FA en RB

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Na een aantal incidenten en discussies de laatste weken is het nu dan toch gebeurd, de Bondgenootschap tussen FA en RB is ten einde gekomen...

Ikzelf (anoli, van FA) heeft vanmorgen een punt gezet achter deze relatie tussen Rebirth en de Fallen Angels, de aanleiding was herhaaldelijk onrespectvol gedrag van de Rb-leiding tegenover FA...

Verde niet boeiend natuurlijk, de BG is weg, er is zeker geen sprake van oorlog of serieuse voorbereidingen daarop...maar wij van FA vinden dat Rb (Bormsie) te ver is gegaan...

mvg, anoli

*voor vragen kun je ook pm' en...ik het weekend heb ik de neiging mijn pm's ongeopend te laten maar maandag krijg je zeker antwoord ;)
 
Reactiescore
57
Groot nieuws voor alle noobs natuurlijk , nu blijkt dat Rb niet zo rotsvast staat als gedacht .
Eerst Order weg , en nu FA lekker jammer voor Rb . Maar ja moeten ze maar niet zo kloten .
 

DeletedUser

Guest
Groot nieuws voor alle noobs natuurlijk , nu blijkt dat Rb niet zo rotsvast staat als gedacht .
Eerst Order weg , en nu FA lekker jammer voor Rb . Maar ja moeten ze maar niet zo kloten .

wat ben je weer heerlijk genuanceerd...:p
 

DeletedUser

Guest
Groot nieuws voor alle noobs natuurlijk , nu blijkt dat Rb niet zo rotsvast staat als gedacht .
Eerst Order weg , en nu FA lekker jammer voor Rb . Maar ja moeten ze maar niet zo kloten .

1) order is nog niet weg
2) we staan nog altijd rotsvast ze:p

Trouwens anoli, ik doe toch ook nog steeds normaal tegen jullie?:( Onze spam dingetjes al vergete ? :p
 

DeletedUser876

Guest
lol gaat weer goed bij RB :D
nog even en order is ook weg
 

DeletedUser

Guest
1) order is nog niet weg
2) we staan nog altijd rotsvast ze:p

Trouwens anoli, ik doe toch ook nog steeds normaal tegen jullie?:( Onze spam dingetjes al vergete ? :p

true...maar bormsie en nymf niet...en om nymfs woorden te citeren...RB heeft maar 2 stamleiders...
 
Reactiescore
57
@appel

Nee wat dan , je maakt me niet wijs dat het 'symobolische' teken van NAP met _TBR_ niet heel wat te weeg heeft gebracht.
Ja lol wat staan jullie rotsvast , nr 4 en 5 hebben jullie al war mee nr2 wil je niet meer helpen , en nu zitten jullie flink te kloten bij FA..wat miscchien ook nog op minder plezierige dingen kan uitlopen.
Wie wordt nu jullie lieve bondgenoot , die CoD ofzo ?
Gelijk weer van , ik doe toch normaal tegen je lieve Anoli.. pff slijmbal xD
De leider van je bondgenoots opleidingstam willen uitnodigen laat echt getuigen van nill noppes nada respect voor je bondgenoot..zeker als gezegd is dat er niet meer gerecruteerd wordt in je bondgenootsgebied. Wij zijn geen opleidingsstam ofzo..Wij zijn een topstam die op eigen benen staat.

@ Anoli ,
sorry ik neem geen blad voor mn mond xD
 

DeletedUser

Guest
true...maar bormsie en nymf niet...en om nymfs woorden te citeren...RB heeft maar 2 stamleiders...

mja kheb mijn statuut van leider afgestaan een paar maand geleden, omdat ik toen wederom probeerde te stoppen (totaal gefaald btw xD)
Maar sindsdien heb ik nog steeds wel iets te zegge in RB^^
 

DeletedUser

Guest
wat zijn de gewolgen dat fa en rb geen bd`s zijn ????? (oorlog)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser876

Guest
wat casimode zegt is gewoon de goede waarheid RB beseikt zichzelf

nu komt iedereen weer het goed praten enz enz en dan heb je dalijk weer zelfde:D
 

DeletedUser

Guest
@appel

Nee wat dan , je maakt me niet wijs dat het 'symobolische' teken van NAP met _TBR_ niet heel wat te weeg heeft gebracht.
Ja lol wat staan jullie rotsvast , nr 4 en 5 hebben jullie al war mee nr2 wil je niet meer helpen , en nu zitten jullie flink te kloten bij FA..wat miscchien ook nog op minder plezierige dingen kan uitlopen.
Wie wordt nu jullie lieve bondgenoot , die CoD ofzo ?
Gelijk weer van , ik doe toch normaal tegen je lieve Anoli.. pff slijmbal xD
De leider van je bondgenoots opleidingstam willen uitnodigen laat echt getuigen van nill noppes nada respect voor je bondgenoot..zeker als gezegd is dat er niet meer gerecruteerd wordt in je bondgenootsgebied. Wij zijn geen opleidingsstam ofzo..Wij zijn een topstam die op eigen benen staat.

Mja nymf en zen ideeën ook altijd-.-
Maar goed dat tegen anoli was geen geslijm, alleen las ik even een paar dingen op het hun forum en las ik dat geen leider van RB nog met respect handelde tegenover FA en dat wou ik even rechtzette^^
Tot ik besefte dat ik idd geen leiding meer ben in feite :p
 
Reactiescore
57
Nymf , de ( in mijn ogen ) zo grote vriend van FA die alleen maar aan Rb denkt , en wat weinig Fa'ers realiseren , moet die ideeen dan maar is heel snel afleren . Want ik denk dat het wel heel duidelijk is dat Anoli daar niet echt van gediend is .
En leiding , volgens mij maakte sommige leden ook minder prettige uitspraken over FA ( Hardcored ).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan