FFFL vs Djanes/DjanEu

DeletedUser

Guest
is het bij jou nu al grijs ik wist niet dat je zo oud was :)

maar djanes ze krijgen wel mijn respect nou somige leden dan heh, sander hoeft van mij geen respect te krijgen zoals bluw boy en de rest allemaal krijgen ze mijn respect.

Hoezo zou sander geen respect krijgen?
hoe sander zich heb laten zien daar moet je juist respect voor hebben!;)
 

DeletedUser33027

Guest
haha sander is juist 1 van de weinige uit djanes die het respect echt verdienen.
 

DeletedUser

Guest
AFE, KieL en FFFL zijn/waren toch altijd beduidend kleiner dan DjanES dus dat klopt niet zo. Ik kan het er ook niet mee eens zijn dat ze zich staande hebben weten te houden dus...lets agree to disagree? :)

Kiel is toch gene vette ze als ik het zo kan zeggen
 

DeletedUser

Guest
Dat kiel niet zo sterk is en ze steunen op enkele spelers naar mijn mening. Niet dat dat er hier toe doet in deze discussie maar ik zag dat kiel genoemd werd en wou even reageren. KieL is er nog doordat we ons focussen op |DT| en .Kiwi, anders waren ze niet ter sprake gekomen. Maar zoals ik al zei, dit brengt niets bij aan de discussie rond FFFL vs DjanEs/DjanEu.
 

DeletedUser

Guest
is het bij jou nu al grijs ik wist niet dat je zo oud was :)

maar djanes ze krijgen wel mijn respect nou somige leden dan heh, sander hoeft van mij geen respect te krijgen zoals bluw boy en de rest allemaal krijgen ze mijn respect.

is sander niet lief tegen je geweest ofzo?
Zoals andere spelers al aanhalen, is hij één van de djanes spelers die het meeste respect verdienen hoor. Toch zeker op vlak van spelvaardigheid.
 

DeletedUser43670

Guest
is het bij jou nu al grijs ik wist niet dat je zo oud was :)

maar djanes ze krijgen wel mijn respect nou somige leden dan heh, sander hoeft van mij geen respect te krijgen zoals bluw boy en de rest allemaal krijgen ze mijn respect.

Soms zeg je echt rare dingen bart. Het brein is grijs, dat wordt niet grijs..
En sander verdient het meest respect van heel djanes.
 

DeletedUser44764

Guest
hehe bartje, als ik voor fffl had gekozen ipv koekje had je wel anders gelult, ;)
 

DeletedUser

Guest
Kiel is toch gene vette ze als ik het zo kan zeggen

Agree ^^, sterker nog, DjanEs begon met KiEL aan te vallen toen wij maarliefst 4 miljoen punten rijk waren, dat wij nu ietswat in omvang zijn toegenomen, wie helpt het he ;).
 

DeletedUser

Guest
Agree ^^, sterker nog, DjanEs begon met KiEL aan te vallen toen wij maarliefst 4 miljoen punten rijk waren, dat wij nu ietswat in omvang zijn toegenomen, wie helpt het he ;).

voor iemand die "Proud leader of KiEL" in zijn handtekening heeft staan, doe je daar toch een rare uitspraak hoor:confused:
 

DeletedUser44764

Guest
nee hoor daarom wil ik jou perse niet in FFFL hebben :p wat dacht jij dan dat ik jou in FFFL wou hebben? ja doei.

Als je zulke uitspraken doet, doe dat dan met argumenten...

Nee ik ga niet nadenken over wat jij denkt, heb wel wat beters te doen...
 

DeletedUser29828

Guest
Dat kiel niet zo sterk is en ze steunen op enkele spelers naar mijn mening. Niet dat dat er hier toe doet in deze discussie maar ik zag dat kiel genoemd werd en wou even reageren. KieL is er nog doordat we ons focussen op |DT| en .Kiwi, anders waren ze niet ter sprake gekomen. Maar zoals ik al zei, dit brengt niets bij aan de discussie rond FFFL vs DjanEs/DjanEu.

Voor een kleine stam doet KiEl gewoon opzich wel goed.
 

DeletedUser

Guest
voor iemand die "Proud leader of KiEL" in zijn handtekening heeft staan, doe je daar toch een rare uitspraak hoor:confused:

Ik denk dat ik deze uitspraak iets anders heb opgevat als anderen dat deden en nog doen ;), Micro wilt hier zeggen dat KiEL niet erg goed is, maar enkel steunt op een aantal leden, zelf dacht ik dat hij onze grootte bedoelde ^^,, maar ach wat dat betreft, Micro mag ervan denken wat hij wilt, ik weet wat KiEL in zijn mars heeft en als Micro hier oordeelt op argumenten die hij vast heeft overgenomen van een aantal Koekjes, Donuts, Gebakjes of Ex-gezanten van 1 der 3, is namelijk het gene wat ik vermoed :D, dan hopen we hem eens nog te kunnen overtuigen via de daad :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Succes ermee, mag ik je er dan op wijzen dat als ik sommige spelers van je aanval nog steeds slechte smederij levels tegen kom.
 
Bovenaan