Farmen FarmGod

Reactiescore
985
Reactiescore
2.383
Reactiescore
1
Ik krijg deze foutmelding door een bolwerk dat in de buurt ligt, kan hier iets aan gedaan worden?
 

Bijlagen

  • farmgod.png
    farmgod.png
    13,6 KB · Weergaven: 56
Reactiescore
0
Is het ook mogelijk om een minimaal aantal velden te selecteren. Dus niet dat ze om de 10 minuten alleen mijn buren gek maken o_O
 
Reactiescore
1.261
Ik krijg deze foutmelding door een bolwerk dat in de buurt ligt, kan hier iets aan gedaan worden?
Ik zou er naar kunnen kijken maar tegen dat de keuring erdoor is zitten we aan w100.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.801
Voor mijn gevoel is sinds de update de laadtijd van de farms wel een stuk langer geworden. Heeft iemand anders deze ervaring ook?
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.801
Reactiescore
30
Ik heb een issue waarbij dorpen die op 13 of meer velden liggen niet meer dan 1 aanval toegewezen krijgen. Het maakt hiervoor niet uit hoeveel troepen ik in mijn dorp heb staan. De volgende screen laat farmgod zien als ik meer dan genoeg LC in mijn dorp heb staan om nog meer aanvallen vanuit dit dorp te versturen. De enige dorpen waar farmgod het 'toestaat' om meerdere aanvallen op hetzelfde dorp te sturen zijn op dorpen op minder dan 13 velden. Dorpen met meer dan 13 velden worden pas aan dit overzicht toegevoegd als de bestaande aanval is aangekomen en er dus geen aanvallen meer op dat dorp lopen (en alleen als ik de FA filter 'voeg berichten toe van dorpen die je op dit moment aanvalt' uit zet):
1710920216414.png
Op dit moment zijn de dorpen onder 13 er dus zo uit:
1710920575868.png

En de dorpen boven de 13 velden zo:
1710920658759.png

Mijn instellingen zijn als volgt:
1710920817948.png
1710920833732.png

Als dat helpt wil ik best even mn scherm delen of kort vv geven aan iemand die over dit script gaat om het te laten zien.
 

Bijlagen

  • 1710920205192.png
    1710920205192.png
    66,3 KB · Weergaven: 4
Laatst bewerkt:
Reactiescore
30
Ik heb volgens mij de bug in de javascript code gevonden die hiervoor zorgt:
1711040898759.png

Als ik de code hier goed begrijp komt het erop neer dat als hij plunder_nav_list vindt, hij de lengte van die lijst gebruikt om uit te lezen hoeveel paginas hij moet doorlopen. Deze paginas hebben het volgende format:
1711041699146.png
Het probleem zit hem er alleen in dat de plunder_nav_list in dit geval maar uit 4 elementen bestaat : 1,2,3,56 en hij dus maar 4 paginas aan farms selecteert. Specifiek komt de bug doordat a.paged-nav-item wordt aangeroepen ipv option.paged-nav-item (zie screen van html code):
1711041894101.png

Het gevolg is dat hij alleen de eerste paar tabs doorspingt en dus niet bij de farms komt die in de tabs daarna liggen. Volgens mij zou deze verandering mijn issue moeten oplossen @Qui Intus Diaboli, maar vind het wel vreemd dat andere mensen hier blijkbaar geen last van hebben.
 
Reactiescore
30
Door hier achter te komen ook meteen de workaround gevonden dat het aantal meldingen per pagina op maximaal zetten het probleem ook oplost:)
 
Reactiescore
1.596
Ik denk dat je een hoop tijd had kunnen besparen als je het aantal farms per pagina had verhoogd?
 
Bovenaan