Feedbacktopic Instellingen

Reactiescore
2.489
Die feedback mag hier ;)
 
Reactiescore
2.369
Blijf ook gewoon staan: Op aanvraag van de community lol
 
Reactiescore
323
Kerk + toren + bolwerken. Is dat niet een beetje teveel van het goede? Ik begrijp dat Inno de bolwerken wil hebben, maar haal er dan in ieder geval of de kerk of de toren vanaf. Snelheid is wel leuk, limited haul ook.
 

Deleted User - 487936070

Guest
LH met relatief hoge cap kan nog wel interessant zijn, afhankelijk van hoe snel limiet toeneemt.
 
Reactiescore
571
Kerk + toren + bolwerken. Is dat niet een beetje teveel van het goede? Ik begrijp dat Inno de bolwerken wil hebben, maar haal er dan in ieder geval of de kerk of de toren vanaf. Snelheid is wel leuk, limited haul ook.

Precies dit xD zware overkill lawl.
 
Reactiescore
831
Blij dat er weer eens een LH/NH is. Echter is het limiet wel vrij hoog. Zal afhangen van hoe snel die stijgt dus.

Verder shit instellingen maar ben weeral totaal niet verbaasd. Laatste aantal werelden zijn shit geweest en dan nog steeds niet luisteren naar de community. 3% met wachttoren is ondertussen al 3 werelden aangehaald dat de community dit NIET wilt...

Maar maak er dan een combo van met: 3% limiet, wachttoren, kerk, 125ms gap, moraal.
Leuke combo voor iedereen dat graag 100% defence speelt of duizenden moraalbrekers/dorpenuitbouwers heeft...
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ik merk dat er meer mensen quiten bij inactieve werelden, Dit is DE wereld om inactief te worden volgendsmij met die langzame snelheid en alle prios voor defensieve speelstijl.

Gooi .NL gewoon dicht als je toch de community om zeep wil helpen... Mijn team van 59 wacht op een no/limited haul wereld maar de rest van de instellingen zijn zo kut dat we deze wss overslaan.
 
Reactiescore
399
We kunnen stellen dat er heel goed naar de community geluisterd is bij deze instellingen.
Jammer dat er weer een uitkijktoren is.
Eigenlijk kunnen we stellen dat de wereld letterlijk een replica is van w67 op een paar dingen na.
Namelijk: LH, 125MS tussen treintjes en de kerk.
We kunnen stellen dat de variatie in wereldinstellingen ook steeds slechter aan het worden is.
Spijtig om te zien dat er gewoon niet geluisterd kan worden naar spelers.
 
Reactiescore
2.489
Bedankt voor jullie feedback,
Morgen bespreek ik nog een paar kleinigheden met InnoGames voor eventuele wijzigingen.

Groeten
 
Bovenaan