FFFL vs Djanes/DjanEu

DeletedUser29828

Guest
Dat was ook niet waar, maar de teller stond wel rond de 300.
 

DeletedUser21510

Guest
Zien jullie het sarcasme niet ?
Nannan6, jij moet niet mensen gaan na praten, dat is behoorlijk irritant. Vind het al jammer dat ik met je moet samenwerken..
 

DeletedUser

Guest
Dat was ook niet waar, maar de teller stond wel rond de 300.

dat is wel een verschil tussen 1000per min of 300 op de teller iniedergeval dat stelt niet zoveel voor als het maar 300 is als je tegenwoordig kijkt naar de grootte van spelers en stammen;) iniedergeval djanes zal nog wel meer leden verliezen;)
 
Reactiescore
38
ja, denk ik ook ;)

maarja, zelfs als de leden de stam gaan verlaten blijven ze alsnog edelvoer :D

(de meesten toch)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser28445

Guest
Ik heb DjanES een tijd geleden bekeken van iemand die ik in RL ken die daar in zat. Kan mij dan ook niet voorstellen dat ze het zo lang hebben uitgehouden. Natuurlijk hebben ze veel gerecruteerd maar dit was natuurlijk wel te verwachten. Een overwinning voor de stammen die in oorlog met ze zijn :)
De rest zal ook vroeg of laat het gezonken schip verlaten.
 

DeletedUser

Guest
Ik snap niet daar er nog steeds over Djanes wordt gepraat, bij mij zijn ze al maanden een verloren stam. Niet eens meer een stam te noemen.
 

DeletedUser21510

Guest
Nu word het gewoon vechten tegen wat er uit op staat, zie dat ~UL~ ook al weer terug is, maar gaat dat een verschil maken ?
 

DeletedUser44764

Guest
, zie dat ~UL~ ook al weer terug is, maar gaat dat een verschil maken ?

Als ze bereid zijn nu wel eens te gaan aanvallen voor elkaar (en ook eens voor hun zelf) misschien wel. In djanes vertikte ze het in ieder geval om buiten hun cluster te edelen dus ik denk dat ze in ul ook niet veel gaan doen...

Tot nu toe zijn er maar een paar leden in djanes geweest die zich in hebben gezet om succesjes te boeken maar helaas lagen deze spelers met hun hoofdcluster veel te ver van kiwi/fffl/kiel leden om echt iets te kunnen betekenen.
Door het falen van sommige frontspelers staat djanes nu bekend om een noob stam die in verdedigend opzicht niets kan en in aanvallend opzicht ligt het ook meer aan de frontspelers die bang waren hun edels op pad te sturen. Jammer voor de goede spelers die in djanes zitten (en die zitten er wel degelijk...).
 

DeletedUser

Guest
Als ze bereid zijn nu wel eens te gaan aanvallen voor elkaar (en ook eens voor hun zelf) misschien wel. In djanes vertikte ze het in ieder geval om buiten hun cluster te edelen dus ik denk dat ze in ul ook niet veel gaan doen...

Tot nu toe zijn er maar een paar leden in djanes geweest die zich in hebben gezet om succesjes te boeken maar helaas lagen deze spelers met hun hoofdcluster veel te ver van kiwi/fffl/kiel leden om echt iets te kunnen betekenen.
Door het falen van sommige frontspelers staat djanes nu bekend om een noob stam die in verdedigend opzicht niets kan en in aanvallend opzicht ligt het ook meer aan de frontspelers die bang waren hun edels op pad te sturen. Jammer voor de goede spelers die in djanes zitten (en die zitten er wel degelijk...).

Idd, en die spelers die altijd maar hebben geïnernd worden nu extra gestraft. De goede spelers krijgen van een andere stam een uitnodiging, en de slechte zijn nu gedoemd.
Doordat djanes bekend stond dat de recruiting zeer soepel was (en wat ook zo is) geraakte teveel profiteurs in de stam waaraan djanes nu kapot gaat. Maar ik heb al begrepen van de leiding dat ze nog niet van plan zijn om de stam op te geven...
 

DeletedUser

Guest
Als ze bereid zijn nu wel eens te gaan aanvallen voor elkaar (en ook eens voor hun zelf) misschien wel. In djanes vertikte ze het in ieder geval om buiten hun cluster te edelen dus ik denk dat ze in ul ook niet veel gaan doen...

Tot nu toe zijn er maar een paar leden in djanes geweest die zich in hebben gezet om succesjes te boeken maar helaas lagen deze spelers met hun hoofdcluster veel te ver van kiwi/fffl/kiel leden om echt iets te kunnen betekenen.
Door het falen van sommige frontspelers staat djanes nu bekend om een noob stam die in verdedigend opzicht niets kan en in aanvallend opzicht ligt het ook meer aan de frontspelers die bang waren hun edels op pad te sturen. Jammer voor de goede spelers die in djanes zitten (en die zitten er wel degelijk...).

Djanes als stam was niks;)
individueel zaten er absoluut wel spelers in die wat wouden doen maargoed het kwam vooral van jou ook al heb ik nog wel paar leden gezien
Ik denk dat de spelers die er wel wat voor hebben gedaan ook niet goed op hun plek zitten

@t dirkkip
er zitten teveel interners en die hebben absoluut geprofiteerd kan ook niet begrijpen dat je het zo wilt spelen:confused:

de recruiting is fout gegaan en wie weet leren ze er wat van

en toch leuk dat er mensen de stam niet willen opgeven
begrijpelijk want hoelang bestaat djanes al?
maar ik zie nog steeds wel leden vertrekken dus ben benieuwd hoe ze het gaan oplossen;)
 

Deleted User - 220560

Guest
Ze willen de stam niet opgeven maar dat is eigenlijk al telaat
 

DeletedUser

Guest
o, ja hoor.
Iedereen wil toch een stam waar de besten uit weg gaan omdat ze beseffen dat het een verloren zaak is...
De meeste spelers die ergens anders terecht kunnen, gaan nu ook vertrekken. En aangezien dat de beste spelers zijn (aangezien de rest niemand wil), kan je je wel voorstellen wat er binnenkort nog in djanes gaat overblijven hé... juist ja, vooral die profiteurs en dergelijke.
Tuurlijk kunnen ze nog een hele tijd blijven bestaan, want ze kunnen toch nergens anders heen. Pas als de leiding de stam opheft in plaats van de leiding door te geven, is het gedaan. Maar uit gemakzucht kan dat wel eens lang duren...
 

DeletedUser33027

Guest
dan hadden ze beter vorig jaar al een andere stam kunnen gaan zoeken.
toen was het al een verloren zaak.
nou ja of ze nou djanes heten of iets anders dorpen verliezen doen ze toch wel dus laat ze maar lekker onder djanes blijven zitten:p
 

DeletedUser41266

Guest
Als ze allemaal 1 naam onder hun naam hebben staan is het juist makkelijker om ze te edelen. Ik zeg laat Djanes voor nu maar gewoon bestaan. Net alsof we er last van hebben als ze blijven bestaan totdat ze weggeedeld zijn. :rolleyes:
 
Bovenaan