FA en RB

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik heb aan de lijve mogen ondervinden dat er nog veel leden van FA nog steeds ondersteunen, zelfs na het verbreken van het bondgenootschap (waarvoor dank :)). Is het dan niet slimmer om niet alletwee de stammen in een 'ruzie' tussen een paar spelers te betrekken (voel je niet aangevallen, ik zeg hier dus niet dat het FA's schuld is ;))

Die paar spelers zijn wel toevallig de leiding van RB en leiding van FA ...
 

DeletedUser

Guest
Ik heb aan de lijve mogen ondervinden dat er nog veel leden van FA nog steeds ondersteunen, zelfs na het verbreken van het bondgenootschap (waarvoor dank :)). Is het dan niet slimmer om niet alletwee de stammen in een 'ruzie' tussen een paar spelers te betrekken (voel je niet aangevallen, ik zeg hier dus niet dat het FA's schuld is ;))

Kijk, de leiding van RB (dat zijn dus 3 spelers) gedragen zich niet cool ten opzichte van FA...dit gaat op een bepaald moment zo erg dat ik het spuugzat ben, ik verbeek in een soort impuls op msn de BG...10 minuten later post ik dat op ons forum en 95% van de FA leden zegt dat ik de juiste keuze heb gedaan...dat RB (die 3) idd te ver zijn gegaan en dat het dus ff goed is...of die BG er nu wel of niet staat maakt speltechnisch niets uit...maar geeft wel aan dat RB een beetje op moet passen en dat ze niet alles kunnen flikken bij FA...ik hoopte dat RB dat in zou zien en dan kan de BG gewoon weer terug...maar zoals je ziet ben ik opeens de arrogante leugenaar en moet ik zelf maar komen bedelen om de BG terug te krijgen...het is zeker niet mijn bedoeling dat andere RB spelers daar de dupe van worden...maar zolang jullie leiding blijft doen alsof FA degene is die fout gaan die leden er toch de dupe van worden...ik heb nog altijd niets gehoord van bormsie of nymf om rond de tafel te gaan zitten...dus schijnbaar intreseerd het ze weinig...

en dan vraag ik me af wat er moet gebeuren voor ze het wel doorhebben...moet ik ook maar oorlog verklaren..zeggen dat niemand van FA meer mag ondersteunen...aanvallen gaan doen op RB? zolang de hoge heren er geen last van hebben zal het ze wss weinig doen...en dus zijn het de kleinere mannen die er last van gaan hebben...degene die ons niets hebben misdaan...

anoli

ps....wie hier het niet mee eens is please respond...
 

DeletedUser657

Guest
Kijk, de leiding van RB (dat zijn dus 3 spelers) gedragen zich niet cool ten opzichte van FA...dit gaat op een bepaald moment zo erg dat ik het spuugzat ben, ik verbeek in een soort impuls op msn de BG...10 minuten later post ik dat op ons forum en 95% van de FA leden zegt dat ik de juiste keuze heb gedaan...dat RB (die 3) idd te ver zijn gegaan en dat het dus ff goed is...of die BG er nu wel of niet staat maakt speltechnisch niets uit...maar geeft wel aan dat RB een beetje op moet passen en dat ze niet alles kunnen flikken bij FA...ik hoopte dat RB dat in zou zien en dan kan de BG gewoon weer terug...maar zoals je ziet ben ik opeens de arrogante leugenaar en moet ik zelf maar komen bedelen om de BG terug te krijgen...het is zeker niet mijn bedoeling dat andere RB spelers daar de dupe van worden...maar zolang jullie leiding blijft doen alsof FA degene is die fout gaan die leden er toch de dupe van worden...ik heb nog altijd niets gehoord van bormsie of nymf om rond de tafel te gaan zitten...dus schijnbaar intreseerd het ze weinig...

en dan vraag ik me af wat er moet gebeuren voor ze het wel doorhebben...moet ik ook maar oorlog verklaren..zeggen dat niemand van FA meer mag ondersteunen...aanvallen gaan doen op RB? zolang de hoge heren er geen last van hebben zal het ze wss weinig doen...en dus zijn het de kleinere mannen die er last van gaan hebben...degene die ons niets hebben misdaan...

anoli

ps....wie hier het niet mee eens is please respond...

kunt u misschien berichten hier citeren waaruit blijkt dat RB leiding zo slecht tegen je is geweest of onrespectful.
 

DeletedUser

Guest
kunt u misschien berichten hier citeren waaruit blijkt dat RB leiding zo slecht tegen je is geweest of onrespectful.

Bijv. Leden uitnodiging in ons gebied terwijl het gewoon was afgesproken dat we dat Niet zouden doen, en het dan toch doen dat valt bijv. onder respectloosheid.

