Expeditie Forumson: het spel der giganten!

DeletedUser

Guest
49expeditieforumson.png


Intro!

tropicalisland960x370.jpg

Veel rotsen, zoals jullie zien, maar aan de andere kant is wel een strandje hoor.

Deelnemerslijst:
Kamp Noord:
1. Alles is voor Bassie 5e plek
2. TwanDeBeste eilandraad 10
3. Stalov eilandraad 6
4. Blattaria eilandraad 4
5. zone020 eilandraad 1
6. Blond eilandraad 5
7. Infinitum eilandraad 7
8. Douwejan eilandraad 8
9. Big Bear eilandraad 3
10. Marwolaeth
11. Bik en Rode Trap 4e plek
12. The Little dictator eilandraad 9 (damopdracht)

Kamp Zuid:
1. Khaduffii[/color]
2. Marcin Wasilewski
3. Quechua
4. .Che Guevara

5. Glenn485
6. Lollie-nator12 inactiviteit (rond eilandraad 8)
7. the joker13] Opdracht 9
8. Rukurt
9. godlight eilandraad 2
10. Lieflap
11. Terrorjor eilandraad 4
12. -Ciara Price eilandraad 1

24 spelers, dat zijn er nogal wat. Jullie worden verdeeld over twee kampen, kamp Noord en kamp Zuid. Maar... wie zit in welk kamp? Laat dat nou meteen jullie eerste opdracht zijn! Jullie hebben allemaal een pm gehad met jullie kampnaam, Noord of Zuid dus. Aan jullie de taak om uit te vogelen wie jullie 11 kampgenoten zijn. Netwerken mag, maar weet wel dat op dit moment iedereen nog je concurrent is. Jullie strijden namelijk voor een vrijstelling. Meer volgt snel!

Paar regeltjes:
- Netwerken mag, tenzij anders is aangegeven. Houd het wel zoveel mogelijk in het topic, is leuk voor de rest ook, dat niet alles achter de schermen gebeurt.
- Niet spammen! Ik ben hier heel serieus in, doe dit niet! Er zijn tal van andere topics voor. Houd het leuk voor iedereen, niemand heeft zin om elke keer 10+ pagina's door te lezen als hij even weg is geweest.
- De spelleider heeft altijd gelijk. Ik heb geen regels voor cheaten, opdrachten missen, inactiviteit, etc, maar beslis per geval en probeer dat altijd zo objectief mogelijk te doen.

De prijs
Bij een lange expeditie als deze hoort natuurlijk ook een prijs. Normaal hoor je dan van 'eeuwige roem, blabla', allemaal leuk en aardig, maar om de winnaar te belonen voor zijn prestaties stel ik vanuit eigen zak 200 PA beschikbaar. Daarnaast hebben enkele andere mensen gedoneerd. Degene die een speciale vermelding verdiend is .AshKetchum! Hij doet niet eens mee, maar droeg zijn steentje bij. De hoogte van de pot wordt op het einde bekend gemaakt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Vergeet niet de intro uit te checken!

Uitslag opdracht 1

Opdracht 2

Uitslag opdracht 2

Opdracht 3

Uitslag opdracht 3

Opdracht 4

Uitslag Opdracht 4

Opdracht 5, zie de posts eronder voor het vervolg

Uitslag opdracht 5

Opdracht 6

Uitslag Opdracht 6

Opdracht 7

Opdracht 8

Uitslag opdracht 8

Uitslag opdracht 9

Opdracht 11

Opdracht 13

Uitslag opdracht 13

Opdracht 14

Uitslag opdracht 14

Na de samensmelting:

11. Twandebeste
10. Lieflap
9. Marcin Wasilewski
8. Glenn485
7. Khaduffii
6. Alles is voor Bassie
5. Bik en rode trap
4. Marwolaeth
3.
2.
1.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dus, ik kan nu zeggen in welk kamp ik zit en dan contacteren mijn elf teammaten mij en dan is het team compleet? Mooie intro overigens, en een leuk eiland.
 

DeletedUser

Guest
Opdracht 1

Bij wie zit ik in het team? Dat is iets wat jullie je allemaal direct af zullen vragen. Het mooie is, dat je er zelf achter kunt komen.

De bedoeling is om mij een pm te sturen met 12 namen van de deelnemerslijst in de beginpost. Hierbij zit dus sowieso jouw naam en nog die van 11 anderen. Bespaar je de moeite om de lijst van het andere kamp te geven, dat heeft geen enkele zin. Van mij krijg je dan een pm terug met welke namen er goed zijn. Ik beantwoord de pms zo snel als ik kan en in chronologische volgorde van binnenkomst. Dus, eerst verstuurd, is eerst beantwoord. Zo gaat dit door, tot je de volledige 'code hebt gekraakt' en jouw team bekend is! Vertel dit nog niet in het topic.

Ik raad jullie sowieso aan niets in het topic te zeggen en ook niet in pm, want iedereen is je concurrent voor de vrijstelling die op het spel staat. Netwerken mag, maar is die ander wel te vertrouwen?

Omdat ik activiteit niet teveel mee wil laten tellen, telt het aantal pogingen. Er kan dus 1 winnaar zijn, maar ook 4, of 11. Het gaat uiteraard per team.

Degene met de minste pogingen en de snelste tijd wint bovendien een immuniteitsmunt die hij in kan zetten wanneer hij maar wil. Voor beide kampen is een immuniteitsmunt te winnen. Mensen die niets insturen voor de deadline worden direct uit het spel verwijderd. Als iedereen inlevert, moeten beide kampen na dit spel al iemand weg stemmen. Het is hard, maar dat is de realiteit!

Dus: voor de duidelijkheid, je stuurt een pm naar mij met je kampnaam (noord of zuid), je eigen naam en je gokt 11 kampgenoten. Je krijgt een reactie terug met welke namen er kloppen, aan de hand daarvan doe je nog een poging. Het aantal pogingen telt voor de vrijstelling, de snelste met de minste pogingen wint bovendien een immuniteitsmunt. Netwerken mag, maar op dit moment is iedereen je concurrent, dus pas op.

Als er vragen zijn hoor ik het graag.

Deadline: vanavond 23:59

Hierligtookeenmunttrouwens!Voorbeidekampen!Hahaha!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dus, ik kan nu zeggen in welk kamp ik zit en dan contacteren mijn elf teammaten mij en dan is het team compleet? Mooie intro overigens, en een leuk eiland.

Nee, je mag niet in het topic zeggen in welk kamp je zit.

Je strijdt in deze eerste opdracht ook tegen je kampgenoten, niet tegen het andere kamp. Als iedereen voor vanavond inlevert moeten beide kampen iemand naar huis sturen.
 

DeletedUser

Guest
Oké dan. Goed dat ik nu online ben, dan ga ik dit klusje eens even klaren.
 

DeletedUser58575

Guest
Succes aan alle deelnemers, maar toch het meeste aan mijzelf :$
 

DeletedUser

Guest
De eerste pogingen zijn gedaan! Het team is nog niet geraden en ik ga zo voor een tijdje offline, lekker slapen.

Iedereen heeft dus nog een kans. Het gaat overigens om het aantal pogingen dus tijd is alleen belangrijk voor de immuniteitsmunt, maar dan moet je ook bij de mensen van de minste pogingen zitten. Dus er is nog niks zeker.
 

DeletedUser

Guest
2 pogingen van Bik en rode trap, 2 pogingen van the little dictator.

Ze zitten er beiden al dichtbij, maar, wat is nu precies de juiste tactiek?
 

DeletedUser

Guest
Een kamp is inderdaad geraden.

Wie was het snelst en in hoeveel beurten? Dat hoor je pas op het einde.

Wees gerust, er is niets aan de hand, je bent nog niet te laat. Ik kan vast verklappen dat het niet in 1 of 2 beurten geraden, dus de immuniteitsmunt valt nog steeds te winnen. En voor de vrijstelling is een evenaring van de winnaar genoeg, daarbij gaat het dus niet om de tijd.
 

DeletedUser

Guest
Juich niet te vroeg heh, netwerken is toegestaan dus wie weet flikt iemand het in 2 pogingen :)
 

DeletedUser

Guest
Voor honderd PA wil ik wel even de teams aan de persoon die dat wilt doorgeven :D
 

DeletedUser

Guest
Omkopen doen we niet aan heh jongens.

Wel eerlijk blijven.
 

DeletedUser32020

Guest
Zo, eventjes op Senne wachten en mijn team is compleet.
 
Bovenaan