FA en RB

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser5552

Guest
Wat een geluk dat wij (FA) lekker samenhangen. Ik kan er maar één ding op zeggen over deze hele onzin....there is only one anoli!!!!
 

DeletedUser

Guest
ik denk dat casimodo als laatste moet reageren hier over respect, die verraad elke stam net zo hard hoe het hem uitkomt, als hij er maar overleefd en er beter van wordt, dus met alle respect voor jou, maar jij hebt vind ik vrij weinig iemand te vertellen over respect of hoe te gedragen.
Daarbij, die hele discussie over pro rb of pro tbr of pro fa, slaat nergens op, ik ben rb'er, en daarbij ook pro fa'er, en anti tbr...
mjah..., anoli, jij bent serieus, dat heb ik je al eens gezegd, net zo arrogant als dat bormsie is, dus daar zit ook echt totaal geen verschil in, voor rb'ers is bormsie minder arrogant, voor fa'ers is anoli minder arrogant...so be it...
maar als je goed kijkt, is vergeleken met mij, niemand meer arrogant, dus waar gaat het over?

en dan de uitspraak van die vendetta kerel, dat fa alle woorden met daden ondersteund....sorry, maar daar is zelfs anoli het niet mee eens:p en anoli zelf weet nu wel wat ik bedoel want dat hebben we reeds besproken;)

In fa zijn er genoeg die voor fa zelf zijn, maar ook voor de samenwerking met rb gaan, die schat bormsie op 80%. Is niet alleen te zien aan de contacten, maar bijvoorbeeld ook nu weer met enkele mensen uit fa/af die stoppen.
Ennuh, weet niet meer wie die opmerking maakte dat ik -af- naar "rb-side" aan het halen was...maar als je niets zinnigs te zeggen hebt, zeg dan ook niets. ik ben standaard vv van leden in af, ik zet me standaard in voor af, ik ondersteun af, en ik geef ze raad wanneer ze dat vragen, en geef ze de gewone keuze, wanneer fa de bg met ons opzegt, dat zij van rb apart de keuze krijgen voor wat ze met rb willen behouden. Oftewel, gewoon bullshit, was gewoon roepen om het roepen.

ga nu maar weer fijn roepen, want gaat hier echt al nergens meer over.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7741

Guest
Kan me eerlijk gezegd geen kl**ten schelen :p
Beide stammen zijn dikke n**bs en kan met alle spelers by me wel vinden dusja:p
Vind wel spijtig in allgemeen zag liever Fa en Rb als vrienden ;)
En superjump kijk naar mijn vorigepost heb het aangepast ...

ff vraagje, maar ik zal het even in privé sturen
 
Reactiescore
57
Haha , meestal zeg ik wat ik denk . Daar kan ik niks aan doen , zo ben ik nou eenmaal like it or not xD
Verraden nymf.. ik denk dat ik één van de loyaalste spelers ben aan een stam , en die me 100% inzet voor de stam die het van mij verdient. Bij een defense tekort ga ik niet onnodig defence ophouden door in _TBR_ te blijven zitten . Maar ga ik gewoon nieuwe vriendjes maken in FA , wat aardig lukt :p Niks stam verraden :S Mislukte poging me zwart te maken nymf.

@Manuel , ach je kan er dan wel schijnheilig een paar van die ** neerzetten , maar het komt net zo over :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Haha , meestal zeg ik wat ik denk . Daar kan ik niks aan doen , zo ben ik nou eenmaal like it or not xD
Verraden nymf.. ik denk dat ik één van de loyaalste spelers ben aan een stam , en die me 100% inzet voor de stam die het van mij verdient. Bij een defense tekort ga ik niet onnodig defence ophouden door in _TBR_ te blijven zitten . Maar ga ik gewoon nieuwe vriendjes maken in FA , wat aardig lukt :p Niks stam verraden :S Mislukte poging me zwart te maken nymf.
is geen poging jou zwart te maken hoor, maar je zegt het zelf al wat ik ook zeg in me post, omdat je kansloos lag om te overleven, ga je maar snel vriendjes maken zodat je daar wel kan overleven....dat is wat ik ook zei;) en daarbij je stam, waarvoor je eigenlijk staat, laat je liggen...
 

DeletedUser

Guest
In fa zijn er genoeg die voor fa zelf zijn, maar ook voor de samenwerking met rb gaan, die schat bormsie op 80%.
Nymf, echt serieus...denken jullie dit echt? na alle shit die jij en bormsie FA flikken...dude wake up!!


En geef ze de gewone keuze, wanneer fa de bg met ons opzegt, dat zij van rb apart de keuze krijgen voor wat ze met rb willen behouden.
Ik zie dit toch als het proberen FA en AF te scheiden...een opleidingsstam zou zijn hoofdstam toch volgen lijkt mij...waarom dan proberen dat ze toch RB BG houden...zou dat niet er loodrecht opstaan?

ga nu maar weer fijn roepen, want gaat hier echt al nergens meer over.
Ik vind het jammer dat je dit zegt...want ik had gehoopt dat jij of bormsie nu eindelijk eens het initiatief zouden nemen om de situatie op te lossen...dit lijkt erop alsof je het gaat negeren...hoeveel goed heeft je dat gedaan in het verleden...helemaal niets toch...dat is zelfs deels de reden dat de BG weg is...of neem je het nog steeds niet serieus?

En dat ik arrogant zou zijn...tjah, de enige die dat ooit tegen me gezegd hebben zijn jij en bormsie en volgens mij manuel...dat zegt meer over mijn gedrag naar jullie toe dan mijn gedrag algemeen...vind ik dan heh...als iemand me wil verbeteren...

anoli
 
Reactiescore
57
ik denk dat casimodo als laatste moet reageren hier over respect, die verraad elke stam net zo hard hoe het hem uitkomt

Zeggen dat ik geen enkel respect heb , vind ik toch redelijk een poging tot zwart maken.. Heb je ooit bij mij in de stam gezeten of whatever hoe je dat zou kunnen weten , neen hou dan je mond dicht >.<
Ik heb nog genoeg lol met TBR'ers op msn , laatst nog een gesprek waar jij zelf bij zat :p Ik ben echt niet met ruzie weg gegaan , zoals jij suggereert met dat ik mn oude stam links laat liggen.
 

DeletedUser

Guest
ik denk dat ik wat gemist het nymf, maar waar hebben wij niet ondersteunt waar RB vroeg? net als die aanval toen op bromsie d8 ik dat FA massaal ondersteunde...
 

DeletedUser

Guest
ik ga hier echt niet op het forum ook maar enig iets proberen op te lossen, je zou mij toch beter moeten kennen. En we flikken fa niets hoor. Ik krijg genoeg berichten van fa leden, die hier van balen, zelfs van spelers die hier ondertussen gereageerd hebben. Maargoed, hier op het forum, gaat geheel verkeerde kant op, dus idd, hier ga ik niets op ondernemen.
 

DeletedUser

Guest
ik denk dat ik wat gemist het nymf, maar waar hebben wij niet ondersteunt waar RB vroeg? net als die aanval toen op bromsie d8 ik dat FA massaal ondersteunde...

hetzelfde andersom dragonlord;) dat weet je maar al te best...er staat nog steeds deff bij verschillende leden van jullie
 

DeletedUser7741

Guest
:D Nou Nou, een Forum oorlog blijf gewoon on-topic (Niet aan Nymf of Anoli bedoelt)

(sorry, is maar een grapje)

Kortom, als de Bg gebroken is is er geen Bg meer.
 

DeletedUser

Guest
ik ga hier echt niet op het forum ook maar enig iets proberen op te lossen, je zou mij toch beter moeten kennen. En we flikken fa niets hoor. Ik krijg genoeg berichten van fa leden, die hier van balen, zelfs van spelers die hier ondertussen gereageerd hebben. Maargoed, hier op het forum, gaat geheel verkeerde kant op, dus idd, hier ga ik niets op ondernemen.

was maar vraagje, want ik d8 dat het anders was;) en ik (denk) dat ik jou wel ken ja, maar RB ken ik niet...

mvg. Mark
 

DeletedUser7741

Guest
Heeft Rb nog een Bg met -300- ? niet van belang,. + Prusia is terug opgericht: Ook terug Bg ?
 

DeletedUser

Guest
ik ga hier echt niet op het forum ook maar enig iets proberen op te lossen, je zou mij toch beter moeten kennen. En we flikken fa niets hoor. Ik krijg genoeg berichten van fa leden, die hier van balen, zelfs van spelers die hier ondertussen gereageerd hebben. Maargoed, hier op het forum, gaat geheel verkeerde kant op, dus idd, hier ga ik niets op ondernemen.

het gaat geheel de verkeerde kant op...je bedoeld dat je er niks tegenin te brengen hebt ofwat?

En laat dat maar eens zien dan...bormsie kwam ook al zeggen dat meerdere mensen op een invite uit RB zitten te wachten...op ons forum zie ik er maar weinig die vinden dat ik RB als BG had moeten laten staan...

anoli
 

DeletedUser

Guest
het gaat geheel de verkeerde kant op...je bedoeld dat je er niks tegenin te brengen hebt ofwat?

En laat dat maar eens zien dan...bormsie kwam ook al zeggen dat meerdere mensen op een invite uit RB zitten te wachten...op ons forum zie ik er maar weinig die vinden dat ik RB als BG had moeten laten staan...

anoli

wat hier gezegd wordt, draait helemaal nergens om, dus nee hier ga ik inderdaad niets tegenin brengen. dat er niets tegen in te brengen is, is wat anders. maar op deze manier gaat dat niet gebeuren. Jij verwacht enig respect, maar geeft dat zelf ook niet af...maargoed, mijn laatste reactie hier voor nu, wil je me wat melden, kom je maar in pm.
 

DeletedUser

Guest
wat hier gezegd wordt, draait helemaal nergens om, dus nee hier ga ik inderdaad niets tegenin brengen. dat er niets tegen in te brengen is, is wat anders. maar op deze manier gaat dat niet gebeuren. Jij verwacht enig respect, maar geeft dat zelf ook niet af...maargoed, mijn laatste reactie hier voor nu, wil je me wat melden, kom je maar in pm.

ik vind dat toch echt overkomen alsof je er niets op te zeggen hebt...maar bon, wie ben ik...als RB enigzinds van plan is dit op te lossen ga ik ervan uit dat jullie contact opnemen, of moet ik na het verbreken van de BG zelf terugkomen om hem te herstellen...grapjas...nja goed...dan doen jullie er niks aan..zal een tijd goed gaan en dan gebeurd er weer iets, en dan is het hek serieus van de dam...maakt mij niet uit...

anoli
 

DeletedUser

Guest
het gaat geheel de verkeerde kant op...je bedoeld dat je er niks tegenin te brengen hebt ofwat?

En laat dat maar eens zien dan...bormsie kwam ook al zeggen dat meerdere mensen op een invite uit RB zitten te wachten...op ons forum zie ik er maar weinig die vinden dat ik RB als BG had moeten laten staan...

anoli

Ik heb aan de lijve mogen ondervinden dat er nog veel leden van FA nog steeds ondersteunen, zelfs na het verbreken van het bondgenootschap (waarvoor dank :)). Is het dan niet slimmer om niet alletwee de stammen in een 'ruzie' tussen een paar spelers te betrekken (voel je niet aangevallen, ik zeg hier dus niet dat het FA's schuld is ;))
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan