Firm vs Mono

DeletedUser

Guest
Euphoria zei:
Naar mijn mening is dat de fout van de leiding. Ze focussen zich vooral op de ligging van een nieuwe rekruut in plaats van de ervaring.

Zoals jouw indrukwekkende ervaring Euphoria met die 126 lousy dorpjes in W45...? :rolleyes:
 

DeletedUser77014

Guest
Ha! Wel 1 maand solo wezen deffen, tegenwoordig doen niet veel spelers dat na. ;)
Motivatie is tenminste wel aanwezig, bij jullie stamgenoten zie je dat echt niet meer terug. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ha! Wel 1 maand solo wezen deffen, tegenwoordig doen niet veel spelers dat na. ;)
Motivatie is tenminste wel aanwezig, bij jullie stamgenoten zie je dat echt niet meer terug. :rolleyes:

Hoezo dat doen niet veel spelers na? Ik toch wel :p
Speel al jaren solo op w6 Spijkie1 krijg er soms 60k inc op 1 maand en 8k op 1 dag
Er zijn best nog wel veel spelers die solo spelen dus t'is niet dat jij zo speciaal bent :D
Sorry, maar je denkt echt dat jij de pro speler bent als ik al jou reacties lees :dislike:
 

DeletedUser77014

Guest
Maar ik heb een leven, jij niet? 60k inc, haha, dan stop ik gelijk. :p
 

DeletedUser77014

Guest
No offence, maar tegenwoordig zie je gewoon weinig spelers die ver komen, die ene paar dorpjes is natuurlijk niet heel erg veel, maar het is wel een recente wereld. Je kan momenteel W6 niet meer vergelijken met W45 of een andere wereld.

Als je een tijdje succes heb gehad ga je je inderdaad wel pro voelen.
 

DeletedUser

Guest
Toch moet ik Esuna gelijk geven. Je impliceert een leven te hebben maar ondertussen heb je het wel erg druk hier om jezelf op te hemelen...
 

DeletedUser77014

Guest
Haha, 60k incommings lijkt mij een beetje te veel om mn tijd in te stoppen. ;)
 

DeletedUser7072

Guest
Ik heb (gelukkig) ook nooit de fase bereikt dat ik met 60k incomings te maken kreeg. Maar late game op de oude werelden is dat volgens mij niet heel raar, maarja dan praat je ook wel over 100 mil + acc's met meer dan 10.000 dorpen.

Tis maar een spel :p

Toch heb je 23.000 dorpen geplunderd.

In een dag zitten 86400 sec dus gemiddeld stuur je ongeveer elke 4 sec een farm de deur uit. Dan moet je niet praten over het hebben van een leven :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.740
Zo veel spelers doen dat, dus een maand individueel deffen is heus geen prestatie. Maar wel netjes :p. AL capone, jij kent sonnie nog wel toch? Dat was ook een speler die het heel lang vol hield met deffen, maanden als het niet langer is.

Op w40 heeft hij dat kunstje weer geflikt :p
 

DeletedUser77014

Guest
Ik heb (gelukkig) ook nooit de fase bereikt dat ik met 60k incomings te maken kreeg. Maar late game op de oude werelden is dat volgens mij niet heel raar, maarja dan praat je ook wel over 100 mil + acc's met meer dan 10.000 dorpen.



Toch heb je 23.000 dorpen geplunderd.

In een dag zitten 86400 sec dus gemiddeld stuur je ongeveer elke 4 sec een farm de deur uit. Dan moet je niet praten over het hebben van een leven :p
Dat was mijn Top he, momenteel zit ik iedere dag op maximaal 6-10.000 dorpen. En je kan er gemiddeld 5 per seconde weg sturen, neem aan dat jouw berekening dan een stuk lager zal zitten. :p

Even nieuwe stats, niet omdat ze zo goed zijn, maar omdat ik weer back to topic wil. :p

https://gyazo.com/8fe5d1330ee7fdddcc63beaf69fe16a0
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
@Mohniels: ja op Sonnie heb ik maanden lang lopen bashen met een paar stamgenoten, die hield het idd heel erg lang voor. Een maandje deffen stelt niks voor, maar goed, Euphoria wil graag in die waan zijn, dus we gunnen hem even z'n trots... :rolleyes:
 

DeletedUser77014

Guest
Als je het zo met elkaar vergelijkt, verdedigt Firm nog altijd slechter dan Mono.
Maar aan je punt te zien ben je ontevreden met de voorruitgang van Mono in deze paar daagjes, Vetrix?

phbva3orhsz6q.png
 

DeletedUser77014

Guest
Stats mogen van Mono nog altijd beter worden, je hebt daar wel gelijk in. :p
 
Bovenaan