Firm vs Mono

DeletedUser77014

Guest
En in het andere topic maakte je dat je wegkwam omdat de posts te lang waren. Verder was mijn punt vooral dat je je bevindt op een politiek forum waar propaganda gevoerd wordt. Steek eens wat moeite in een leuke post. Lijkt me dat dit een grote oorlog is en dat verdient een mooi topic.
Haha, is niet altijd nodig om propaganda te voeren. Deze post werd op het moment geplaatst toen de verklaring net de deur uit was, een betere post kan ik er nu nog niet van maken dan basis informatie. En bovendien gaf ik erbij aan dat latere informatie en statistieken nog toegevoegd gaan worden.
 

DeletedUser75778

Guest
Haha, is niet altijd nodig om propaganda te voeren. Deze post werd op het moment geplaatst toen de verklaring net de deur uit was, een betere post kan ik er nu nog niet van maken dan basis informatie. En bovendien gaf ik erbij aan dat latere informatie en statistieken nog toegevoegd gaan worden.

Staat dat er enkel nog statistieken worden toegevoegd. Lees anders een wat oorlogstopics door hier op het AF. Dan weet je hoe matig dit is in vergelijkig. "Het is niet altijd nodig om propaganda te voeren". Man, er wordt al zo weinig gepost hier. Waar heb je het zelfs over? Dit is de uitgelezen kans, gebruik hem.
 
Reactiescore
1.730
Ondertussen weet ik wel dat je in Firm hebt gespeeld op wereld 3, elke week 2x hetzelfde lezen is bijna zo vermoeiend als de oorlogtopics doornemen.
Juist nu ik weet dat jij je daar aan irriteerd ga ik het hier 3x per week benoemen.
 

DeletedUser76418

Guest
Wel jammer dat ze er nu pas mee komen opzetten, had eerder gekund maar dan waren de statistieken misschien niet zo mooi voor Mono. Betekend dan natuurlijk wel dat ze hier aan gaan werken. :)
Succes aan beide natuurlijk.
 

DeletedUser77014

Guest
Staat dat er enkel nog statistieken worden toegevoegd. Lees anders een wat oorlogstopics door hier op het AF. Dan weet je hoe matig dit is in vergelijkig. "Het is niet altijd nodig om propaganda te voeren". Man, er wordt al zo weinig gepost hier. Waar heb je het zelfs over? Dit is de uitgelezen kans, gebruik hem.
Nou, dit is mijn 1e post wat betreft het aankondigen van een oorlog. De ene post die ik ken is die van CAL vs Deluxe en daar baseerde ik mijn post op. Ik had nog verder het Forum kunnen doorspitten om meerdere posts met elkaar te vergelijken, maar als ze allemaal al zo zijn had het weinig verschil gemaakt. Zelf vond ik mijn 1e post nog wel redelijk prima, gewoon wat standaard informatie die later aangevuld gaan worden met statistieken. En dat er weinig gepost word kan ik weinig aan doen, ja een leukere post maken, maar ik weet zeker dat er mensen zijn die dit veel beter kunnen dan als ik er aan gaat beginnen.
 
Reactiescore
1.730
Had wat achtergrond informatie bijgemogen van mij, maar ik vind het prima. Ga verder hier niet over zaniken en laat de oorlog tussen mono en firm, waar ik op w3 heb ingezeten, lekker voortrazen.
 

DeletedUser77014

Guest
Had wat achtergrond informatie bijgemogen van mij, maar ik vind het prima. Ga verder hier niet over zaniken en laat de oorlog tussen mono en firm, waar ik op w3 heb ingezeten, lekker voortrazen.
Natuurlijk leer ik hier ook van, zal het zo snel mogelijk aanpassen, is inderdaad leuk wat achter grond informatie!
 

