FFFL vs Djanes/DjanEu

DeletedUser

Guest
Aangezien de oorlog tussen FFFL en *AM* al lang voorbij is, en de meeste leden van *AM* over zijn gestapt naar Djanes of DjanEu en wij als FFFL al lange tijd in oorlog zijn met deze stammen is het dus tijd voor een nieuw topic.

Laten we eerst maar eens gaan kijken wat de all-time-statistieken hierover vertellen.

Side 1:
Tribes: FFFL
Players:

Side 2:
Tribes: DjanEs DjanEu
Players:

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 5,829
Kant 2: 23,143
Verschil: 17,314

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 597
Kant 2: 52
Verschil: 545

image.php


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 38,821,130
Kant 2: 142,452,112
Verschil: 103,630,982

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 4,976,720
Kant 2: 387,554
Verschil: 4,589,166

image.php
 

DeletedUser

Guest
FFFL gaat zeer goed op dit moment aan de stats te zien!

DjanEs en DjanEu zijn aan hun stand verplicht iets te laten zien, dus veel succes beide kanten, maar vooral FFFL :)
 

DeletedUser

Guest
Zolang ik weet is er niet echt een oorlog ofso (zie het als spelers die in de weg lopen) dus nu deze topic aanmaken zie ik weinig nut van;)
 

DeletedUser

Guest
Er staat wel Timeframe: Voor altijd, moet je dat niet doen van wanneer jullie oorlog verklaren?
 

DeletedUser

Guest
Op dit moment is er niet echt sprake van een oorlog, maar uiteindelijk zal die wel komen. Want zoals al een tijdje is liggen een heleboel leden tegen DjanEs aan en zullen we geen andere keus hebben dan strijden.
DjanEs heeft gewoon 5/6 vluchtelingen opgevangen uit *AM*, niet zo heel slim
want dan verklaren ze de oorlog weer met ons terwijl we ons weer net rustig hielden tegen hen.
 

DeletedUser27722

Guest
Was FFFL al niet lang bezig tegen DjanEs?
Ze waren ook al langer bij de stats gerekend van destijds nog kiwi+koekje vs DjanEs.
Een beetje een déjà-vu dus. ;)
 

DeletedUser40249

Guest
Op dit moment is er niet echt sprake van een oorlog, maar uiteindelijk zal die wel komen. Want zoals al een tijdje is liggen een heleboel leden tegen DjanEs aan en zullen we geen andere keus hebben dan strijden.
DjanEs heeft gewoon 5/6 vluchtelingen opgevangen uit *AM*, niet zo heel slim
want dan verklaren ze de oorlog weer met ons terwijl we ons weer net rustig hielden tegen hen.

Ik zal je helpen waar ik kan ;)
 

DeletedUser

Guest
Was FFFL al niet lang bezig tegen DjanEs?
Ze waren ook al langer bij de stats gerekend van destijds nog kiwi+koekje vs DjanEs.
Een beetje een déjà-vu dus. ;)

Kom ik jou niet tegen in ... ELK topic?
Een beetje een déjà-vu dus. ;)
 

DeletedUser

Guest
Pompi, ik wist niet dat jij in het zuiden van W5 hebt gespeeld!! :eek:
 

DeletedUser

Guest
Tsss slechte informatie:p.

Ik ken hem al HEEEL lang alleen heeft hij mij daar nooit over verteld, ik ken hem wel bij naam en ken zijn speelstijl (hij is mijn co xD) maar dat heeft hij nooit verteld en ik kan natuurlijk niet zijn hele geschiedenis door gaan zoeken. Ik dacht dat hij alles al had verteld... Maarjah, we gaan off-topic.
 

DeletedUser33027

Guest
Dit topic kan net zo goed sluiten, we weten toch wel dat Djanes niks/nauwelijks iets terug doet om het ook maar IEMAND lastig te maken..
Het enige wat we hier zullen zien is spam en overwinningen voor FFFL.

Joey:D
 

DeletedUser18471

Guest
ik denk ook dat je dit beter kan sluiten het is niet interesant meer we weten allemaal dat er bijna tot niks zal gebeuren
 

DeletedUser40085

Guest
Stats :D

Side 1:
Tribes: FFFL
Players:

Side 2:
Tribes: DjanEs DjanEu
Players:

Timeframe: 10/02/2010 03:00:00tot12/02/2010 17:07:10

Totale overnames:

Kant 1: 118
Kant 2: 69
Verschil: 49

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 6
Kant 2: 0
Verschil: 6

image.php


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 1,007,262
Kant 2: 582,096
Verschil: 425,166

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 54,098
Kant 2: 0
Verschil: 54,098

image.php
 

DeletedUser27722

Guest
Kom ik jou niet tegen in ... ELK topic?
Een beetje een déjà-vu dus. ;)

Niet echt, wel een blijvende cliché dus, sinds ik al in geen maand het account bezocht heb en dus ook geen reactie geplaatst had. (Met uitzondering van 1 bij grappige pm's)
Indien ik een smartass wou spelen, als je het bekijkt, heb jij ook op elke topic wat geplaatst hoor. (of toch de recente topics)

Zet een andere plaat op? Of verzin eens nieuws, ik weet dat het lastig voor je zal zijn om eens iets nieuws te verzinnen, maar doe eens je best en verras me? :)
 
Bovenaan