Fictieve top 20

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
meer fouten, maar van die twee ben ik zeker dat ze beter dan jou zijn. Je bent niet al 4jaar gestopt op w19 (Laatst gezien 2012-12-04 03:19:43) en w19 was niet jouw eerste wereld (w9 Eerst gezien 2010-11-24 15:01:53)
maargoed, ik hoef hopelijk niet te herhalen dat ik w29 gewoon gevolgd heb en gezien ik mea haar account gezien heb ik 100% zeker ben dat je waardeloos bent op aanvallend gebied :eek:

W9 was ook echt een serieuze wereld :eek:

Hahahah 'waardeloos bent op aanvallend gebied' en dat baseer je op mijn aanvallen op mea vota wanneer de wereld allang gewonnen is? :D Komop nou jimmy, kan ik je nog wel serieus nemen. Ik heb al heel veel moeite om mijn clears eruit te doen.. nouja een uurtje vrij maken lukt me dan nog net. Stuur ff vlug mijn edels eruit, niet getimed achter clears, soms in de nachtbonus wat kan mij het schelen :p Nouja prima leverd niet zoveel dorpjes op.

Doe ik een nieuwe wave met wat edelsclears, leverd 25 dorpen op.
Mea recapped niet, laat bijna een honderdtal halve deffjes sterven, ik time niet, ik stop er geen deff achter.
Het is wel heel triest dat jij die aanvallen serieus neemt :p Iedere debiel kan edeltjes in 200 ms achter zijn cleartjes sturen, iedereen kan zijn of haar aanvallen op 7 uur timen en edels er strak achteraan. Waarom zou ik jimmy? Waarom zou ik op een gewonnen wereld moeite doen. Jouw beredenering is belachelijk en je bent niet eens serieus te nemen.

En je heb w29 niet gevolgt, we hadden al een discussie op w19 daarover.
Op een gegeven moment stopte je (weer) met reageren. Dat je af en toe wat info wint van je cootje (die ook niet alles wetend is) houd niet in dat je w29 volgt.

En kon je mijn forumposts nog vinden op het control forum? Waar jij van in twijfel trok dat ik me heb ingezet voor control en met plannen kwam? Hoogstwaarschijnlijk wel, anders had je me natuurlijk allang geconfronteerd, want mensen de grond in boren is hetgeen wat jij het allerliefste doet. Je gebrek aan informatie is toch wel jammer, zou je toch moeten verbeteren wil je je hobby beter doen.
 

DeletedUser14894

Guest
Graag vanaf nu een fictieve top 20 plaatsten anders gaat hier een slotje op en kunnen jullie verder bij het praattopic :).
 

DeletedUser

Guest
Graag vanaf nu een fictieve top 20 plaatsten anders gaat hier een slotje op en kunnen jullie verder bij het praattopic :).
Wat wil je zien? Alleen maar lijstjes zonder dat we ook maar op 1 lijstje mogen reageren?
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
lol, zal zo even alles erbij pakken :)

Dat zal vast geheel betrouwbaar zijn.
Immers kan ik, als ik beschik over het forum ook bepaalde topics niet laten zien.
En de passiviteit van de mede-leiding zul je uiteraard ook niet aan (kunnen) tonen ;)
 
Reactiescore
556
W9 was ook echt een serieuze wereld :eek:

Hahahah 'waardeloos bent op aanvallend gebied' en dat baseer je op mijn aanvallen op mea vota wanneer de wereld allang gewonnen is? :D Komop nou jimmy, kan ik je nog wel serieus nemen. Ik heb al heel veel moeite om mijn clears eruit te doen.. nouja een uurtje vrij maken lukt me dan nog net. Stuur ff vlug mijn edels eruit, niet getimed achter clears, soms in de nachtbonus wat kan mij het schelen :p Nouja prima leverd niet zoveel dorpjes op.

Doe ik een nieuwe wave met wat edelsclears, leverd 25 dorpen op.
Mea recapped niet, laat bijna een honderdtal halve deffjes sterven, ik time niet, ik stop er geen deff achter.
Het is wel heel triest dat jij die aanvallen serieus neemt :p Iedere debiel kan edeltjes in 200 ms achter zijn cleartjes sturen, iedereen kan zijn of haar aanvallen op 7 uur timen en edels er strak achteraan. Waarom zou ik jimmy? Waarom zou ik op een gewonnen wereld moeite doen. Jouw beredenering is belachelijk en je bent niet eens serieus te nemen.

En je heb w29 niet gevolgt, we hadden al een discussie op w19 daarover.
Op een gegeven moment stopte je (weer) met reageren. Dat je af en toe wat info wint van je cootje (die ook niet alles wetend is) houd niet in dat je w29 volgt.

En kon je mijn forumposts nog vinden op het control forum? Waar jij van in twijfel trok dat ik me heb ingezet voor control en met plannen kwam? Hoogstwaarschijnlijk wel, anders had je me natuurlijk allang geconfronteerd, want mensen de grond in boren is hetgeen wat jij het allerliefste doet. Je gebrek aan informatie is toch wel jammer, zou je toch moeten verbeteren wil je je hobby beter doen.
zeg wil je mij erbuiten houden -.-

zorg eerst even dat je je feiten goed hebt voor je zoiets gaat beweren :mad:
 

DeletedUser

Guest
Trek het je niet aan, hij heeft geen idee waarover hij praat :eek:

Overigens was het verkleinwoord me nog niet opgevallen...nu wil ik niet stoken, maar dat is toch wel heel neerbuigend
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Trek het je niet aan, hij heeft geen idee waarover hij praat :eek:

Overigens was het verkleinwoord me nog niet opgevallen...nu wil ik niet stoken, maar dat is toch wel heel neerbuigend

Daarnaast wil ik best terugzoeken waar jimmy zegt dat hij wel degelijk inzicht heeft in het verloop van w29 doordat zijn co er speelt ;)

Jij die een ander attendeerd op een verkleinwoord?
Lees je posts eens terug, zullen er weinig zijn zonder verkleinwoorden jegens mij.
 
Reactiescore
556
Daarnaast wil ik best terugzoeken waar jimmy zegt dat hij wel degelijk inzicht heeft in het verloop van w29 doordat zijn co er speelt ;)

Jij die een ander attendeerd op een verkleinwoord?
Lees je posts eens terug, zullen er weinig zijn zonder verkleinwoorden jegens mij.

ik denk dat ik dat toch wel het beste weet ^^
er kan zoveel gezegd worden, je had het ook aan mij kunnen vragen.

ik ben heel goed in staat om mijn werelden gescheiden te houden en ben er niet blij mee wat hier nu beweerd word -.-
 

DeletedUser14894

Guest
Wat wil je zien? Alleen maar lijstjes zonder dat we ook maar op 1 lijstje mogen reageren?

Momenteel zijn het 4 pagina's dat gaan over 1 lijstje, en waarvan het merendeel van de reacties niks meer direct te maken heeft met het lijstje. Daarom dat ik even tussendoor kwam.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Hij baalde er zo verschrikkelijk van dat hij niet in mijn fictieve top 20 stond..
Op een gegeven moment is hij in tranen uit de stam gestapt.
 

DeletedUser72576

Guest
Bijna goed :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser70993

Guest
Hij baalde er zo verschrikkelijk van dat hij niet in mijn fictieve top 20 stond..
Op een gegeven moment is hij in tranen uit de stam gestapt.

Ja heb ik ook nog altijd last van. Ben alleen wel blij dat ik niet in het lijstje van PJ stond.
 

DeletedUser5148

Guest
en de plaats boven rang 1 noem je gewoon de PJ-plaats? Want een cijfer boven 1.... thx voor de erkenning :D

Ik moet toegeven, ik & u op eenzelfde TW-account... Onverslaanbaar.

Al hebben we dan een goed farmbotje nodig!
 
Bovenaan