DeletedUser7072

Guest
Mooi, het forum gaat nog interessanter worden. De openingspost had zeker beter gekund, maar als hier interessante discussies ontstaan is dat al mooi :)
 

DeletedUser77014

Guest
Openingspost is aangepast, hopelijk bevalt hij bij iedereen in de smaak. :)
 

DeletedUser7072

Guest
Ja maakt niet uit, niet iedereen heeft de tijd om een extreem uitgebreide openingspost te maken.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Openingspost is aangepast, hopelijk bevalt hij bij iedereen in de smaak. :)

Mooie post en vond het interessant om even te lezen, succes aan beide partijen!
Oorlogsverklaringen als dit zijn zeker een aanwinst voor de wereld in mijn ogen.
 
Reactiescore
3.540
Aan alle klagers en zeurpieten: al de activiteit die het forum van w49 kan krijgen is hoog nodig, laat er een lekker gesprek uit bloeien. Ik wens beide partijen veel succes en zal nu vanuit Spanje toekijken hoe dit zich gaat ontvouwen om me er later weer helemaal in te storten. Zou graag eerdere referenties naar mij toelichten maar met die zwarte balk van mobiele forum in m'n scherm gaan citaten vaak verkeerd dus laat ik dat even achterwegen.
 

DeletedUser64081

Guest
Aan alle klagers en zeurpieten: al de activiteit die het forum van w49 kan krijgen is hoog nodig, laat er een lekker gesprek uit bloeien. Ik wens beide partijen veel succes en zal nu vanuit Spanje toekijken hoe dit zich gaat ontvouwen om me er later weer helemaal in te storten. Zou graag eerdere referenties naar mij toelichten maar met die zwarte balk van mobiele forum in m'n scherm gaan citaten vaak verkeerd dus laat ik dat even achterwegen.

Opbouwende kritiek mijn vriend. Dat maakt nog geen zeurpieten.

Openingspost is aangepast, hopelijk bevalt hij bij iedereen in de smaak. :)

Dat bedoel ik Cacturne, gelukkig heeft Frequencerz het wel begrepen: Krijg je kritiek, maak er het beste van. Complimenten!
 

DeletedUser

Guest
Veel succes aan beide partijen!
En voor wie Firm pussy's noemt (waaronder Mono zelf), Firm is wel de enige stam die lef heeft getoond om de stam die met ruime voorsprong nummer 1 staat aan te vallen, en met succes. Dus ook andere stammen zouden zich eens moeten gaan afvragen of ze Mono ongestoord hun gang moeten laten gaan...

Zijde 1:
Stammen: Firm
Zijde 2:
Stammen: Mono

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 37
Kant 2: 32
Verschil: 5

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 301,445
Kant 2: 232,574
Verschil: 68,871

chart


P.s. Mohniels, wij zaten in W3 in dezelfde stam, alleen jij kwam van Firm, ik van SdM ;-)
 

DeletedUser7072

Guest
Zeker weten! Ik zat in de BORG trouwens. En Al Capone heb ik ook lang niet gezien trouwens :D

Speel jij W49 Capone?
 
Reactiescore
1.730
Veel succes aan beide partijen!
En voor wie Firm pussy's noemt (waaronder Mono zelf), Firm is wel de enige stam die lef heeft getoond om de stam die met ruime voorsprong nummer 1 staat aan te vallen, en met succes. Dus ook andere stammen zouden zich eens moeten gaan afvragen of ze Mono ongestoord hun gang moeten laten gaan...

Zijde 1:
Stammen: Firm
Zijde 2:
Stammen: Mono

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 37
Kant 2: 32
Verschil: 5

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 301,445
Kant 2: 232,574
Verschil: 68,871

chart


P.s. Mohniels, wij zaten in W3 in dezelfde stam, alleen jij kwam van Firm, ik van SdM ;-)

Wist niet dat jij ook nog speelde. Haha gaan ze een kluif aan krijgen bij mono.
 

DeletedUser

Guest
Haha, ik speel ook weer ja, op account Don Marco.
Maar mohniels en Dirk, spelen jullie hier ook of zijn jullie slechts het forum aan het spammen...? ;-p

Trouwens mohniels, in welke stam zat jij nou ook alweer op w3...? Lol
 
Bovenaan