- Reactiescore
- 35
Normaal gezien moeten de spelregels duidelijk en compleet zijn en door iedere speler gekend.
Wat hier dus totaal niet het geval is want ze hanteren hier namelijk 2 verschillende reglementen.
de reglementen die zichtbaar zijn voor alle spelers en de interne regels waar enkel moderators mee gekend zijn.
Dus eventueel spelers straffen volgens de interne regels die NIET bekend zijn bij spelers zijn dus ook onterecht omdat deze regels niet gekend zijn/waren.
Accounts dat een wereld starten met 3 tot 10 spelers per account kan je dan ook onder boosten zetten mede dat deze accounts een een supergroot voordeel hebben tegen spelers dat alleen op een account spelen. (Accounts met 10 spelers brengen natuurlijk ook meer op voor INNO natuurlijk).
Volgens mij krijg je een e-mail en zelfs een pm waar de interne regels ook erin staan, maar denk dat de meeste het gewoon skippen waardoor ze het niet weten.
Dan denk ik echter dat de speler zelf hierin de fout ingaat.
Maar als wij over de ervaren (Langere, oudere spelers) over hebben daar kan ik je wel gelijk in geven want namelijk met de tijd mee veranderen ook de regels waardoor het niet meegekregen wordt.
Zelf denk ik dat er een andere aanpak moet komen qua interne regels.