Expeditie Forumson: het spel der giganten!

DeletedUser

Guest
Yes het is er!
team heb ik maar is geraden.
lijkt me lollig als je iedereen van het verkeerde team raad XD.
Vraag beantwoord.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22681

Guest
Wie mij de volledige lijst van wie in welk kamp zit doorstuurt bezorg ik een zeer fijns tijd op het eiland!!
 

DeletedUser50329

Guest
Iedereen die deze opdracht wil winnen. Ik weet een manier hoe we misschien wel beide kunnen winnen. Contact me @pm
 

DeletedUser

Guest
Als ik senne was, hoe zou ik het dan indelen...:rolleyes:
Tijd om mijn genialiteit te laten blijken, al hoewel geluk ook een factor is^^
 

DeletedUser

Guest
de kans is zo klein dat je de eerste poging goed doet:eek:
Maar in 2 pogingen zou het toch wel moeten lukken, nu maar ff wachten op het antwoord van senne
 

DeletedUser974

Guest
Fijn zo'n spelleider die het grootste deel van de middag in Nederland slaapt :p
 

DeletedUser50329

Guest
Ik vind wel best jammer dat deze opdracht over zo'n korte periode is, want zo heb je niet echt kans om met veel spelers te praten. Waar je kan proberen info los te peuteren
 

DeletedUser

Guest
Mijn internet lag eruit vanochtend, sorry daarvoor. Ik ga nu alle pms chronologisch beantwoorden. De deadline lag op 23:59 vanavond maar dat geldt alleen voor jullie 1e pogingen. Jullie waren immers waarschijnlijk wel online vanmiddag voor poging 2, maar ik was er niet.

En ja godlight, ik heb het niet random ingedeeld dus er is wel een manier om iets verder te komen dan wanneer jullie het volledig random zouden doen.
 

DeletedUser

Guest
Mijn internet lag eruit vanochtend, sorry daarvoor. Ik ga nu alle pms chronologisch beantwoorden. De deadline lag op 23:59 vanavond maar dat geldt alleen voor jullie 1e pogingen. Jullie waren immers waarschijnlijk wel online vanmiddag voor poging 2, maar ik was er niet.

En ja godlight, ik heb het niet random ingedeeld dus er is wel een manier om iets verder te komen dan wanneer jullie het volledig random zouden doen.

Ik kom net online dus je bent mooi op tijd!
 

DeletedUser

Guest
Heb van een aantal mensen nog 0 lijstjes, jullie hebben nog een paar uur.
 

DeletedUser50329

Guest
Ik heb zelfde probleem en ben staks weg tot iets na 12uur
 
Reactiescore
770
Ik moet nu weg en kan niet meer pas tot morgen. Laat dus maar.
 
Bovenaan