FearUs volledig overleden

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Jullie hebben het wel steeds over een massa stam.. maar wat is jullie definitie van een massa stam?
 

DeletedUser

Guest
60+ is toch duidelijk een massastam. Als je dat dan probeert te verbergen met een opleidingsstam/moraalbrekersstam dan ben je toch nog steeds een massastam. Maar sommige mensen zien dat dan niet en het ziet er ook leuker uit voor het stamgemiddelde...
 

DeletedUser

Guest
Jullie hebben het wel steeds over een massa stam.. maar wat is jullie definitie van een massa stam?

Iedereen heeft wel een verschillende definitie van een massa stam.
Zo zie je maar wat Ins leden zeggen, IF leden etc...
Dus een aanvaardbare definitie over massa stammen zal niet je gauw vinden.
 

DeletedUser16146

Guest
Dat fearus is gevallen vind ik erg spijtig, ook hoe er met de leden word omgegaan, mensen wegpesten, en dan nog zeuren om de vv om te kunnen internen!

Plus wat doe je met een account van bijna 9 mio? Laat je iemand anders erop spelen om actief verder te groeien of hou je het spel op "pauze" omdat men zo graag die dorpen wilt internen? Na veel gezeur werd het account weer afgenomen om het laatste..
Hoe bedoel je, geen dorpengeilers?

Qua massa stammen, 50+ vind ik zelf al erg veel.
Maar uiteindelijk gaat het erom hoe je kan samenwerken met elkaar en hoe de sfeer is, bij stammen met 50+ leden word het al snel onoverzichtelijk.

Stammenfusies ben ik zelf geen fan van, die van ons met e79 kwam voort uit een samenwerkingsverband, die alleen maar voordelen heeft gehad.

De BG tussen =OAD= en [TWR] is altijd goed gegaan, tot -oad- steeds meer leden ging werven die rondom [TWR] lagen, waardoor leden van ons steeds minder edelvoer hadden, tja dan krijg je al gauw frustraties, en dat is alleen maar verder uit de hand gelopen.

Ook merk ik uit een bericht van Bull dat wij een spion hebben (wat hij blijkbaar graag wilde laten weten aan de wereld) so what, ik zal er niet van wakker liggen, wij rammen toch wel door.
 

DeletedUser

Guest
Dat fearus is gevallen vind ik erg spijtig, ook hoe er met de leden word omgegaan, mensen wegpesten, en dan nog zeuren om de vv om te kunnen internen!

Plus wat doe je met een account van bijna 9 mio? Laat je iemand anders erop spelen om actief verder te groeien of hou je het spel op "pauze" omdat men zo graag die dorpen wilt internen? Na veel gezeur werd het account weer afgenomen om het laatste..
Hoe bedoel je, geen dorpengeilers?

Qua massa stammen, 50+ vind ik zelf al erg veel.
Maar uiteindelijk gaat het erom hoe je kan samenwerken met elkaar en hoe de sfeer is, bij stammen met 50+ leden word het al snel onoverzichtelijk.

Stammenfusies ben ik zelf geen fan van, die van ons met e79 kwam voort uit een samenwerkingsverband, die alleen maar voordelen heeft gehad.

De BG tussen =OAD= en [TWR] is altijd goed gegaan, tot -oad- steeds meer leden ging werven die rondom [TWR] lagen, waardoor leden van ons steeds minder edelvoer hadden, tja dan krijg je al gauw frustraties, en dat is alleen maar verder uit de hand gelopen.

Ook merk ik uit een bericht van Bull dat wij een spion hebben (wat hij blijkbaar graag wilde laten weten aan de wereld) so what, ik zal er niet van wakker liggen, wij rammen toch wel door.


Amen!
 

DeletedUser

Guest
Verklaar u nader zou ik zeggen.
Maar wij zijn in ieder geval niet bang van een oorlog, zie maar next en oad.
Wij hoeven geen hulp van buiten af.
Dus wie is er hier dan een slijmbal!


ik neem aan dat die slijmbal niet voor mij was?
 

DeletedUser17372

Guest
Minder soap mensen, meer goed spel!

Grappig te zien hoe mensen, dus werelden, niet veranderen soms in hun gedrag.

Ooit liet ik deze wereld achter aan de zwakken, in de hoop dat er dingen zouden veranderen. Helaas in mijn constatering na 7 maanden "verlof", dat dit niet het geval is.

Ins is sterk, maar geen heer en meester. Respect aan Crea dat die het zo lang volhoud alle soaps, al begin ik te vermoeden dat het stiekem een dagelijkse GTST fan is, u gotta love it als je je er zoveel mee bezig houd ^^

Maar hoe zuiver je reden ook mag zijn, dit spel na 2 jaar nog elke dag te spelen, respect aan het onlangs overleden FearUS, Jarl had iets moois neergezet!
 

DeletedUser

Guest
ik neem het je niet kwalijk hoor maar ik heb geen bg's
je moet toch echt gebaseerde info geven wil je geloofwaardig overkomen hier
jammer dat je gewoon maar wat uit je mouw schudt

succes verder

van mij hoor je nog wel
 

DeletedUser

Guest
ik neem het je niet kwalijk hoor maar ik heb geen bg's
je moet toch echt gebaseerde info geven wil je geloofwaardig overkomen hier
jammer dat je gewoon maar wat uit je mouw schudt

succes verder

van mij hoor je nog wel

Oh, lol, dacht dat je bij OAD zat. Nja, dan weet ik het niet en moet je het bij Jasper vragen :D
 

DeletedUser

Guest
jij moet zeer zeker weten dat ik niet bij OAD zit...
dus klets niet uit je nek
 

DeletedUser

Guest
ga ff lekker verder over pm. dat gespam van jullie hoef ik en meerdere niet aan te horen:D
 

DeletedUser

Guest
Onderwerp:

Re: FearUs volledig overleden

Daar gaat dit topic over mensen.
Dus voor diegene die willen modder gooien, heb respect voor het gebeuren rond Fearus.

En maak nieuw topic aan!
 

DeletedUser20611

Guest
60+ is toch duidelijk een massastam. Als je dat dan probeert te verbergen met een opleidingsstam/moraalbrekersstam dan ben je toch nog steeds een massastam. Maar sommige mensen zien dat dan niet en het ziet er ook leuker uit voor het stamgemiddelde...
Je kan zeggen wat je wilt , ik ga ook maar één keer antwoorden maar:
Als je gelijk welke speler recht tegenover een speler zoals jou zou zetten zou zelfs de speler met de laagste punten winnen.

Wij zijn allemaal bedreven in het spel , tegenover sommige andere stammen dan ( Ik bedoel niet InS) weet ik wel wat ik zou willen. Heb ik liever mijn zogezegde massa-stam dan jouw soort stam.

.(Symnolisch punt).


Ga jij maar ergens anders uithuilen.
Jij bent niet weggepest jij bent zo onnozel om overtelopen naar FearUS.
FearUS valt , oei P player heeft geen vriendjes.

Begin je TW-lif op je Real life te lijken ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan