FIRM; Het echte verhaal

DeletedUser7957

Guest
Wat vergeten wordt(ik heb het tenminste nergens gelezen)is dat het puk was die is begonnen met leden van firm te ontslaan!!
Hij was het die in paniek raakte omdat TenM weg ging(hij zou alles gedaan hebben om dit te verhinderen)
Hij was bang dat de harde kern van firm uiteen zou vallen.
Ook ik was bang dat dit zou gebeuren en heb toen tot mijn grote spijt Bazookaman ontslagen omdat hij begon te spammen op het forum(dit was een domme aktie)

Zo hebben we beide een groot aandeel in het uit eenvallen van firm.
En ja ik wilde dat ik de tijd terug kan zetten.

Jammer

Tranquil, het was inderdaad ik die de leden heb ontslaan waar al 14 dagen van beslist was dat die leden ontslagen gingen worden. T&m verweet ons dat er niet kordaat werd opgetreden en ik heb dit dan gedaan.
Dit is echter absoluut niet de reden waarom firm uit elkaar gevallen is...
 

DeletedUser

Guest
Ja hoop het wel jah.het knort en doet daar...dus ik moet wel ...:D
 

DeletedUser5148

Guest
Kijk, ik ga het even kort zeggen:

W3 is om zeep.
Spelers die allemaal voor de B0RG vallen...
Ze durven niet vechten...
@ de verraders die zich onder FIRM bevonden:
Gratz met het verkl*ten van deze wereld...
Laffe streek van jullie...

Het evenwicht is gevallen...
Er zijn nieuwe stammen/hervormingen...
Zorg dat w3 terug plezant wordt...
Met een evenwicht waarin de top 5 kan strijden voor de nr 1.

Niet dat heel het NW van de wereld naar B0RG/BORG/LEGEND gaat...

:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Zo dat is het grootste bs wat hier in dit topic staat en ik had verwacht dat Bastard of ik het gezegt zouw hebben :D:D
 

DeletedUser

Guest
Zo dat is het grootste bs wat hier in dit topic staat en ik had verwacht dat Bastard of ik het gezegt zouw hebben :D:D

nuja, hij heeft wel enig punt, gezien b0rg met zowel de nummer 2 IRB als met de nummer 3 Cervix prettige diplomatieke relaties heeft. EN niet te vergeten TSB als NAP, en DTW waarmee ze samen tegen eenzelfde vijand strijden. en dan nog de federale stam BORG. Ja, b0rg heeft niet weinig vriendjes.

Dus het is wel érgens op gebaseerd. Ik ga me niet uitspreken of hij gelijk heeft of niet, het heeft in ieder geval gronden.
 

DeletedUser5148

Guest
nuja, hij heeft wel enig punt, gezien b0rg met zowel de nummer 2 IRB als met de nummer 3 Cervix prettige diplomatieke relaties heeft. EN niet te vergeten TSB als NAP, en DTW waarmee ze samen tegen eenzelfde vijand strijden. en dan nog de federale stam BORG. Ja, b0rg heeft niet weinig vriendjes.

Dus het is wel érgens op gebaseerd. Ik ga me niet uitspreken of hij gelijk heeft of niet, het heeft in ieder geval gronden.

Thx :)
 

DeletedUser

Guest
zijn er al mensen die overwegen om terug te komen in het warme nest.....??:cool:

omdat het bijna kerst is, zijn jullie allemaal weer welkom.....!!!!!!:eek:

pm me maar.... dan zullen we je toetreding voorleggen aan de stamleden...:)
 

DeletedUser

Guest
zijn er al mensen die overwegen om terug te komen in het warme nest.....??:cool:

omdat het bijna kerst is, zijn jullie allemaal weer welkom.....!!!!!!:eek:

pm me maar.... dan zullen we je toetreding voorleggen aan de stamleden...:)

aah geen fusie =bb= en firm??:eek:
 

DeletedUser4141

Guest
zijn er al mensen die overwegen om terug te komen in het warme nest.....??:cool:

omdat het bijna kerst is, zijn jullie allemaal weer welkom.....!!!!!!:eek:

pm me maar.... dan zullen we je toetreding voorleggen aan de stamleden...:)

Ik heb je cadeau al ontvangen hé.. Had ik niet verwacht
een echte verassing!

Tot ziens..

het ga je goed
 

DeletedUser

Guest
zijn er al mensen die overwegen om terug te komen in het warme nest.....??:cool:

omdat het bijna kerst is, zijn jullie allemaal weer welkom.....!!!!!!:eek:

pm me maar.... dan zullen we je toetreding voorleggen aan de stamleden...:)

Ik wil wel even langs komen tijdens de aanvalsstop:) Vrede op aarde!
 
Bovenaan