whoa whoa, Roald op w29 hoor ik niet op 1 hoor

daar was ik veelte inactief voor en vond ik het niet leuk genoeg voor om door te gaan.
Ik ben nog steeds goed op de hoogte wat er gebeurd op w29, zoals jij donders goed weet

ik spreek namelijk veel van je huidige stamgenoten.
Ik kan jou wel degelijk inschatten, maar die bewijzen moeten even op zich wachten tot mea tijd voor me heeft
Je behoort tot de top15 van 59 leden omdat je je stam gestabt hebt, wat "de wereld beinvloed" heeft. klinkt bekent (w19 een belletje rinkelen?) maar klinkt ook als een stab.
Je zult ongetwijfeld veel VV gedraaid hebben en daar kan ik respect voor hebben, maar ik ben 100% dat er echt wel meer dan 13mensen hogere waarde voor de stam waren dan jij Roald.
Je herhaalt inzet, wat eigenlijk hierboven al beschreven staat, maar waar het mij om gaat is dat je niets zegt over je skills. Je beweert eigenlijk dat je meer skills hebt dan
9. Space Bison
10. Barmhartige samaritaan
Waarbij ik ieder geval van deze twee weet dat ze je slapend nog zouden ownen

(zonder moeite zelfs

)
Front accountje ga ik graag met je aan, maar dan wil een accountje dat op orde is zodat we de laatste paar weken van w29 een leuke battle kunnen hebben. Kom maar met voorstellen dan benader ik de spelers wel