@warre flopHet probleem zit hem er alleen in dat de plunder_nav_list in dit geval maar uit 4 elementen bestaat : 1,2,3,56 en hij dus maar 4 paginas aan farms selecteert. Specifiek komt de bug doordat a.paged-nav-item wordt aangeroepen ipv option.paged-nav-item (zie screen van html code):
Ik denk dat je een hoop tijd had kunnen besparen als je het aantal farms per pagina had verhoogd?
Omdat je dit doet op .NET en niet op NL?Okay, ik heb dus dit script geïnstalleerd, maar om de een of andere reden krijg ik niet de optie om nieuwe barbs automatisch toe te laten voegen aan het script. Iemand enig idee waarom die optie bij mij niet getoond wordt?
Makes sense. Ik kwam er later ook achter dat de regels idd niet helemaal hetzelfde zijn en scripts dus ook anders werken.Omdat je dit doet op .NET en niet op NL?
Volgens mij heeft dit te maken met de regelgeving van NL dat er maar 1 actie per klik kan worden uitgevoerd door een script. Je moet dus na het laden van je farms nog even wisselen van dorp voordat je ze kan versturen. Weet zo niet welke knop dat is maar in de uitleg van het script staat dit.Hallo, ik ben een nieuwe speler.
Ik ben het zat om honderden keren per dag op de A te moeten drukken om een farmopdracht te geven.
Dus FarmGod bij mij er op gezet.
MAAR hij doet het niet. FarmGod gaat wel van start hij toont zijn eigen lijst van barb-dorpjes maar hij zend niets weg. Hij geeft steeds de boodschap "Alle farms voor het huidige dorp zijn reeds verstuurd."
Kan iemand mij helpen. Bij voorbaat dank.
BALK
P.S. Ook de farmscript LAE werkt niet bij mij.
Dit script werkt ook met 1 dorpje.Werkt dit script enkel met meedere dorpen?
Ik ben er tijd tussenuit geweest maar wil het script graag testen, heb het geïnstalleerd maar als ik plan farms klik gebeurd er niets, schermpje blijft er gewoon opstaan.
Bekijk bijlage 35954µ
Instellingen staan juist als in de eerste post aangegeven.
Alvast bedankt,
Groeten,