FearUs volledig overleden

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Bijzonder laf en laag idd om dit bericht hier te plaatsen...

Het is een persoonlijk bericht en gericht voor de (ex)leden van FearUS en niet om te delen met rest van de wereld.

wie zegt dat hij het hier over heeft?.. omg. slaap uit op zondag :p
 

DeletedUser

Guest
hoe laag kan je gaan en niet eens zijn echte naam gebruiken... voel je je schuldig misschien :rolleyes:
 

DeletedUser17303

Guest
Heel spijtig dat dit hier is geraakt, die brief was persoonlijk...
 

DeletedUser

Guest
Had veel respect voor FearUs als stam. Maar zoals vaker bewezen, een zinkend schip gaat alsnog ten onder.
 

DeletedUser

Guest
Het is en blijft jammer....maar...de stam is dan niet meer, de spelers zijn er nog en ik hoop vooral dat ze zullen doorspelen...allemaal, dus ook de Jarl en Guusvin.
 

DeletedUser

Guest
ik hoop vooral dat ze zullen doorspelen...allemaal, dus ook de Jarl en Guusvin.

+TDC+
05.07.
18:29 guusvin is in de stam toegetreden.

Helaas zal De Jarl van Noorwegen wel zijn account wissen.
Daar valt niets meer tegen in te brengen. :(
 

DeletedUser

Guest
Fijn dat je blijft :)

Jammer dat de Jarl dat besloten heeft, heel jammer.
 

DeletedUser

Guest
Fijn dat je blijft :)

Jammer dat de Jarl dat besloten heeft, heel jammer.

Zijn besluit begrijp ik maar al te goed... Hoop dat meerdere mensen zijn besluit ook begrijpen zeker als je het plaatst in deze context.
 

DeletedUser

Guest
Beetje jammer dat deze pm hier beland, zo hoort het niet te zijn...
Maar het moet gezegd, het is een zeer nette pm. Het getuigd van maturiteit, en ik vind het prachtig te zien dat jullie zelfs een afscheid met groot respect behandelen. Niettemin zal deze val de gehele toekomst van W7 beïnvloeden.

Ik vind het bijzonder jammer, en nog veel erger dat jarl stopt. Een speler die zoveel respect geniet verdient echter een totaal ander afscheid.

Iig, jarl, veel succes in RL en in alles wat je doet,
grtz Vanessa
 

DeletedUser

Guest
Waarschijnlijk zal hij het AF niet lezen, maar hopelijk maakt hij voor dit een uitzondering.
Maar dit wilt overigens niet zeggen dat hij is gestopt met tw, enkel met w7.

Over FearUS wil ik nog kwijt dat ik er echt een hele fijne tijd heb gehad.
Ik heb het even nagekeken en zie dat ik er 14 prachtige maanden heb gehad.
Het is als de dag van gisteren dat ik er met mijn 21k punten was toegetreden.
Zeer spijtig dat de stam verleden tijd is, maar het is niet anders.
 

DeletedUser

Guest
Zucht, een van de weinige stammen die er nog waren toen ik voor het eerst begon te spelen :(
 

DeletedUser26940

Guest
volgens mij is k32 nu de langs leven stam vanaf het begin ,corrigeer me als ik het fout heb
 

DeletedUser25273

Guest
volgens mij is k32 nu de langs leven stam vanaf het begin ,corrigeer me als ik het fout heb

Correctie, InS is sowieso 2 dagen ouder. 22 maart 2008 en K32 24 maart 2008.

Denk dat Ins ook aardig in de buurt kan komen, Only is ook al een langlevende stam.

Only als stam bestaat sinds 10 juni 2008, ruim een jaar dus.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser18986

Guest
Correctie, InS is sowieso 2 dagen ouder. 22 maart 2008 en K32 24 maart 2008.

ik wil bij zo'n leeftijd eigenlijk niet meer zeggen dat de een ouder is dan de ander, denk dat beide stammen goed genoeg zijn opgebouwd om daarin elkaars gelijke te zijn (op andere vlakken geen ik specifiek geen mening)
 

DeletedUser14103

Guest
Heel spijtig dat dit hier is geraakt, die brief was persoonlijk...

Das inderdaad heel spijtig. Zielig om dit hier te gaan posten.
Ik wens TDC en FearUs al het beste samen.

Ik moet weer niet heel erg diep nadenken hoe dit bericht hier komt eigenlijk. Je hebt zo van die spelers en je hebt zo van die stammen... jammerlijkgenoeg.
 

DeletedUser25273

Guest
ik wil bij zo'n leeftijd eigenlijk niet meer zeggen dat de een ouder is dan de ander, denk dat beide stammen goed genoeg zijn opgebouwd om daarin elkaars gelijke te zijn (op andere vlakken geen ik specifiek geen mening)

Uhm, ik kijk puur naar oprichtingsdatum, heeft niks met een waardeoordeel over welke stam dan ook te maken.
 

DeletedUser

Guest
Das inderdaad heel spijtig. Zielig om dit hier te gaan posten.
Ik wens TDC en FearUs al het beste samen.

Ik moet weer niet heel erg diep nadenken hoe dit bericht hier komt eigenlijk. Je hebt zo van die spelers en je hebt zo van die stammen... jammerlijkgenoeg.

hij is niet voor niets anoniem...

zielig...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan