FearUs volledig overleden

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
@ iddo, Mwah. De enige stam op w7 waarin 'massa' en 'noob' in 1 zin passen is *lf*!! En zelfs dat heb ik van horen zeggen :)

@mad, thx dat je me gelijk wil geven ^^ Het boeit me voor de rest echt niet hoeveel leden jullie of een ander hebben. Hoe meer leden hoe beter, mits je alle gezichten dezelfde kant op kan krijgen. Maar laat dat nou vaak juist het probleem zijn...
 

DeletedUser17303

Guest
punt is gewoon duidelijk en precies zoals ik al eerder heb voorspeld (hoe jammer het ook is) +TDC+ blijft gewoon veel dorpen aan InS verliezen, of willen jullie nu ineens zeggen dat deze speler niet actief is, zoals ik hier gewoon te vaak lees

menne0 zit niet in +TDC+.
 

DeletedUser18986

Guest
verschil bestaat enkel voor de statistieken, net als only en InS dat keer op keer doen
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij zijn we nog wat massastammen vergeten:

10 =OAD= 87.090.616 87.090.616 36 2.419.184 8854 9.836
17 -OAD- 52.405.505 52.405.505 29 1.807.086 5311 9.867
Totaal 65

9 NEXT 100.729.299 100.729.299 38 2.650.771 10303 9.777
26 NEXT² 17.984.093 17.984.093 34 528.944 1805 9.963
Totaal 72

En dan nog die bg-clusters:
10 =OAD= 87.090.616 87.090.616 36 2.419.184 8854 9.836
17 -OAD- 52.405.505 52.405.505 29 1.807.086 5311 9.867
9 NEXT 100.729.299 100.729.299 38 2.650.771 10303 9.777
26 NEXT² 17.984.093 17.984.093 34 528.944 1805 9.963
31 DesF 13.558.957 13.558.957 37 366.458 1385 9.790
Totaal 174

___________________________________________________________
(Dus eigenlijk je hebt 174 leden die met zijn allen tegen [TWR] zijn, en toch verliezen, das pas een voorbeeld van noob-massastam/massabg.)
 

DeletedUser

Guest
Massastammen, er valt niets zinnigs over te zeggen. Laat het gaan, en spam niet de boel vol erover.
 

DeletedUser

Guest
En ik heb ook slechte beslissingen gemaakt,
kijk : Tha cure, en woopertje..

na 2dagen meteen weer gekicked..
Tja, ook ik maak fouten, maar nu speel ik gewoon smerig :)

Jammer dat je het hier toegeeft want ik had je voor zij Ins joinde je bericht dat er iets was.

Verder bemoei ik mij nergens mee want TW word niet eerlijk gespeeld en vooral op W7.

mvg,
Bull
 

DeletedUser

Guest
Jammer dat je het hier toegeeft want ik had je voor zij Ins joinde je bericht dat er iets was.

Verder bemoei ik mij nergens mee want TW word niet eerlijk gespeeld en vooral op W7.

mvg,
Bull

ik ging af op de aanvragen van mijn stamleden.
en tja, daar kan soms een slechte beslissing inzitten.
 

DeletedUser

Guest
Julius Tim Caesar voordat je iets post over ons vertel dan het hele verhaal hoe en wat en niet alleen in je eigen voordeel.

Wij hebben altijd TWR altijd gerespecteerd jullie hoorde ook in dat rijtje thuis met BG's.
Nu wij vijanden zijn zijn wij in een keer massa stam, ons zal dit niks interesseren of wij nou massa stam zijn of niet.
Inderdaad geef ik je gelijk jullie hebben voorsprong op ons kwa overnames dit zijn ook 3 spelers die pas bij ons zaten en in jullie cluster liggen dus raar opkijken doen wij niet hiervan.

Wat is dan het verschil tussen ons =OAD= & -OAD- en Ins en I-Baby?
Ja Ins is heer en meester dat weten wij allen over ons durf je het wel te zeggen dat wij massa stam zijn maar Ins durf je niet te zeggen want dan schijt je alle kleuren in je broek.

Zo dit is mijn zegje en de rest boeit het mij weinig want mijn bericht is puur tegen Julius Tim Caesar gericht en niet op de overige hier.

mvg,
Bull
 

DeletedUser

Guest
speciaal voor Julius Tim Caesar


Julius Tim Caesar op 06.07. om 11:49 uur
Dit zijn de statistieken tegen al onze vijanden na 1 maand (vergeet niet dat de meeste dorpen die wij veloren zijn aan OAd van Tha Cure waren toen hij nog bij ons zat)


Gouden kalf op 06.07. om 13:53 uur Citeren
ja we moeten er voor zorgen dat we de pas voor Ins afsnijden zodat alle 9 onderliggende contineten voor TWR zijn. zelf lig ik er niet wakker van moecht er een oorlog tegen ins komen we hebben toch eerst te maken met de oude schil SnB die zijn makkelijk te doen. alleen hoop ik dat we next en OAD eerst weg kunnen krijgen, zodat we niet in onze rug worden aangevallen

.... vandaag om 00:10 uur
klopt, Ins helpt ons wanneer we in nood komen tegen jullie


Jammer dat dit niks met dit topic te maken had maar wie de bal kaatst krijgt hem terug.

Jammer en helaas dat FearUs gestopt is ermee maar wens iedereen die nog verder gaat een prettige en gezellige tijd toe hier op W7 welke stam ze ook mogen joinen.

mvg,
Bull
 

DeletedUser

Guest
Joepie, daar komt weer een mannetje die de boel vol schrijft om aan te tonen dat zijn stam zó goed is.

=OAD= spelertje. Moddergooien hoort bij het af, als je er niet tegen kan, ga er dan niet op.
 

DeletedUser

Guest
Julius Tim Caesar voordat je iets post over ons vertel dan het hele verhaal hoe en wat en niet alleen in je eigen voordeel.

Wij hebben altijd TWR altijd gerespecteerd jullie hoorde ook in dat rijtje thuis met BG's.
Nu wij vijanden zijn zijn wij in een keer massa stam, ons zal dit niks interesseren of wij nou massa stam zijn of niet.
Inderdaad geef ik je gelijk jullie hebben voorsprong op ons kwa overnames dit zijn ook 3 spelers die pas bij ons zaten en in jullie cluster liggen dus raar opkijken doen wij niet hiervan.

Wat is dan het verschil tussen ons =OAD= & -OAD- en Ins en I-Baby?
Ja Ins is heer en meester dat weten wij allen over ons durf je het wel te zeggen dat wij massa stam zijn maar Ins durf je niet te zeggen want dan schijt je alle kleuren in je broek.

Zo dit is mijn zegje en de rest boeit het mij weinig want mijn bericht is puur tegen Julius Tim Caesar gericht en niet op de overige hier.

mvg,
Bull

ik wil niks zeggen... maar als je een paar bladzijdes terug leest, zie je dat er wel degelijk over Ins en I-baby gepraat word als massastammen...
 

DeletedUser

Guest
Julius Tim Caesar voordat je iets post over ons vertel dan het hele verhaal hoe en wat en niet alleen in je eigen voordeel.

Wij hebben altijd TWR altijd gerespecteerd jullie hoorde ook in dat rijtje thuis met BG's.
Nu wij vijanden zijn zijn wij in een keer massa stam, ons zal dit niks interesseren of wij nou massa stam zijn of niet.
Inderdaad geef ik je gelijk jullie hebben voorsprong op ons kwa overnames dit zijn ook 3 spelers die pas bij ons zaten en in jullie cluster liggen dus raar opkijken doen wij niet hiervan.

Wat is dan het verschil tussen ons =OAD= & -OAD- en Ins en I-Baby?
Ja Ins is heer en meester dat weten wij allen over ons durf je het wel te zeggen dat wij massa stam zijn maar Ins durf je niet te zeggen want dan schijt je alle kleuren in je broek.

Zo dit is mijn zegje en de rest boeit het mij weinig want mijn bericht is puur tegen Julius Tim Caesar gericht en niet op de overige hier.

mvg,
Bull

1) Wij hoorden niet thuis in jullie rijtje met bg's. Wij hadden een half jar geleden idd nog een bg met Next, maar dat is lang geleden, dat doet er niet meer toe. De bg met jullie was ook alleen maar in stand gehouden omdat wij heel erg veel fusies hadden, ik stand 2 maanden helemaal vast met jullie noob -OAD-. Natuurlijk ga ik (als we bg hebben) niet schreeuwen dat jullie noob en massastam zijn, want ja das niet goed voor de bg.
2) Ik had het over nog méér massastammen, Ins, K32 en +TDC+ waren al genoemd.
 

DeletedUser

Guest
speciaal voor Julius Tim Caesar:


(1)Citaat:
Gouden kalf op 06.07. om 13:53 uur Citeren
ja we moeten er voor zorgen dat we de pas voor Ins afsnijden zodat alle 9 onderliggende contineten voor TWR zijn. zelf lig ik er niet wakker van moecht er een oorlog tegen ins komen we hebben toch eerst te maken met de oude schil SnB die zijn makkelijk te doen. alleen hoop ik dat we next en OAD eerst weg kunnen krijgen, zodat we niet in onze rug worden aangevallen

(2)Citaat:
.... vandaag om 00:10 uur
klopt, Ins helpt ons wanneer we in nood komen tegen jullie

(1) Dit is niet omdat we iets tegen Ins hebben maar omdat ze veel bbdorpen van Tha Cure edelen, natuurlijk willen wij dat voorkomen, dat ik logish, en altijd lievernaar Ins dan naar jullie.

(2) Denk ik ook wel, aangezien wij TSG/Cure niet helpen met een oorlog tegen InS.
 

DeletedUser

Guest
Ja Ins is heer en meester dat weten wij allen over ons durf je het wel te zeggen dat wij massa stam zijn maar Ins durf je niet te zeggen want dan schijt je alle kleuren in je broek.

Weer een slijmer die bang is
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan