Farmen FarmGod

Reactiescore
2
Hey,

Kwam denk ik een soort bug tegen of iets wat er niet helemaal goed gaat bij het misschien te snel weer nieuwe farms plannen.
Gebeurt bijvoorbeeld als ik op niet al te grote afstand en niet al te veel minuten van elkaar wil versturen, dus bijvoorbeeld 20-25 velden en dan ergens tussen 5-10 minuten ofzo, weet het niet helemaal zeker zo. Maar als ik voor plunderaar van de dag wil gaan gebruik ik het op deze manier.

Even ter illustratie: ik kwam erachter toen het me opviel dat ik met de eerste ronde farms, laten we zeggen stuk of 30 ofzo, stuurde uit m'n 01. En het is dan maar misschien met 2 lc ofzo en dan alleen A sjabloon en dat gaat allemaal goed, maar als ik dan die ronde heb gehad en misschien na 1/2 minuten weer wil sturen voor dus die plunderaar van de dag en dan verander ik soms wat met velden aantal of minuten ertussen, dan komen dezelfde targets er weer bij.
En toen ik verder ging kijken omdat ik eigenlijk dus gewoon hersenloos aan het zenden was en ik verder ging kijken bij aantal bbs dat de aanvallen steeds maar 2/3 minuten ertussen hadden terwijl ik wel hoger had ingesteld maar dus na 2/3 minuten gewoon opnieuw plande omdat ik met ongeveer 60 dorpen farm en er dan altijd wel weer nieuwe dorpen zijn waarop ie dan bijvoorbeeld de '8 minuten tussen farms' kan plannen.

Wat ik niet 100% zeker weet of ik bij die keren steeds een boost had aan staan van sneller lopen op barbarendorpen, de stam boost of item.

Heel verhaal van gemaakt om de situatie te schetsen, maar dus meer de vraag of het kan zijn dat Farmgod moeite heeft als er zo'n loopboost aan staat, want denk ik eigenlijk dat ik die wel aan had toen het mij dus opviel.

Alvast bedankt,
Groetjes,
Haico
 
Reactiescore
1.261
Hey,

Kwam denk ik een soort bug tegen of iets wat er niet helemaal goed gaat bij het misschien te snel weer nieuwe farms plannen.
Gebeurt bijvoorbeeld als ik op niet al te grote afstand en niet al te veel minuten van elkaar wil versturen, dus bijvoorbeeld 20-25 velden en dan ergens tussen 5-10 minuten ofzo, weet het niet helemaal zeker zo. Maar als ik voor plunderaar van de dag wil gaan gebruik ik het op deze manier.

Even ter illustratie: ik kwam erachter toen het me opviel dat ik met de eerste ronde farms, laten we zeggen stuk of 30 ofzo, stuurde uit m'n 01. En het is dan maar misschien met 2 lc ofzo en dan alleen A sjabloon en dat gaat allemaal goed, maar als ik dan die ronde heb gehad en misschien na 1/2 minuten weer wil sturen voor dus die plunderaar van de dag en dan verander ik soms wat met velden aantal of minuten ertussen, dan komen dezelfde targets er weer bij.
En toen ik verder ging kijken omdat ik eigenlijk dus gewoon hersenloos aan het zenden was en ik verder ging kijken bij aantal bbs dat de aanvallen steeds maar 2/3 minuten ertussen hadden terwijl ik wel hoger had ingesteld maar dus na 2/3 minuten gewoon opnieuw plande omdat ik met ongeveer 60 dorpen farm en er dan altijd wel weer nieuwe dorpen zijn waarop ie dan bijvoorbeeld de '8 minuten tussen farms' kan plannen.

Wat ik niet 100% zeker weet of ik bij die keren steeds een boost had aan staan van sneller lopen op barbarendorpen, de stam boost of item.

Heel verhaal van gemaakt om de situatie te schetsen, maar dus meer de vraag of het kan zijn dat Farmgod moeite heeft als er zo'n loopboost aan staat, want denk ik eigenlijk dat ik die wel aan had toen het mij dus opviel.

Alvast bedankt,
Groetjes,
Haico
Kan zeker dat die daar moeite mee heeft, is nooit echt op getest denk ik.
 
Reactiescore
0
hoi,
vrij nieuw hier, gebruik dit script nu reeds enkele dagen, super handig!
mijn dorp ligt wel vlak naast 2 bb's, en ik merk dat als ik om de 10 minuten een farm run wil sturen deze steeds naar die 2 bb's wil sturen desondanks dat ik mijn tijd heb ingesteld op minimum 20 minuten tussen farms. al mijn instellingen staan zoals het hoort. doe ik iets verkeerd? of is het normaal dat het zo werkt
 
Reactiescore
1.181
Hey,

Kwam denk ik een soort bug tegen of iets wat er niet helemaal goed gaat bij het misschien te snel weer nieuwe farms plannen.
Gebeurt bijvoorbeeld als ik op niet al te grote afstand en niet al te veel minuten van elkaar wil versturen, dus bijvoorbeeld 20-25 velden en dan ergens tussen 5-10 minuten ofzo, weet het niet helemaal zeker zo. Maar als ik voor plunderaar van de dag wil gaan gebruik ik het op deze manier.

Even ter illustratie: ik kwam erachter toen het me opviel dat ik met de eerste ronde farms, laten we zeggen stuk of 30 ofzo, stuurde uit m'n 01. En het is dan maar misschien met 2 lc ofzo en dan alleen A sjabloon en dat gaat allemaal goed, maar als ik dan die ronde heb gehad en misschien na 1/2 minuten weer wil sturen voor dus die plunderaar van de dag en dan verander ik soms wat met velden aantal of minuten ertussen, dan komen dezelfde targets er weer bij.
En toen ik verder ging kijken omdat ik eigenlijk dus gewoon hersenloos aan het zenden was en ik verder ging kijken bij aantal bbs dat de aanvallen steeds maar 2/3 minuten ertussen hadden terwijl ik wel hoger had ingesteld maar dus na 2/3 minuten gewoon opnieuw plande omdat ik met ongeveer 60 dorpen farm en er dan altijd wel weer nieuwe dorpen zijn waarop ie dan bijvoorbeeld de '8 minuten tussen farms' kan plannen.

Wat ik niet 100% zeker weet of ik bij die keren steeds een boost had aan staan van sneller lopen op barbarendorpen, de stam boost of item.

Heel verhaal van gemaakt om de situatie te schetsen, maar dus meer de vraag of het kan zijn dat Farmgod moeite heeft als er zo'n loopboost aan staat, want denk ik eigenlijk dat ik die wel aan had toen het mij dus opviel.

Alvast bedankt,
Groetjes,
Haico

Je moet je voorstellen dat als jij het script laad hij op dat moment berekend wat de gaps zijn.
Als jij echter veel aanvallen moet versturen ben je misschien wel 3 min verder voor je klaar bent met die lijst afwerken waardoor de gap dus 3 min minder groot is tegen dan.
 
Bovenaan