FearUs volledig overleden

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
:d:d:d:d

ptje vandaag om 23:22 uur
beste medeleden,

crunx en ik zijn tot het volgende gekomen…

het doek is gevallen, [ally]fearus[/ally] is in een diep gat gevallen en het wordt tijd voor verandering. Het vertrek van [player]menne0[/player] was de genadeslag en na veel heen en weer gemopper zijn we tot de conclusie gekomen dat de stam niet meer te redden valt. We staan door zowel [ally]ins[/ally] als [ally]+tdc+[/ally] onder aanval. Het is niet anders, het ooit gevreesde fearus zal niet langer kunnen bestaan. Laten we niet vergeten wat voor een geweldige tijd we hebben gehad samen onder de naam fearus, maar goed wat nu te doen? Naar 1 van onze vijanden? Een nieuwe stam? Of blijven en rekruteren. Dat laatste klonk heel mooi maar dan ga je kijken, wie en waarvandaan? Schoot dus niet op en bleven dus in hetzelfde zinkende schip. Een nieuwe stam klonk ook aantrekkelijk, echter blijf je met het probleem van de vele fronten en de onderbezetting zitten. Dan blijft er nog 1 optie over en ja dat is naar één van onze vijanden. Bij beide stammen zijn we gaan polsen.. [ally]ins[/ally] was in eerste instantie wel nieuwsgierig naar het idee maar al snel kwamen ze terug daarop en werd het idee van tafel gegooid. Echter bleek [ally]+tdc+[/ally] wel heel enthousiast.. Zij hebben ons ook benaderd of we interesse hadden en zo is het contact verder gaan groeien. Uiteindelijk zijn we het volgende overeen gekomen.

De leden die sowieso welkom zijn:

[player]scianthe[/player]
[player]direstraits[/player]
[player]dana[/player]
[player]wboot[/player]
[player]tmking[/player]
[player]crunx[/player]
[player]ptje[/player]
[player]quux[/player]
[player]abe1[/player]
[player]de rare ridder[/player]
[player]romansa[/player]
[player]jjjoonnaatt[/player]
[player]king 0[/player]
[player]erwin2209[/player]
[player]zomerkoning0[/player]

al deze mensen staat een plekje in [ally]+tdc+[/ally] te wachten. Echter is het aan ieder zelf te beslissen of ze ook willen gaan. Doch wil ik ieder met klem adviseren het aanbod aan te nemen en bij elkaar te blijven. De stam fearus gaat misschien heen, maar de die hards zijn er nog steeds. En geloof ons maar dat we met ons team ook onder het hongerig tdc kunnen vechten en plezier kunnen beleven.

Dan hebben we nog twijfelgevallen namelijk:

[player]x-jrc-x[/player]
[player]zarathustra[/player]
[player]jondelar[/player]
[player]meatballsate[/player]
[player]jaapien[/player]

de reden dat zij twijfel zijn is gezien ligging, verleden en activiteit.
Ik zal niet in detail treden wat er precies mis is aangezien we ieder als waardevol zien. Door de twijfel wordt ieder die ook interesse heeft geadviseerd om te solliciteren als extra rugsteuntje voor [ally]+tdc+[/ally] dat de twijfel weg is. Oftewel er is ook een plekje voor jullie over!

Verder hebben we natuurlijk nog de volgende spelers: [player]de jarl van noorwegen[/player] en [player]guusvin[/player]. De jarl heeft mij laten weten dat hij op delete zal gaan drukken en guusvin zal in zijn voetsporen treden. Guus als je nog wel door wil ben je uiteraard welkom!
De jarl, ik wil je enorm bedanken voor deze geweldige tijd in fearus en wat je voor fearus hebt betekend. We zullen je niet vergeten en dan spreek ik denk ik namens iedereen. We kunnen er nog wel een heel groot verhaal over je schrijven en over je schrijven, maar vind dat hier in deze brief niet echt gepast. Het ga je goed….

Dan zijn er nog de interns die gaan natuurlijk mee in de moraalbrekersstam daar. Verder zijn er afspraken gemaakt dat wie vast komt te liggen van beide kanten een nieuw front zullen krijgen. Ieder zullen we individueel zoveel mogelijk proberen te helpen met verhuizen zo ook met deff. Doordat er nu een groot front wegvalt is er mega veel deff over die we voor de meer risico accounts willen gebruiken ook de huidige [ally]+tdc+[/ally] leden zullen hun deff doneren.

Inmiddels is er dus ook per direct een aanvalsstop tussen beide stammen gezet. En kan deff dus al geherhuisvest worden voordat [ally]ins[/ally] hier misbruik van wil maken. Stop dus ook met het aanvallen van tdc, als het goed is zijn hun ook al gestopt.
Ook op het algemene forum van tribalwars.nl is er een zwijgplicht gezet tot we over zijn.

Goed even kort de voor en nadelen op een rijtje:

de nadelen

- afscheid van fearus
- afscheid van bepaalde spelers
- moreel gevoel (toch een overstap naar de vijand)

de voordelen

- een actief front minder.
- snellere bezetting door defence en vv afgave.
- weer een gezellig intern sfeertje.
- de kans om nog bij elkaar te blijven.
- mensen die aan [ally]ins[/ally] grotendeels liggen wat meer zekerheid te bieden.
- optie tot verhuizing van front.
- minder stress als het even niet uit komt (heeeel belangrijk)

ik hoop zeer zeker dat na ons twee ook de rest mee zou gaan zodat we sterk samen blijven en [ally]ins[/ally] verder kunnen bestrijden. Onze kleine wraak voor [player]menne0[/player]! Zet dus uw verdriet en ego/verleden met hen opzij. Een andere keus is er eigenlijk niet , dus laten we het beste er maar van maken [ally]+tdc+[/ally] zal echter ook moeten schikken aan ons, want de oorlog is niet verloren hierdoor echter is het samenbundeling van krachten.

Graag horen we van u allen individueel of deze kans aangegrepen wordt.. Dan geven wij groenlicht aan [ally]+tdc+[/ally] om de invite te sturen. [player]crunx[/player en ik zullen sowieso gaan. Hopelijk zien we jullie allemaal daar terug!!

En vergeet dit niet:
Concordia civium murus urbium
fearus!

Met vriendelijke groet,
[player]ptje[/player]
[player]crunx[/player]
 

DeletedUser26940

Guest
zonde weer een top stam weg

ook al zit ik niet meer in tdc zal ik me hier aan houden en ook niet meer aanvallen voor alle goede vrede te bewaren

het was me een kort en waar genoegen om tegen jullie te mogen battelen

het ga jullie goed mensen
 

DeletedUser

Guest
Ik had bijzonder veel respect voor Fear Us. Fantastische stam.
 

DeletedUser

Guest
Val van Fearus zei:
Ook op het algemene forum van tribalwars.nl is er een zwijgplicht gezet tot we over zijn.

Staat nog in de brief dat je het niet moet doen en dan is er weer eens iemand die het toch weer doet...
Als je lef hebt toon je je spelers naam.
 

DeletedUser16396

Guest
Een zeer spijtige zaak :(

FearUs was één van de stammen die respect afdwong.
 

DeletedUser

Guest
Als er een zwijgplicht is ingesteld hou je bek dan ook op forum, beetje lafjes om zoiets @ AF te plaatsen.
 

DeletedUser

Guest
Als er een zwijgplicht is ingesteld hou je bek dan ook op forum, beetje lafjes om zoiets @ AF te plaatsen.

Precies wat ik dacht, beetje laf om dit op deze manier te posten.
maar goed, slecht nieuws dit, de fusie's blijven maar komen op deze wereld en straks zijn er nog maar een aantal massa stammen over.
Hier weer een topstam minder die straks opgenomen wordt door 2 andere grote stammen, zonde.
 

DeletedUser

Guest
ik d8 al, waar komen ineens al die aanvragen vandaan, maar dat kwam van fearus...
raar..
 

DeletedUser

Guest
Zo jammer om dit te zien. FearUs was een zeer gerespecteerde stam in mijn ogen, een leuke tegenstander. Jammer dat het zo moet gaan :(
 

DeletedUser

Guest
FearUS is en blijft een respectvolle stam...

Wat ik wel heel jammer vind, is dat er altijd in zo'n stam 1 speler is dat heel het vertrouwen van de stam naar de kl*** brengt...

Gr
Romansa
 

DeletedUser20611

Guest
Ik wil toch ook even uitten dat ik enorm veel respect heb voor de meeste FearUS leden , voor de enen al wat meer dan voor de andere!

FearUS was al van in het begin mijn vijand en heb ook alles va hun mogen meemaken aan de andere kant van het slagveld.

FearUS verdiend zeker een pluim dat ze het zolang hebben volgehouden ondanks:
- Meerdere Grenzen
- Nergens veilige plek om preventieve OS te verzamelen
- Geweldige oorlogvoering voor de val
- ...

Daarom veel respect uit naar de FearUS leden!
 

DeletedUser

Guest
Deze stam was er al vanaf het begin en is dus een oudgediende. Er gaat dus een stukje historie van W7 verloren, bijzonder spijtig. Jammer vind ik ook dat Jarl heeft besloten te stoppen. Ik begrijp zijn keuze volledig maar dat neemt niet weg dat op deze manier te stoppen uiterst tragisch voor hem is. Iedereen die hem een beetje kent weet dat het een trotse speler is en dat hij niet anders kon.

Ik vind de bundeling van krachten tussen beide stammen strategisch gezien wel slim. Ik heb ook respect voor de spelers die een felle strijd met elkaar gevoerd hebben en zich nu open stellen om te gaan samenwerken. Dit is een zeer volwassen opstelling die je maar heel weinig tegenkomt. De meeste spelers hebben niet zo'n professionele instelling en laten zich leiden door negatieve gevoelens uit het verleden.

Trouwens een zeer nette brief. Petje af.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15806

Guest
:eek: +TDC+ krijgt dan waarschijnlijk 60 leden :eek:

Ag het is jammer van FearUs, maar waarschijnlijk beter zo.
 

DeletedUser

Guest
In mijn optiek een zwakte-bod.

Ook hier geldt: If you can't beat your enemy, join them.



Men had ook kunnen kiezen om de strijd te laten bestaan en aansluiting te zoeken bij een andere stam.
Nu wordt de helft van alle fronten afgesloten, geen vijand meer......
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik zou voor Ins kiezen ipv TDC xD
nouja we zullen de aanvragen wel bekijken ;)
Ik wil wel niet dat jarl stopt :( effe pm sturen bah
Respect voor FearUs tot ze onze BG hebben opgegeven, DATwas de val ... ;)
 

DeletedUser27684

Guest
Ik wil toch ook even uitten dat ik enorm veel respect heb voor de meeste FearUS leden , voor de enen al wat meer dan voor de andere!

FearUS was al van in het begin mijn vijand en heb ook alles va hun mogen meemaken aan de andere kant van het slagveld.

FearUS verdiend zeker een pluim dat ze het zolang hebben volgehouden ondanks:
- Meerdere Grenzen
- Nergens veilige plek om preventieve OS te verzamelen
- Geweldige oorlogvoering voor de val
- ...

Daarom veel respect uit naar de FearUS leden!



Lol, het was meer een overmacht dan een vijand voor jou, Joel. Maar je hebt leuk standgehouden :).
 

DeletedUser20611

Guest
Lol, het was meer een overmacht dan een vijand voor jou, Joel. Maar je hebt leuk standgehouden :).
Leuk dat je ons nog eens opzoekt, werd inderdaad overweldigd.
Maar daardoor word je hard , alle tegenslagen maken je harder.

Jij was allesinds één van de grootste tegenslagen , voel je vereerd ^^
 

DeletedUser27684

Guest
Ik heb streken uitgehaald waar ik niet trots op kan zijn Joel. Dus zo vereerd voel ik mij niet.

Alleen je was altijd wel een leuk tegenstandertje. Je probeerde wat dorpen te pakken, eens in de zoveel tijd. Alleen had je nooit succes :p.
 

DeletedUser

Guest
Bijzonder laf en laag idd om dit bericht hier te plaatsen...

Het is een persoonlijk bericht en gericht voor de (ex)leden van FearUS en niet om te delen met rest van de wereld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan