Farmen FarmGod

Reactiescore
1.257
Het probleem zit hem er alleen in dat de plunder_nav_list in dit geval maar uit 4 elementen bestaat : 1,2,3,56 en hij dus maar 4 paginas aan farms selecteert. Specifiek komt de bug doordat a.paged-nav-item wordt aangeroepen ipv option.paged-nav-item (zie screen van html code):
@warre flop
 
Reactiescore
277
Okay, ik heb dus dit script geïnstalleerd, maar om de een of andere reden krijg ik niet de optie om nieuwe barbs automatisch toe te laten voegen aan het script. Iemand enig idee waarom die optie bij mij niet getoond wordt?
 
Reactiescore
1.257
Okay, ik heb dus dit script geïnstalleerd, maar om de een of andere reden krijg ik niet de optie om nieuwe barbs automatisch toe te laten voegen aan het script. Iemand enig idee waarom die optie bij mij niet getoond wordt?
Omdat je dit doet op .NET en niet op NL?
 
Reactiescore
8
object.png
Krijg deze error sinds 2 dagen ongeveer.
Enter ingedrukt houden dan farmt hij 2-3 dorpjes en dan krijg ik deze error op minstens 50% van de farms.
Het lijkt mij dat het een probleem is met de snelheid, want als ik manueel enter spam dan werkt farmgod gewoon normaal, maar wel een pak trager en lastiger natuurlijk.
 
Reactiescore
51
1719946509504.png
Ik doe niet aan farmen, dus mn account heeft op dit moment geen bevelen lopen, wie o wie weet waar dit mogelijk aan kan liggen?

1719946590083.png
1719946622004.png

1719946643949.png
 
Reactiescore
51
@anthraxxol Zo ver kwam ik ook nog net, de error komt erna pas, als ik probeer de farms te versturen die worden aangemaakt ;)
 
Reactiescore
51
1719948524437.png
:(
 
Reactiescore
51
Oei exposed
 
Reactiescore
1
Hallo, ik ben een nieuwe speler.
Ik ben het zat om honderden keren per dag op de A te moeten drukken om een farmopdracht te geven.

Dus FarmGod bij mij er op gezet.

MAAR hij doet het niet. FarmGod gaat wel van start hij toont zijn eigen lijst van barb-dorpjes maar hij zend niets weg. Hij geeft steeds de boodschap "Alle farms voor het huidige dorp zijn reeds verstuurd."

Kan iemand mij helpen. Bij voorbaat dank.
BALK

P.S. Ook de farmscript LAE werkt niet bij mij.
 
Reactiescore
0
Hallo, ik ben een nieuwe speler.
Ik ben het zat om honderden keren per dag op de A te moeten drukken om een farmopdracht te geven.

Dus FarmGod bij mij er op gezet.

MAAR hij doet het niet. FarmGod gaat wel van start hij toont zijn eigen lijst van barb-dorpjes maar hij zend niets weg. Hij geeft steeds de boodschap "Alle farms voor het huidige dorp zijn reeds verstuurd."

Kan iemand mij helpen. Bij voorbaat dank.
BALK

P.S. Ook de farmscript LAE werkt niet bij mij.
Volgens mij heeft dit te maken met de regelgeving van NL dat er maar 1 actie per klik kan worden uitgevoerd door een script. Je moet dus na het laden van je farms nog even wisselen van dorp voordat je ze kan versturen. Weet zo niet welke knop dat is maar in de uitleg van het script staat dit.
 
Reactiescore
1
Dank voor jullie antwoord.

Ik heb nog maar 1 dorp. +/- 1500 punten.
Ik zal wachten tot een 2e dorp.

Vriendelijke groet, BALK
 
Reactiescore
38
Werkt dit script enkel met meedere dorpen?
Ik ben er tijd tussenuit geweest maar wil het script graag testen, heb het geïnstalleerd maar als ik plan farms klik gebeurd er niets, schermpje blijft er gewoon opstaan.

1725974809615.pngµ

Instellingen staan juist als in de eerste post aangegeven.

Alvast bedankt,
Groeten,
 
Reactiescore
1.257
Werkt dit script enkel met meedere dorpen?
Ik ben er tijd tussenuit geweest maar wil het script graag testen, heb het geïnstalleerd maar als ik plan farms klik gebeurd er niets, schermpje blijft er gewoon opstaan.

Bekijk bijlage 35954µ

Instellingen staan juist als in de eerste post aangegeven.

Alvast bedankt,
Groeten,
Dit script werkt ook met 1 dorpje.
Plan farms klikken, dan krijg je een lijstje, dan klikken op de eerste "Ga naar dorp x", en dan enter ingedrukt houden. :)
 
Bovenaan