Nog voorbeeldje. Hoeveel Rb Ondersteun hebben wij nu gehad voor -kh- front? Ik geloof alleen cafoe naardat wizz 3x heeft gevraagt. zijn altijd 30 dorpen:) dankje. Maar Ik heb de indruk dat wij(-fa-) veel meer ondersteun leveren aan Rb dan zei terug doen. En als wij dan oorlogje hebben, doet Rb niet mee omdat die paar speler die Tegen -kh- aan liggen. Vrienden zijn. Okee.. En daarom ondersteun je geen BG scheinbaar. Of bijna niet.

Dit vind ik onrespectfullly zoals jij zegt.
 

DeletedUser3750

Guest
Ben van dat bericht van spoonk even stil....... na alles wat ik over jou heb gehoord:p

In ieder geval, als toeschouwer, lijkt Anoli hier wel belangrijke punten te hebben. Wanneer Anoli het BG verbreekt vanwege "arrogant" gedrag van de RB leiding, lijkt het me niet meer dan normaal dat RB naar FA moet komen en niet andersom.

Aan de andere kant, waar twee vechten hebben twee schuld. In dat geval heeft Spoonk een punt en wil ik wel iets zien daarover, naast die paar voorbeelden.
 

DeletedUser916

Guest
Ik vind het jammer dat je dit zegt...want ik had gehoopt dat jij of bormsie nu eindelijk eens het initiatief zouden nemen om de situatie op te lossen...dit lijkt erop alsof je het gaat negeren...hoeveel goed heeft je dat gedaan in het verleden...helemaal niets toch...dat is zelfs deels de reden dat de BG weg is...of neem je het nog steeds niet serieus?

En dat ik arrogant zou zijn...tjah, de enige die dat ooit tegen me gezegd hebben zijn jij en bormsie en volgens mij manuel...dat zegt meer over mijn gedrag naar jullie toe dan mijn gedrag algemeen...vind ik dan heh...als iemand me wil verbeteren...
anoli

Onze grote man praat weer ^^. Wij moeten initiatief nemen. Hebben we dat niet gedaan neen? Nymf is oprichter van -FA-, jij wou dat (geilen naar je plaats? ;)) Jep heb je gekregen. Jij wou VV in RB, heb je gekregen zelf 1 met leidingsrechten (ben je daarna zelf uitgestapt)

Ik contacteer de spelers naast TBR om samen te vechten, een forum hier voor te maken waarbij iedereen kan meeprofiteren van gezamelijke aanvallen.

We zorgen ervoor dat cafeole en hondenman jullie ondersteunen. Dit terwijl ze zelf aangevallen worden a volonté...

Allemaal feiten, of noem je dit leugens?

Nu jij, heb jij iets gedaan behalve macht opeisen en commentaar op ons hebben?

Jep anoli, kijk eerst naar jezelf. Kijk naar de positieve zaken en zorg ervoor dat je zelf verrandert of laat iemand anders -FA- leiden die wel diplomatie gewoon is -_-.
 

DeletedUser

Guest
Bijv. Leden uitnodiging in ons gebied terwijl het gewoon was afgesproken dat we dat Niet zouden doen, en het dan toch doen dat valt bijv. onder respectloosheid.

Nog voorbeeldje. Hoeveel Rb Ondersteun hebben wij nu gehad voor -kh- front? Ik geloof alleen cafoe naardat wizz 3x heeft gevraagt. zijn altijd 30 dorpen:) dankje. Maar Ik heb de indruk dat wij(-fa-) veel meer ondersteun leveren aan Rb dan zei terug doen. En als wij dan oorlogje hebben, doet Rb niet mee omdat die paar speler die Tegen -kh- aan liggen. Vrienden zijn. Okee.. En daarom ondersteun je geen BG scheinbaar. Of bijna niet.

Dit vind ik onrespectfullly zoals jij zegt.

je moest eens weten hoeveel leden ondersteuning van mij hebben...zelfs richting waar tha punisher en casimodo lagen hebben nu nog steeds spelers ondersteuning van mij staan....
daarbij nogmaals, 2 spelers van rb hebben leiding, dat zijn bormsie en ik, er is geen 3e die leiding heeft.
Daarbij hebben we alleen met leden gesproken die aan ons hebben aangegeven intresse hebben te komen.( op gearz na, die ik heb aangesproken daar ik en cafeole die al kennen voordat we tw begonnen te spelen )
 

DeletedUser916

Guest
Bijv. Leden uitnodiging in ons gebied terwijl het gewoon was afgesproken dat we dat Niet zouden doen, en het dan toch doen dat valt bijv. onder respectloosheid.

Nog voorbeeldje. Hoeveel Rb Ondersteun hebben wij nu gehad voor -kh- front? Ik geloof alleen cafoe naardat wizz 3x heeft gevraagt. zijn altijd 30 dorpen:) dankje. Maar Ik heb de indruk dat wij(-fa-) veel meer ondersteun leveren aan Rb dan zei terug doen. En als wij dan oorlogje hebben, doet Rb niet mee omdat die paar speler die Tegen -kh- aan liggen. Vrienden zijn. Okee.. En daarom ondersteun je geen BG scheinbaar. Of bijna niet.

Dit vind ik onrespectfullly zoals jij zegt.


Leden inviten in jullie gebied is in samenspraak met jullie leiders gegaan. + In tegenstelling tot andere Bg zijn jullie de enigste die geen vaste grenzen besproken hebben, nog NOOIT, dit terwijl je van iedereen weet dat ik hier veel belang aan hef.

Ondersteuning, idd enkel cafeole en hondenman. Deze liggen ook het dichts bij jullie. En ligt de situatie anders: Ze zijn idd vrienden van zowel jullie als hen, jullie hebben ook met KH een verleden, Hondenman vooral en cafeole ook. Beetje respect tot je (ex) vrienden mag nog wel en ze niet meteen de rug toekeren.
Voor de rest is er NOOIT een vraag voor ondersteuning geweest (mss ps freak een paar keer naast me die ik ook beschermde) maar als er geen vraag is bij de leiding kan er ook geen antwoord zijn?
 

DeletedUser

Guest
kan er hier niet beter een slotje op? want veel zinnigs is er hier niet echt te lezen, behalve mensen die modder naar elkaar gooien .
en zo zal het er iig neit op verbeteren (en we willen dit toch oplossen veronderstel ik?)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Onze grote man praat weer ^^. Wij moeten initiatief nemen. Hebben we dat niet gedaan neen? Nymf is oprichter van -FA-, jij wou dat (geilen naar je plaats? ;)) Jep heb je gekregen. Jij wou VV in RB, heb je gekregen zelf 1 met leidingsrechten (ben je daarna zelf uitgestapt)

En nogmaals, ik ben nooit met die vv uit RB gestapt...nymf is oprichter van FA jah, betekend dat dat ie er de baas over is...volgens mij is nymf al tijden weg daar...en ik heb mijn plek in FA gekregen, van RB zeker...ik heb er niet hard voor gewerkt nee ik heb het gekregen...en dan ben ik arrogant -.-

Ik contacteer de spelers naast TBR om samen te vechten, een forum hier voor te maken waarbij iedereen kan meeprofiteren van gezamelijke aanvallen.
Je contacteert mensen om tegen TBR te vechten....dus? Is dat niet net zo goed in RB's voordeel, aangezien die hele oorlog jullie idee is...technisch gezien helpen wij jullie in de oorlog...dus als wij meedoen aan gezamlijke aanvallen is dat best wel onze verdienste...

We zorgen ervoor dat cafeole en hondenman jullie ondersteunen. Dit terwijl ze zelf aangevallen worden a volonté...
30 defence dorpen....hoeveel heeft RB en van FA gehad...300...wss nog meer ook...en dat ook pas na 3x vragen...

Allemaal feiten, of noem je dit leugens?

Nu jij, heb jij iets gedaan behalve macht opeisen en commentaar op ons hebben?

Jep anoli, kijk eerst naar jezelf. Kijk naar de positieve zaken en zorg ervoor dat je zelf verrandert of laat iemand anders -FA- leiden die wel diplomatie gewoon is -_-.
Ik zeg dat je de feiten verdraaid bormsie...en dat doe je niet eens goed ook....en sorry hoor, ik zou de diplomatie niet goed doen...dat zegt meneertje hier, die bekend staat om zijn slechte communicatie met bondgenoten...ik heb van geen een enkele bondgenoot gehoord dat ik het niet goed doe...al zijn er wel meer die dat over jouw zeggen...de positieve zaken vallen ver in het niet bij de negatieve zaken...en ik vind nog steeds dat jullie met een oplossing mogen komen...tenzij dat natuurlijk niet meer hoeft voor je...wees een vent en geef gewoon toe dat je fout zat, in plaats van zo te draaien...

@Spoonk...ik denk dat de post van bormsie voor zich spreekt...dit valt wel onder onrespectol toch?
 

DeletedUser12970

Guest
Nu even serieus!
Kunnen jullie Babys dit op msn verderdoen ja!
Enige wat jullie doen is mekaar in de haaren zitten en alles erger maken !
Waneer snappen jullie beiden dat je aleen nergens geraakt?
Ga slaapen word dan wakker uk even drink dan fuitsapje en kom dan terug naar hier hebben jullie allemaal een betere humeur!
En verander de topicnaam vervolgens in Anoli Vs Bormsie of omgekeerd aub ...'''-_-
 

DeletedUser

Guest
En nogmaals, ik ben nooit met die vv uit RB gestapt...nymf is oprichter van FA jah, betekend dat dat ie er de baas over is...volgens mij is nymf al tijden weg daar...en ik heb mijn plek in FA gekregen, van RB zeker...ik heb er niet hard voor gewerkt nee ik heb het gekregen...en dan ben ik arrogant -.-

Idd, nadat corne stopte wees ik jou aan als leider voor fa tesamen met corne en hielp ik jou int begin zoals ik corne ermee hielp.

@Spoonk...ik denk dat de post van bormsie voor zich spreekt...dit valt wel onder onrespectol toch?
onrespectvol of gewoon een deel waarheid die vrij hard valt? met het ene volgt natuurlijk ook misschien wel het tweede.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Leden inviten in jullie gebied is in samenspraak met jullie leiders gegaan.
Pardon...rude-box in overleg...die heb ik gemist zeker...net als gearz...wanneer is daar FA's mening over gevraagd?


Voor de rest is er NOOIT een vraag voor ondersteuning geweest (mss ps freak een paar keer naast me die ik ook beschermde) maar als er geen vraag is bij de leiding kan er ook geen antwoord zijn?

IK heb tot 2-3x toe gevraagd of jullie wat kunnen missen tegen KH...uiteindelijk kregen we idd 30 dorpen...wat nymf tegen TBR heetf ondersteund kan ik niet controleren...maar het zal nooit meer zijn dan FA en RB heeft gegeven...
 

DeletedUser657

Guest
Ben van dat bericht van spoonk even stil....... na alles wat ik over jou heb gehoord:p

In ieder geval, als toeschouwer, lijkt Anoli hier wel belangrijke punten te hebben. Wanneer Anoli het BG verbreekt vanwege "arrogant" gedrag van de RB leiding, lijkt het me niet meer dan normaal dat RB naar FA moet komen en niet andersom.

Aan de andere kant, waar twee vechten hebben twee schuld. In dat geval heeft Spoonk een punt en wil ik wel iets zien daarover, naast die paar voorbeelden.


oehalala wat heb jij over mij gehoord?


Heb nog steeds geen berichten gezien:(
 

DeletedUser

Guest
Idd, nadat corne stopte wees ik jou aan als leider voor fa tesamen met corne en hielp ik jou int begin zoals ik corne ermee helpte.


onrespectvol of gewoon een deel waarheid die vrij hard valt? met het ene volgt natuurlijk ook misschien wel het tweede.

dat zal wel dan...kgeloof niet dat ik heel veel hulp heb gehad...hoevaak hebben we elkaar gesproken op msn of pm?

Maar als jij dit gelooft nymf...ik zal je niet uit je droom helpen...ten slotte heeft RB de hele wereld geschapen en moeten wij jullie allen op onze blote voetjes danken dat we erin mogen spelen...nietwaar?
 

DeletedUser3750

Guest
Spoonk, over het algemeen wordt over je verteld dat je nogal een een heethoofd bent:p Dan verwacht ik toch niet een redelijk nette post, maar ja:p
 

DeletedUser657

Guest
Spoonk, over het algemeen wordt over je verteld dat je nogal een een heethoofd bent:p Dan verwacht ik toch niet een redelijk nette post, maar ja:p

yep ben heethoofd klopt. maar soms ben ik ook heel aardig hoor,

Anoli kunt u aub citeren?
 

DeletedUser

Guest
Onze grote man praat weer ^^. Wij moeten initiatief nemen. Hebben we dat niet gedaan neen? Nymf is oprichter van -FA-, jij wou dat (geilen naar je plaats? ;)) Jep heb je gekregen. Jij wou VV in RB, heb je gekregen zelf 1 met leidingsrechten (ben je daarna zelf uitgestapt)

Ik contacteer de spelers naast TBR om samen te vechten, een forum hier voor te maken waarbij iedereen kan meeprofiteren van gezamelijke aanvallen.

We zorgen ervoor dat cafeole en hondenman jullie ondersteunen. Dit terwijl ze zelf aangevallen worden a volonté...

Allemaal feiten, of noem je dit leugens?

Nu jij, heb jij iets gedaan behalve macht opeisen en commentaar op ons hebben?

Jep anoli, kijk eerst naar jezelf. Kijk naar de positieve zaken en zorg ervoor dat je zelf verrandert of laat iemand anders -FA- leiden die wel diplomatie gewoon is -_-.

15 minuten geleden ofzo nog spoonk...
 

DeletedUser

Guest
miss best zwijgen nu en slotje, voor er onomkeerbare dingen gezegd worden :)
wat volgens mij staat het testosterongehalte nogal hoog nu ^^
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan