Roald97
Master Commander & Forum Personality 2019
- Reactiescore
- 2.708
meer fouten, maar van die twee ben ik zeker dat ze beter dan jou zijn. Je bent niet al 4jaar gestopt op w19 (Laatst gezien 2012-12-04 03:19:43) en w19 was niet jouw eerste wereld (w9 Eerst gezien 2010-11-24 15:01:53)
maargoed, ik hoef hopelijk niet te herhalen dat ik w29 gewoon gevolgd heb en gezien ik mea haar account gezien heb ik 100% zeker ben dat je waardeloos bent op aanvallend gebied![]()
W9 was ook echt een serieuze wereld
Hahahah 'waardeloos bent op aanvallend gebied' en dat baseer je op mijn aanvallen op mea vota wanneer de wereld allang gewonnen is?
Doe ik een nieuwe wave met wat edelsclears, leverd 25 dorpen op.
Mea recapped niet, laat bijna een honderdtal halve deffjes sterven, ik time niet, ik stop er geen deff achter.
Het is wel heel triest dat jij die aanvallen serieus neemt
En je heb w29 niet gevolgt, we hadden al een discussie op w19 daarover.
Op een gegeven moment stopte je (weer) met reageren. Dat je af en toe wat info wint van je cootje (die ook niet alles wetend is) houd niet in dat je w29 volgt.
En kon je mijn forumposts nog vinden op het control forum? Waar jij van in twijfel trok dat ik me heb ingezet voor control en met plannen kwam? Hoogstwaarschijnlijk wel, anders had je me natuurlijk allang geconfronteerd, want mensen de grond in boren is hetgeen wat jij het allerliefste doet. Je gebrek aan informatie is toch wel jammer, zou je toch moeten verbeteren wil je je hobby beter doen.