Feedbacktopic Instellingen

Reactiescore
338
Bedankt voor jullie feedback,
Morgen bespreek ik nog een paar kleinigheden met InnoGames voor eventuele wijzigingen.

Groeten

Eindelijk eens het verstand om toch nog dingen te wijzigen indien blijkt dat de instellingen geen goeie combo zijn.
 
Reactiescore
571
meme_w68.png
 
Reactiescore
1.075
LH in combi met premiumbeurs. Ik ben benieuwd :D
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
LH is goed voor de spelers die niet van farmen houden.

Maar bij een torenwereld moet er toch echt rekening gehouden worden dat de overige instellingen zo gunstig mogelijk zijn voor de aanvaller om nog een goed evenwicht te houden. Fakelimiet zou best 1% of onbeperkt kunnen gaan (Dat 3% de wens is van de community kan je weghalen natuurlijk, dat is imo een leugen), en ms ophogen zit ook weinig gedachte achter, breng die op zijn minst weer terug naar 100. 50 zou nog beter zijn :D
Ook edel looptijden zou als het aan mij zou liggen wat hoger kunnen, 40 velden ofzo.
 

Kulta Lakko

Speedkampioen '16+ '20 (Goud) '17+'18 (Zilver)
Reactiescore
226
Moraal uitzetten zou een legendarische zet zijn.
 
Reactiescore
1.278
Waarom zijn zoveel mensen tegen moraal. Het spel is al niet makkelijk voor beginners en ze hebben zelfs gewoon helemaal geen kans. Het dan ook nog is weghalen van hetgeen waardoor ze het iets langer op de wereld uithouden lijkt me dan ook een beetje onzinnig.
 
Reactiescore
831
Mijn team van 59 wacht op een no/limited haul wereld maar de rest van de instellingen zijn zo kut dat we deze wss overslaan.

Hetzelfde hier. Zou zo graag nog eens een wereld willen zoals w59. NH/LH zijn mijn favoriete werelden maar mods willen ze maar 1 keer per 6 werelden en dan verneuken ze ook nogeens de instellingen...
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Hetzelfde hier. Zou zo graag nog eens een wereld willen zoals w59. NH/LH zijn mijn favoriete werelden maar mods willen ze maar 1 keer per 6 werelden en dan verneuken ze ook nogeens de instellingen...
En 59 had tevens geen kerk of toren...

Nu vind ik die toren wel relaxed soms maar die kerk is gewoon onnozel. Daarbij een gap van 125 maken ook gewoon vreemd.. maak hem dan eens 50 ms oid, verhoog het niveau eens. Ik ben geen top timer maar word er ook niet beter op zo :p
 

DeletedUser62927

Guest
Zouden mooie instellingen zijn als kerk en toren er gwn niet in zaten...
 

Deleted User - 487776907

Guest
Zo hé. Op deze wereld kan zelfs ik nog deffen :eek:

125ms gap, 3% limiet, toren en kerk. Walhalla voor noobdeffers. En dan ook nog LH (waar ik wel blij mee ben), dikke zitzak wereld.

Honestly, als je de kerk en/of toren weghaalt heb je serieus wel leuke instellingen en kan ik 100% leven met die fakelimiet en ms-gap.
 

Kulta Lakko

Speedkampioen '16+ '20 (Goud) '17+'18 (Zilver)
Reactiescore
226
Waarom zijn zoveel mensen tegen moraal. Het spel is al niet makkelijk voor beginners en ze hebben zelfs gewoon helemaal geen kans. Het dan ook nog is weghalen van hetgeen waardoor ze het iets langer op de wereld uithouden lijkt me dan ook een beetje onzinnig.

Zij kunnen nadat ze geëdeld zijn een doorstart maken op casual, en daar oefenen. Nu zien we dat ze gewoon defence gaan, alleen maar achterover leunen, en bovendien alle barbarendorpen edelen. Geen commitment om het spelletje echt mee te spelen met de rest, maar louters als een soort onkruid in je cluster aanwezig zijn.

Verder zou een wereld zonder moraal ook dat hele gedoe met moraalbrekers wegnemen, nu ben je voor je groei behoorlijk afhankelijk van moraalbrekers en dorpenuitbouwers wat ik als kwalijk beschouw. Ik zie op sommige werelden dat spelers nauwelijks meer OD hebben dan punten, ze halen gewoon 50 dorpen waarvoor ze nauwelijks iets hebben moeten bashen. Haalt ook de lol weg van de fase tot ongeveer 500k punten.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Fijn dat het in ieder geval een LH wereld is geworden. Zou, zoals anderen, wel graag zien dat er wat minder ''onzin'' bij komt kijken. Bolwerken, kerk en uitkijktoren, dat is wel echt een overkill aan onzin. Één van de drie, helemaal prima. Twee van de drie, oké nog acceptabel. Maar drie van de drie, volgens mij verlies je dan het daadwerkelijke spel een beetje uit het oog.

De 3% voor fakes is helemaal prima, zeker op reguliere werelden waar veel mafkezen enkel maar spammen en zo een voordeel op de verdediger te behalen. Maar op een wereld met uitkijktoren, is het minimumaantal niet zo relevant en kun je het prima naar 0,1% zetten, gezien de uitkijktoren.

Geen uitkijktoren, is 3% prima. Misschien moet men dan wat beter nadenken over faken.
 
Reactiescore
2.491
Na het gesprek met InnoGames:

  • Minimumtroepenregel verlaagd van 3% naar 1%
  • Kerk Gedeactiveerd
De uitkijktoren deactiveren was niet mogelijk. Het was of de uitkijktoren met Limited Haul of farmen met Rooftochten.

De instellingen zijn inmiddels aangepast.

Groeten,
Duckje
 
Bovenaan