DeletedUser
Guest
Ik denk eerder dat hardcode het over laurens heeft, maar wesley denkt wss over bas.
Hij heeft het uiteraard over mij.
Lucky overwinning trouwens van Groningen
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Ik denk eerder dat hardcode het over laurens heeft, maar wesley denkt wss over bas.
Hij heeft het uiteraard over mij.
Lucky overwinning trouwens van Groningen![]()
Jammer dat ik niet eens ertussen sta
Als je lijstje met Prestatie's/stamwaarde maakt, doe het dan goed![]()
Ik heb niets tegen jou. Maar we beoordelen accounts, niet spelers. En op jou account heeft ook een debiel gespeeld![]()
not sure if troll or retarted...
Je geeft antwoord op je eigen vraagHet is ook absoluut geen perfect lijstje.
Niemand kan een perfect lijstje maken, to be fair was ik jou naam allang weer vergeten.
Nu ik er een tweede keer naar kijk zou ik ook al wat veranderingen kunnen doen.
Maar als jullie het allemaal beter weten, waarom ben ik dan de enige die een lijstje heeft gepost?![]()
Oei dit valt me een beetje van je tegen Hardcode.
Overigens is Wesley de grootste debiel die hier ooit heeft rondgelopen maar hij heeft het zelf niet door. Tip: Droomwereldje.
Mag je vinden hoor clown van me. Ik blijf het lachwekkend vinden dat jij zegt dat je eigenlijk gewoon verantwoordelijk was voor het account en het zonder jou nooit zo ver was gekomen. Droomwereldje.Oei dit valt me een beetje van je tegen Hardcode.
Overigens is Wesley de grootste debiel die hier ooit heeft rondgelopen maar hij heeft het zelf niet door. Tip: Droomwereldje.
alleen al vanwege je handtekening weet ik zeker dat ik niet op jou doelde![]()
Mag je vinden hoor clown van me. Ik blijf het lachwekkend vinden dat jij zegt dat je eigenlijk gewoon verantwoordelijk was voor het account en het zonder jou nooit zo ver was gekomen. Droomwereldje.
nahh ik ken jou gewoon niet/amper. Laurens ken ik wel redelijk en ik weet dat hij veel meer skills heeft dan Roald, waarop ik beweerde dat Roald zn lijstje bullshit is.
Ken je mij ook redelijk dan? :')
Ik mag toch hopen dat je niet de illusie heb dat ik in vier jaar tijd niets geleerd heb.
Wetende dat w19 mijn eerste wereld was
En sinds wanneer maakt een enkel foutje (in jou ogen) een heel lijstje bullshit?
ookal zei ik zojuist al dat het lijstje absoluut niet perfect is