Expeditie Forumson: het spel der giganten!

DeletedUser

Guest
Op één belangrijk verschil na... Ik gebruik de helft van mijn eigen zin. Wat niet duidt op onoriginaliteit maar op genialiteit, echter als iemand anders mijn zin jat is het uiteraard een ander verhaal. Wat voor zich spreekt. Alleen zelfs dat begrijp jij niet :eek: x 5 :)o:eek::eek::eek::eek:)
 

DeletedUser13565

Guest
Op één belangrijk verschil na... Ik gebruik de helft van mijn eigen zin. Wat niet duidt op onoriginaliteit maar op genialiteit, echter als iemand anders mijn zin jat is het uiteraard een ander verhaal. Wat voor zich spreekt. Alleen zelfs dat begrijp jij niet :eek: x 5 :)o:eek::eek::eek::eek:)

Jij bent eeuwig gefrustreerd.. iedere post die ik van je zie staat vol met :eek:'s, volgens mij heb je een kutleven.
 

DeletedUser

Guest
Angelo Cijntje :D terechte winnaar dan dunkt me

nadat ik mezelf elimineerde, uiteraard
 

DeletedUser

Guest
Jij bent eeuwig gefrustreerd.. iedere post die ik van je zie staat vol met :eek:'s, volgens mij heb je een kutleven.

Niet echt aangezien ik die smiley enkel gebruik als ik iemand gewoon uitlach uit leedvermaak. En leedvermaak kan enkel als mijn leven beter is, wat het dus duidelijk is, dan dat van jullie:eek:

Dus je opmerking faalt:eek:
 
Bovenaan