acties duiden op iets anders. Het kan uiteraard zijn dat ik ernaast zit maar het lijkt er toch wel verdomd erg op dat je het helemaal niet zo erg vindt om onze confrontatie nog een flinke tijd uit te stellen. Anders had je Reinhard niet zo vastgelegd lijkt mij?
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het op zich wel tactisch om de vijandige stam vast te leggen, of je nou "bang" bent of niet. @Dutchgangster
Voor de rest snap ik echt niet waarom jullie altijd zoveel haten op elkaar, slaat echt nergens op tbh.
 

DeletedUser3435

Guest
Die eerste regel is überhaupt al te vaag om op te reageren dus die zal ik laten voor wat het is. Zal vast weer zo'n rare one liner van je zijn. Geen noobaccs tot het tegendeel bewezen is vind ik wel een mooie overigens: ben jij niet degene die alles wat los en vast zit noob noemt, ondanks dat je verder niets van ze weet? Dat jij voor je recruits een uitzondering maakt maakt het wel vrij hilarisch, vooral vanuit ons oogpunt. Wij hebben immers hun 'kunde' al gezien na die gefaalde massa op ons.

Gefrustreerd? Niet vaak, enkel gefrustreerd dat ik niet wat meer vrije tijd heb om deze wereld actiever te bespelen. Vanuit ons acc hebben we namelijk best een leuke uitdaging gezien de ligging. Dat jij dan met vv pakken dreigt, mochten wij ze aanvallen, zegt eigenlijk al wel genoeg over je vertrouwen in die recruits. Als het geen noobs zijn zouden ze het toch ook gewoon zelf prima aankunnen denk je niet? De bewering 'ik ben niet bang van rank 1' is 1 ding, de ingame acties duiden op iets anders. Het kan uiteraard zijn dat ik ernaast zit maar het lijkt er toch wel verdomd erg op dat je het helemaal niet zo erg vindt om onze confrontatie nog een flinke tijd uit te stellen. Anders had je Reinhard niet zo vastgelegd lijkt mij?
Dat je het niet snapt zegt dan ook weer heel veel.. Maar goed, laat het maar voor wat het is ja. Oh nee hoor, ik noem mensen noob als ze enorm assertief zijn en zichzelf geweldig vinden zonder ooit 'bewezen' te hebben dat ze effectief iets kunnen. Maakt het dat hilarisch ja? Vind je het dan ook hilarisch dat ik talloze kerel ben aangesproken voor jullie bende ongeregeld? Ik verkies dan mijn zogenaamde 'noobs' 100x in plaats van een stam met zo een figuren. Zij hebben niet eens serieus deelgenomen aan die massa, dus je poging om hen in diskrediet te brengen is wel heel wanhopig. Zie je het niet zitten of wat is er aan de hand? Bovendien ben jij wel de laatste die hier zijn huilbrief moet komen neerpennen aangezien je nauwelijks tot niet te bekennen bent op Rank 1, of zo lieten je medespelers het toch blijken.

Ik dreig niet met de VV te pakken, het is vrij normaal dat je afwisselt en de VV zou nemen. Dat jullie dat niet deden in Nada zegt dan weer genoeg over jullie. Ik heb vertrouwen in de spelers van Karma hoor, bovendien ben jij er ook niet gerust op want anders kwam je jezelf hier niet zo aanstellen. Heb je nog eens ingelogged en opeens gezien dat Karma wat nieuwe spelers had? Haha. :D Het waren nuttige recruits voor Karma, heeft niks met Rank 1 te maken.. Zo belangrijk zijn jullie nog lang niet hoor. Bovendien ben jij totaaal niet op de hoogte van de situatie ivm sommige van onze accounts en onze edelrichtingen dus ik zou gewoon terug onder je steen kruipen en inactief worden, dat siert je beter.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
de eerste regel is dat krepox beetje noob is en de tweede regel is dat die vaak veel loopt te lullen zonder echt wat te zeggen:)
 
Bovenaan