Fame.... beroemd, of toch Fake?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik vat dat op als een serieuze bedreiging, en ga dus alvast mijn griepprik halen. Bovendien heb ik vast wat :verkenner::verkenner::verkenner: op pad gestuurd om te kijken hoe jij, griepvirus, bent komend jaar, zodat ik daarop vast voorbereid ben en niet ziek van je word. Bovendien zal ik goed blijven eten en farmen, zodat ik sterk genoeg ben om je te verslaan. Take that :bijl:

:(
Jij moordenaar! Mij zomaar dood willen hebben...
Hoe durf je!
Ik ga mijn hele familie erbij roepen, samen krijgen we je wel klein ¬¬
 

DeletedUser51944

Guest
Krachtig geschreven.

Kijk ik houdt wel van grapjes, maar ik vind dit dus eigenlijk helemaal niet grappig.
Ik wil niet zeggen dat ik het niet grappig had gevonden toen ik 12 was.
 

DeletedUser

Guest
Oda wil ik niet eens hebben voor de moment :eek:
Punten zeggen ook zoveel dit moment.
Ja, daarvoor moet je echt pro zijn :rolleyes:


Oda zegt wat over hoeveel farmdorpjes je hebt? (Dat je durft aan te vallen)
punten zeggen nu toch wel wat meer, stal, kazerne & boerderij lvl geven veel punten.
Awards was niet serieus, kon je ook wel zien dat mijn hele post niet serieus bedoeld was (k)
 

DeletedUser53985

Guest
Ik vat dat op als een serieuze bedreiging, en ga dus alvast mijn griepprik halen. Bovendien heb ik vast wat :verkenner::verkenner::verkenner: op pad gestuurd om te kijken hoe jij, griepvirus, bent komend jaar, zodat ik daarop vast voorbereid ben en niet ziek van je word. Bovendien zal ik goed blijven eten en farmen, zodat ik sterk genoeg ben om je te verslaan. Take that :bijl:

Bwah, je weet dat die dingen steeds muteren he. :cool: Die dingen zijn immuun voor alles. Pandemie ftw! :D

Oda wil ik niet eens hebben voor de moment :eek:
Punten zeggen ook zoveel dit moment.

Ja, daarvoor moet je echt pro zijn :rolleyes:

Agree, ook al zeggen punten wel wat, zonder troepen geen puntengeilen. ;)

Oda zegt wat over hoeveel farmdorpjes je hebt? (Dat je durft aan te vallen)
punten zeggen nu toch wel wat meer, stal, kazerne & boerderij lvl geven veel punten.
Awards was niet serieus, kon je ook wel zien dat mijn hele post niet serieus bedoeld was (k)

Bwah, dit is nou gewoon pure bs. ODA zegt echt helemaal niks en het is niet positief dat je iemand 'durft' aan te vallen met start-up...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser40402

Guest
Oda zegt wat over hoeveel farmdorpjes je hebt?
punten zeggen nu toch wel wat meer, stal, kazerne & boerderij lvl geven veel punten.
Awards was niet serieus, kon je ook wel zien dat mijn hele post niet serieus bedoeld was (k)

Nee, zo'n hoge ODA zegt momenteel iets over hoe dom je cleart.

Ow, je post was niet serieus :eek:. Ik geloof je natuurlijk direct. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Krachtig geschreven.

Kijk ik houdt wel van grapjes, maar ik vind dit dus eigenlijk helemaal niet grappig.
Ik wil niet zeggen dat ik het niet grappig had gevonden toen ik 12 was.

:(
Wat is dan wél grappig? Zal ik anders een dansje doen?!
 

DeletedUser

Guest
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Nee, zo'n hoge ODA zegt momenteel iets over hoe dom je cleart.

Ow, je post was niet serieus :eek:. Ik geloof je natuurlijk direct. :rolleyes:

Als ik niet had gecleard had ik echt niet al bijna 2 mil gefarmed..

Hopperdeflop Fame aan de top! klinkt heel serieus he, zet ik achter al mijn posts :eek:
 

DeletedUser53985

Guest
Als ik niet had gecleard had ik echt niet al bijna 2 mil gefarmed..

Hopperdeflop Fame aan de top! klinkt heel serieus he, zet ik achter al mijn posts :eek:

Dit is ook bs... micro farmen ftw! Dan zat je daar ook zeker weten aan en dan had je nog meer troepen ook. ;)
 

DeletedUser

Guest
Veel tekst, weinig inhoud. En dit is natuurlijk een grap?..

''Maargoed, dit topic gaat niet over het eren, of ook maar een greintje respect tonen voor deze zoveelhonderdennogwatste pre-made stam die tribalwars heeft gehad. Nee, dit topic gaat niet over het ongegrond moddergooien. Nee, dit topic gaat niet over nutteloze spam, enkel voor een hogere postcount.''
 

DeletedUser

Guest
Veel tekst, weinig inhoud. En dit is natuurlijk een grap?..

''Maargoed, dit topic gaat niet over het eren, of ook maar een greintje respect tonen voor deze zoveelhonderdennogwatste pre-made stam die tribalwars heeft gehad. Nee, dit topic gaat niet over het ongegrond moddergooien. Nee, dit topic gaat niet over nutteloze spam, enkel voor een hogere postcount.''

Dat lees je goed. Het gaat niet over ongegrond moddergooien, maar modder gooien met enige grond (lees; modder) onder mijn voeten ;)
Een echte oorlog in deze fase van het spel is nog zeer ver weg, en om toch nog wat leuks op het forum te zetten wordt het maar zoiets als dit :)
 

DeletedUser53985

Guest
Slim clearen? ;o

Met lc clearen is nooit slim, ik weet niet of je dat gedaan hebt, maar het lijkt er wel op door je hoge oda... En slim clearen vind ik echt onzin... Het is maar net hoe snel jij de return waarde van iets inziet, wat heeft dat met slim te maken? Tot dusver doe je het wel redelijk t.o.v. de rest, maar toch vind ik dat je te veel gecleared hebt. :$
 

DeletedUser

Guest
Met lc clearen is nooit slim, ik weet niet of je dat gedaan hebt, maar het lijkt er wel op door je hoge oda... En slim clearen vind ik echt onzin... Het is maar net hoe snel jij de return waarde van iets inziet, wat heeft dat met slim te maken? Tot dusver doe je het wel redelijk t.o.v. de rest, maar toch vind ik dat je te veel gecleared hebt. :$

Wij hebben veel gecleard, maar dat werpt nu zijn vruchten af. stuk of 10-20 dorpen waar de mijnen op 13+ staan is altijd lekker om een paar keer per dag aan te vallen. :)
 

DeletedUser

Guest
christine1902, aub ga hier niet serieus op in door een AF post ervoor te maken. Meid je maakt jezelf belachelijk. Ga gewoon lekker ontspannen en zoek een leven naast TW. Wacht dacht je van het viva of lebelle forum?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan