Firm vs Mono

Reactiescore
1.740
@Mohniels: ja op Sonnie heb ik maanden lang lopen bashen met een paar stamgenoten, die hield het idd heel erg lang voor. Een maandje deffen stelt niks voor, maar goed, Euphoria wil graag in die waan zijn, dus we gunnen hem even z'n trots... :rolleyes:

Mwa ik gun hem dat niet. Stoer lopen doen omdat die ooit een maand gedeft heeft. Nee , mensen hebben het veel beter en veel langer volgehouden. Maarja newgens die weten niet beter he. Capone, spreek je trouwens nog wat oude w3 veteranen ? of zijn wij de enige xd
 

DeletedUser7072

Guest
Alles is relatief he. Je hebt ook mensen die meteen al stoppen bij een grote hoeveelheid incomings, zoals Kilerboy7 ofzo. Vergeleken daarmee is een maand deffen dan weer goed. Het is een kwestie van RL als je solo speelt, en soms laat RL het niet toe om veel tijd eraan te besteden en dan houd het op. RL is de grootste stabber in tw...

Mwa ik gun hem dat niet. Stoer lopen doen omdat die ooit een maand gedeft heeft. Nee , mensen hebben het veel beter en veel langer volgehouden. Maarja newgens die weten niet beter he. Capone, spreek je trouwens nog wat oude w3 veteranen ? of zijn wij de enige xd

UQ was ook nog even actief op W49, helaas niet voor lang :p
 

DeletedUser64230

Guest
een maand deffen op minder dan 500k punten is best een prestatie :p
als je nou nog veel moest deffen ook haha
 

DeletedUser7072

Guest
Het ergste is als je de skills hebt om een massa te doorstaan maar door RL niet de tijd ervoor hebt. Dat is een stuk erger dan als je 100% je best doet en alsnog verslagen wordt, dan accepteer je je verlies en kun je nog trots zijn op het feit dat je het lang hebt volgehouden.
 

DeletedUser61651

Guest
Idd een maand solo deffen met zo goed als geen stamdef (Dit gebeurde na de hele banwafe van w45) Is het idd een knappe prestatie ;) Tuurlijk is er altijd wel iets knapper dan dit of zijn er moeilijkere situaties geweest haha :p
 
Reactiescore
489
In deze fase moeten amper spelers een maand lang solo deffen, dus als je het moet doen is het vind ik wel een prestatie. Zeker als je ziet hoeveel acc's gaan lopen na paar massas tegenwoordig :rolleyes:
 

DeletedUser7072

Guest
Je moet iemand uit firm recruiten als je dit topic levend wil houden :)

Dan heb je er binnen no time 3 pagina's bij.
 
Reactiescore
3.540
Of gewoon een discussie met Dirkje aan gaan dan heb je d'r zo 15 pagina's bij ;)

Morgen weer een update maken Dylan, kijken of ze nog terugslaan ofzo.
 

DeletedUser75778

Guest
Maak eens een leuke update of gooi wat rapportjes. Of een paar toffe spotprentjes. Dat is leuker dan saaie statistieken en nodigt uit tot discussie :biggrin:
 

DeletedUser77014

Guest
Als de verklaring zo veel invloed heeft op de oorlog zelf. :rolleyes:
 
Bovenaan